Sign in to follow this  
Followers 0
LTovgaard

Kjolen klar og hjem.. hvornår?

6 posts in this topic

Hejsa.. Jeg har en bekendt der skal lægge min brudekjole op og sy den ind. Når hun er færdig med den vil jeg gerne ha den glattet ved et renseri. Mit spørgsmål er så: Skal jeg planlægge det så kjolen bliver hentet på selve dagen eller skal jeg få den hentet en uges tid inden i tilfælde af at der skulle ske noget med den på renseriet? Tænker at jo mindre transport jo mindre folder men hvis nu der sku ske noget på renseriet så har jeg trods alt en uge til at "gøre noget i". Hvad gør i?

0

Annonce ♥

Jeg ville ikke have den hængende hos fremmede længere end højst nødvendigt... Det ville jeg bare ikke turde! :unsure: Hellere hente den med det samme, og så have den hængende frit hos en god veninde eller familie...

0

Jeg ville ikke have den hængende hos fremmede længere end højst nødvendigt... Det ville jeg bare ikke turde! :unsure: Hellere hente den med det samme, og så have den hængende frit hos en god veninde eller familie...

Jeg ville selvfølgelig først indlevere den til glatning så de har den i de dage der er behov for. Altså så jeg måske sender den til glatning onsdag og henter den lørdag. Men sæt nu man får den hjem lørdag og så der er en plet på eller noget.. Så er det måske bedre at gøre det ugen inden eller?!?
0

Jeg synes det lyder som om, du selv har svaret på dit spørgsmål :-)

Prioritér tid til damage control og så bare vær forsigtig som altid, når den skal transporteres hjem den sidste gang. Det tror jeg er den løsning, du vil have det bedst med :-)

0

Annonce ♥

Jeg henter min fredag, altså 8 dage inden bryllupet. og får den låst inde hos mine svigerforældre

0

Jeg henter min fredag, altså 8 dage inden bryllupet. og får den låst inde hos mine svigerforældre

Ja jeg må nok hellere få den hjem en uges tid inden så jeg lige kan tjekke at den er ok.. :) Der er nok også rigeligt at se til dagene op til dagen.. ;)

0