susanne nicolaisen

Forårsfornemmelser fra Gadegaard Design:-)

73 posts in this topic

Annonce ♥

Flotte billeder. Synes du ikke det er svært med lys ? Du har klaret det flot med at undgå skygger

tusind tak:-) jeg synes det er vanvittigt svært!! og jeg fatter nul af photoshop!! de var heller ikke blevet så fine uden en hjælpende hånd. men jeg fik skudt mig ind på det efterhånden. Der er nogle af tingene jeg er nødt til at ha fotograferet igen. De er simpelthen ikke klare nok.¨Men mange er blevet rigtig fine og det er dejligt at få de nye ting vist pænt:-)

0

Annonce ♥

Her er nogle af de ting vi skal fotografere på lørdag. Det er fine, lidt mere spinkle ting og lidt fe-agtige. Synes de er så søde. Hvordan oversætter man 'whimsical'?

Åh jeg kunne virkelig godt tænke mig at se den bagerste. Hvor er de bare smukke alle sammen. Jeg har en svaghed for ferskvands perler.

0

Her er nogle af de ting vi skal fotografere på lørdag. Det er fine, lidt mere spinkle ting og lidt fe-agtige. Synes de er så søde. Hvordan oversætter man 'whimsical'?

Åh jeg kunne virkelig godt tænke mig at se den bagerste. Hvor er de bare smukke alle sammen. Jeg har en svaghed for ferskvands perler.

Jeg finder lige et billede til dig i aften:-)

0

Annonce ♥

Så fandt jeg et billede til dig

Det var den her ikke?

post-32248-0-34495700-1367693129.jpg

0

Susanne altså - du laver bare de smukkeste ting! :a1221: bliver næsten med sikkerhed nødt til at komme et eller andet i håret.. Så kom endelig med flere skønne billeder af dine kreationer :loveshower:

1

Annonce ♥

Så fandt jeg et billede til dig

Det var den her ikke?

Ja lige præcis. Tak for billedet. Hvor er den skøn :7himmel: . Hvis jeg ikke havde slør og pyntet kjole... Du er meget dygtig.

0

Jeg er også stadig helt solgt til dine smukke smukke ting, problemet for mig er bare at beslutte mig for hvad det skal være, og du gør det bestemt ikke lettere når du bliver ved med at diske op med nye lækre ting...

Men noget fra dig skal jeg helt bestemt have, er sikker på at det er lige det der kommer til at sætte prikken over i'et på mit bryllupslook!!!!

0

Jeg er også stadig helt solgt til dine smukke smukke ting, problemet for mig er bare at beslutte mig for hvad det skal være, og du gør det bestemt ikke lettere når du bliver ved med at diske op med nye lækre ting...

Men noget fra dig skal jeg helt bestemt have, er sikker på at det er lige det der kommer til at sætte prikken over i'et på mit bryllupslook!!!!

tak , hvor er du skøn:-D

du er altid velkommen, kram Sanne:-)

0

De smukkeste materialer er lige landet i min postkasse. Det her er den første ting på vej med det specielle grå/sølvfarvede look med masser af krystaller. Glæder mig til at vise mere. Men det bliver først når Fotograf Tina Liv har fotograferet dem her i juni. Denne her kommer dog snarest på shoppen. Jeg er så glad for looket og materialerne. Det er kraftige, smukt håndbroderede kvalitetsmaterialer, der kan holde i mange mange år. Sådan er bælte som det her er et man er stolt over at lade gå i arv.

Jeg har kun fået materiale hjem til 5 bælter, da det er hundedyre materialer.

post-32248-0-53620800-1368078114.jpg

1

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Charlotte

Jeg har i lang tid gået og kigget på dine fine ting, og tror at jeg er kommet frem til noget, som jeg håber at du kan/vil hjælpe med.

Er der en mail som jeg skal skrive til? for tænker at du lige bliver bombet med billeder og ideer:)

Jeanette

0

Hej Charlotte

Jeg har i lang tid gået og kigget på dine fine ting, og tror at jeg er kommet frem til noget, som jeg håber at du kan/vil hjælpe med.

Er der en mail som jeg skal skrive til? for tænker at du lige bliver bombet med billeder og ideer:)

Jeanette

Du mener Susanne, ikke;-D

Ja du kan skrive til susanne.nicolaisen@gmail.com

Knus:-)

0

Jeg har fået disse her krystal bånd hjem til en kommende brud. Jeg fik mere hjem end jeg skulle bruge til den ene kunde, så de kommer på shoppen snarest til 350.- for et hårbånd, sluttet af m silkebånd og 200.- for det lille armbånd. Meget klassisk hårbånd med masser af wauw faktor:-D

post-32248-0-29495600-1368699541.jpg

post-32248-0-03089000-1368699556.jpg

post-32248-0-53191200-1368699569.jpg

0