susanne nicolaisen

Forårsfornemmelser fra Gadegaard Design:-)

73 indlæg i dette emne

Jeg kunne simpelthen ikke lave være med at vise jer lidt nyheder jeg har arbejdet med. Jeg fik ferskvandsperler hjem i sidste måned, og jeg har fået lavet et par stykker. Den første er en kam, med små silkeblomster og rosa/lilla ferskvandsperler. Den ligner de æbleblomster vi har i haven her om foråret og jeg synes simpelthen den er så sød.

Nr tre og fire er en flexibel wire med rosa ferskvandsperler , blomster i mørk beige blonde og blush satin. Den er i to dele, så man kan bære hårsmykke på begge sider. Den store til den ene side og den lille til den anden side. Eller lade din datter bære den lille måske?

Nr 2 billede er en særbestilling jeg fik af en brud. Øreringe, armbånd og halskæde i læder, med wire, sølvdetaljer og ferskvandsperler i samme nuancer som æbleblomster. På halskæden er der en roset af tre håndformede roser, med matchede perler i, og omkring. Synes det blev fantastisk sødt og feminint:-)

Billederne er hjemmebryggede, så i må lige bære over med den knap i fine kvalitet;-)

post-32248-0-72027400-1366410569.jpg

post-32248-0-46374400-1366410592.jpg

post-32248-0-81229500-1366439559.jpg

post-32248-0-09872300-1366439571.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er rigtig flotte. Jeg kan jo også vældig godt lide perler :-)

Og har også en svaghed for Athene sættet.

Josephine

Det kan jeg godt forstå, og det er jo et skønt twist på noget der kunne være ret traditionelt;-) synes det er materialerne der gør forskellen:-) og det kan varieres i det uendelige.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super søde - kan særligt godt lide den nederste - men har altså også en svaghed for stort hårpynt, der ikke gemmer sig

Tak:-) kan osse rigtig godt lide at det er fleksibelt på mere end en måde. Wiren kan formes og man kan bruge dem både sammen og hver for sig. Her er et billede mere der viser den fra siden.

post-32248-0-60826200-1366446368.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Yay!! Så har jeg lånt min skønne veninde jill igen, til at stå model for nogle af mine ting på lørdag. Denne gang har jeg nok et bedre billede inde i mit hoved af hvad jeg gerne vil have frem. Jeg håber virkelig de bliver gode og at vi får vist mine ting rigtigt :-) og hun er da sååå smuk, ikke?

post-32248-0-26019400-1366569316.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det altså nogle fine ting du har lavet - er ret vild med det ikke er hvid i hvid. Syntes også det skal være lidt stort, så det ikke bliver væk på hovedet. Begynder helt at overveje om jeg skulle droppe sløret og så have et større hairpiece istedet :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor er det altså nogle fine ting du har lavet - er ret vild med det ikke er hvid i hvid. Syntes også det skal være lidt stort, så det ikke bliver væk på hovedet. Begynder helt at overveje om jeg skulle droppe sløret og så have et større hairpiece istedet :-)

Tusind tak:-) jeg er også blevet ret glad for lidt andre farver. Næste projekt er støvet blå og støvet grøn. Simpelthen bare skønne nuancer. Nu er silken stivet og klar til at live formet:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih synes også dit hårpiece på wiren er helt fantastisk, kunne sagtens være lige noget for mig. Jeg skal ikke have slør på, så vil derfor gerne have et smukt hairpiece der fylder noget stedet for. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg vil have noget med lidt farve eller om det bare skal være hvidt. Jeg er normalt bestemt ikke bange for farver, men er meget i tvivl her...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ih synes også dit hårpiece på wiren er helt fantastisk, kunne sagtens være lige noget for mig. Jeg skal ikke have slør på, så vil derfor gerne have et smukt hairpiece der fylder noget stedet for. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg vil have noget med lidt farve eller om det bare skal være hvidt. Jeg er normalt bestemt ikke bange for farver, men er meget i tvivl her...

Hvad planlægger du fx af farver på sko og buket? Det kunne jo være fint at matche;-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er nogle af de ting vi skal fotografere på lørdag. Det er fine, lidt mere spinkle ting og lidt fe-agtige. Synes de er så søde. Hvordan oversætter man 'whimsical'?

Hvor er de fine, hvor store er de?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ih synes også dit hårpiece på wiren er helt fantastisk, kunne sagtens være lige noget for mig. Jeg skal ikke have slør på, så vil derfor gerne have et smukt hairpiece der fylder noget stedet for. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg vil have noget med lidt farve eller om det bare skal være hvidt. Jeg er normalt bestemt ikke bange for farver, men er meget i tvivl her...

Hvad planlægger du fx af farver på sko og buket? Det kunne jo være fint at matche;-D

Jeg har sko og kjole i Ivory, men ved endnu ikke med buketten. Så jeg har alle muligheder farvemæssigt... jeg har langt mørkebrunt hår og ofte en varm glød i huden i sensommeren, som jo er når vi skal giftes... så tænker at jeg kan bære både douche eller kraftige farver...??!!?!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er nogle af de ting vi skal fotografere på lørdag. Det er fine, lidt mere spinkle ting og lidt fe-agtige. Synes de er så søde. Hvordan oversætter man 'whimsical'?

Hvor er de fine, hvor store er de?

Den bagerste er en bøjle/krans i blød wire, der går fra øre til øre. Forrest til venstre en ranke i guld, ca 15 cm og kammen m blonden ca det samme:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih synes også dit hårpiece på wiren er helt fantastisk, kunne sagtens være lige noget for mig. Jeg skal ikke have slør på, så vil derfor gerne have et smukt hairpiece der fylder noget stedet for. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg vil have noget med lidt farve eller om det bare skal være hvidt. Jeg er normalt bestemt ikke bange for farver, men er meget i tvivl her...

Hvad planlægger du fx af farver på sko og buket? Det kunne jo være fint at matche;-D

Jeg har sko og kjole i Ivory, men ved endnu ikke med buketten. Så jeg har alle muligheder farvemæssigt... jeg har langt mørkebrunt hår og ofte en varm glød i huden i sensommeren, som jo er når vi skal giftes... så tænker at jeg kan bære både douche eller kraftige farver...??!!?!

Ja det tror jeg også ;-D jamen så har du jo mere ell mindre frit valg på alle hylder;-) hva dm smykker?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ih synes også dit hårpiece på wiren er helt fantastisk, kunne sagtens være lige noget for mig. Jeg skal ikke have slør på, så vil derfor gerne have et smukt hairpiece der fylder noget stedet for. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg vil have noget med lidt farve eller om det bare skal være hvidt. Jeg er normalt bestemt ikke bange for farver, men er meget i tvivl her...

Hvad planlægger du fx af farver på sko og buket? Det kunne jo være fint at matche;-D

Jeg har sko og kjole i Ivory, men ved endnu ikke med buketten. Så jeg har alle muligheder farvemæssigt... jeg har langt mørkebrunt hår og ofte en varm glød i huden i sensommeren, som jo er når vi skal giftes... så tænker at jeg kan bære både douche eller kraftige farver...??!!?!

Ja det tror jeg også ;-D jamen så har du jo mere ell mindre frit valg på alle hylder;-) hva dm smykker?

Har ikke besluttet mig helt mht smykker, da der er blonder og perler på min kjole... men har fået lov at låne en, jeg tror det hedder en Margrethe kæde, af min mor, som hun har arvet fra min mormor som døde for 30 år siden. Har altid syntes at kæden er meget smuk og på sin vis enkel, men kan ikke rigtig finde ud af om det passer sammen....

Skal prøve at de om jeg kan finde ud af få lagt billeder op af både kjole og kæde så du kan se det...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ih synes også dit hårpiece på wiren er helt fantastisk, kunne sagtens være lige noget for mig. Jeg skal ikke have slør på, så vil derfor gerne have et smukt hairpiece der fylder noget stedet for. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg vil have noget med lidt farve eller om det bare skal være hvidt. Jeg er normalt bestemt ikke bange for farver, men er meget i tvivl her...

Hvad planlægger du fx af farver på sko og buket? Det kunne jo være fint at matche;-D

Jeg har sko og kjole i Ivory, men ved endnu ikke med buketten. Så jeg har alle muligheder farvemæssigt... jeg har langt mørkebrunt hår og ofte en varm glød i huden i sensommeren, som jo er når vi skal giftes... så tænker at jeg kan bære både douche eller kraftige farver...??!!?!

Ja det tror jeg også ;-D jamen så har du jo mere ell mindre frit valg på alle hylder;-) hva dm smykker?

Har ikke besluttet mig helt mht smykker, da der er blonder og perler på min kjole... men har fået lov at låne en, jeg tror det hedder en Margrethe kæde, af min mor, som hun har arvet fra min mormor som døde for 30 år siden. Har altid syntes at kæden er meget smuk og på sin vis enkel, men kan ikke rigtig finde ud af om det passer sammen....

Skal prøve at de om jeg kan finde ud af få lagt billeder op af både kjole og kæde så du kan se det...

Det vil jeg rigtig gerne:-)

Du kan også sende mig en PM herinde eller skrive på susanne.nicolaisen@gmail.com:-)

Knus:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer