Sign in to follow this  
Followers 0
Guest SigneFlor

30 års fødselsdag

18 posts in this topic

Uhh jeg bevæger mig ud på dybt område, nu når indlægget ikke handler om bryllup.... Men jeg mangler råd :) Heidi og jeg vil gerne slå vores fødselsdag sammen når vi bliver 30 år... Jeg er født 12/10-86 og hun er født 13/3-85... MEN hvornår er det bedst at holde den ? Vi vil gerne holde den om sommeren, da det skal være til pattegris osv... Vi er i vildt dilemma, for enten er jeg ikke fyldt 29 eller også er hun 31 ?? Hvad gør man, og hvad ''kan'' man ???

0

Annonce ♥

Min far holdt sin 40års på sin 41års fødselsdag og det var der ingen der tænkte over :)

0

Jeg syntes personlig, at i skal vente til du også er blevet 30, selvom hun så er 31. Jeg mener virkelig ikke at man kan holde en 30 års fødselsdag når man ikke er blevet 30. Min lillesøster og hendes eks. holder også 25 og 30 års fødselsdag her i maj - og manden er ikke engang 29 år endnu. Det bliver han her til september, og 30 i september 2014. Det er altså for underligt.. Men det er jo bare min mening :)

0

Annonce ♥

Det syntes jeg så sagtens man kan. Det er ikke det halve år fra eller til som gør det. Jeg kunne måske forstå synspunktet hvis det var en solo-fødselsdag men det er meget almindeligt at ægtepar, samlevende eller bare gode venner slår deres runde fødselsdage sammen og hvis det så betyder at festen holdes på et tidspunkt hvor den ene endnu ikke er blevet rund så er det det. Det eneste underlige jeg kan se i ovenstående er at hun holder fødselsdag med exen men det er jo bare positivt :rolleyes:

0

Det syntes jeg så sagtens man kan. Det er ikke det halve år fra eller til som gør det. Jeg kunne måske forstå synspunktet hvis det var en solo-fødselsdag men det er meget almindeligt at ægtepar, samlevende eller bare gode venner slår deres runde fødselsdage sammen og hvis det så betyder at festen holdes på et tidspunkt hvor den ene endnu ikke er blevet rund så er det det. Det eneste underlige jeg kan se i ovenstående er at hun holder fødselsdag med exen men det er jo bare positivt :rolleyes:

Det er skrækkeligt hvis du spørger mig.. De har ikke fortalt familien, at de er gået fra hinanden, og han har sin nye kæreste med. Og hele ideen er bare, at de så kan få større gaver. Så alt stritter altså på mig haha.

0

Det er skrækkeligt hvis du spørger mig.. De har ikke fortalt familien, at de er gået fra hinanden, og han har sin nye kæreste med. Og hele ideen er bare, at de så kan få større gaver. Så alt stritter altså på mig haha.

Er de slet ikke nervøse for at få fællesgaver?

0

Aner det ikke. Jeg tvivler på de har tænkt så langt. Det er heller ikke min største bekymring. Den går mere på hvordan mine onkler ser ud i ansigterne, når han sidder og kysser en anden pige..

0

Annonce ♥

Hvor læser I alt det henne? Eller er det lidt internt viden på bk? :wink: Det er under alle omstændigheder svært at svare på et spørgsmål hvor der mangler info :)

0

Hvor læser I alt det henne? Eller er det lidt internt viden på bk? :wink: Det er under alle omstændigheder svært at svare på et spørgsmål hvor der mangler info :)

Uha jeg håber ikke du tror det er om ts - det er min familie jeg taler om - og nok også taler for meget om i ts tråd. Så undskyld.

0

Uha jeg håber ikke du tror det er om ts - det er min familie jeg taler om - og nok også taler for meget om i ts tråd. Så undskyld.

Årh okay, puh, nej troede der var noget galt med min comp fordi jeg missede noget :rolleyes::) Så må du undskylde jeg snagede :blush: Tror jeg bare havde et blank moment :happy:

0

Hov - Nej det er ikke Justin Bieber og Selina Gomez der tales om her (er ellers det store emne på min datters FB efter koncerten i lørdags). Det var Victoria der nævnte sin lillesøster som skulle holde fest sammen med ex'en selvom de var gået fra hinanden. Jeg troede det handlede om noget positivt: Nogle som var så gode venner selvom de var gået fra hinanden, at de ville holde fest sammen. Er de måske også men der er åbenbart mere til historien. Det lyder som en rigtig dårlig ide. Det havde været noget andet hvis det var noget som var sket for flere år siden og noget som alle vidste.

Men mit svar på ovenstående - for at vende tilbage til Signes indlæg - er at I kan holde den i vil. Skulle lige til at skrive 2013/2014 men her taler vi jo om 2-3 år !

0

Annonce ♥

Puha den er svær... Jeg synes faktisk ikke at i kan gøre det.

Hvis i skal holde den fælles, så skal det være om vinteren, så der er lige lang tid imellem, men ellers er jeg ikke tilhænger af at man holder fødselsdag, på en random dag :)

0

Mange forskellige meninger... Tusind tak... Jeg er stadig i tvivl... Det er dumt for os at holde to fester med 1 års mellemrum (vi skal alligevel have de samme med)..Og vi vil gerne holde en ordentlig sommerfest med kolde øl og helstegt pattegris.. Bum bum... Jeg tror sku vi holder den i august 2015, selvom det er lidt mærkeligt ;)

1

Jeg ville nok vente til august 2016. Men under alle omstændigheder - du er godt nok tidligt ude med overhovedet at tænke på det!! :biggrin:

0

Jeg ville nu altså også synes det var lidt underligt at blive inviteret til en rund fødselsdag hvor fødselaren, eller den ene af dem, først fyldte rundt året efter. Jeg kan sagtens se det praktiske i det, og I kan jo også vælge at gøre det som I vil. Men lidt mærkeligt ville jeg altså synes det var. Jeg synes det ville være noget andet hvis I havde fødselsdag samme år, så synes jeg godt det kunne holdes om sommeren midt imellem dagene. Men nu bliver det jo næsten 1½ år før den ene af jer fylder år.

Josephine

Edited by JosephineL
0

Annonce ♥

Jeg havde tænkt; FEST :balloon: hehe

jaeh måske at det var lidt mærkeligt når der var så langt imellem jer, men hellere 1 god fest end 0 fester overhovedet :happy: Gør det til jeres dag :denmarkflag:

Hov hvad med på jeres bryllupsdag? Eller er det bare for mærkeligt :blink: Tænkte bare, det er jo jeres dag sammen så hvorfor ikke den samme dag til jeres rundefødselsdage :balloon:

0

Jeg synes bare I skal holde jeres fødselsdage når I vil, også selvom en af jer ikke er fyldt år endnu. Det er jo ikke fordi man ikke bliver 30 år på et tidspunkt, det sker ret naturligt med tiden :wink:Så man gør det jo bare på forskud, det kan jeg ikke se noget galt I :) Man kan jo bare skrive noget sjovt om det i invitationen.

0