morten+louise

Langt slør vs ik langt slør?

9 indlæg i dette emne

Pludselig blevet mega meget i tvivl om hvad jeg skal have i håret:-((

Har hele tiden tænkt birdcage med veil, eller featherpads med bling bling. Og nu begynder tankerne at kredse om et langt slør....

Men har man langt slør på hele dagen/aften/natten, hvis ik hvad så??

Hjælp!!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bestemt at et langt slør kan se rigtig smukt ud, men så ville jeg nok have et kortere slør til om aftenen eller vælge kun at have det lange slør på i kirken.

For forestil dig at danse brudevals i det, eller at skulle på toilettet. Jeg ville selv være bange for at nogen fik trådt på det eller at det fik en dypper.

Jeg valgte et skulderlangt slør til at have på hele dagen, for det synes jeg er en god mellemløsning :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der mellem korte slør jeg "drømte"

Blev kørt helt til jorden da kjolen blev valgt. Da jeg ikke er ret høj (156) korter det halv lange slør dig af på en rigtig kedelig måde.

Jeg skal ha gulv langt slør på og jeg ELSKER det det gør ( har overhoved ik overvejet det kan komme i vejen, hvis det gør finder jeg nok på noget)

Mvh. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var igår til min første kjoleprøvning efter min kjole er syet og der bestilte jeg også slør. Til min kjole ville et langt slør se totalt dumt ud, så vil sige at det kommer helt an på hvilken slags kjole man skal have på.

Derudover at vil jeg da lige fortælle hvad min plan er og det er at jeg har et Jannie Baltzer headpieces som sidder i hele dagen og så slør på i kirken og reception. Derefter tager jeg sløret af.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ender nok også ud i et helt neutralt langt slør til under vielsen, også efter vi har fået taget billeder tænker jeg også noget headpiece:-) tror jeg vil blive irriteret af at skulle huske på det lange slør, hele dagen hehe.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der mellem korte slør jeg "drømte"

Blev kørt helt til jorden da kjolen blev valgt. Da jeg ikke er ret høj (156) korter det halv lange slør dig af på en rigtig kedelig måde.

Jeg skal ha gulv langt slør på og jeg ELSKER det det gør ( har overhoved ik overvejet det kan komme i vejen, hvis det gør finder jeg nok på noget)

Mvh. :-)

Ej jeg er heller ik ret høj 153cm hehe:-) os små mennesker skal ikke have kortere ben end højst nødvendigt, så langt slør må det blive hehe:-) men er nu også fantastisk flot

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer