brenholdt

Tøj til brudebørn

10 posts in this topic

Så er jeg her igen.

Jeg har en brudepige på 11 der er 160 cm høj (som mig) og bruger small

og 2 drenge på 8-10 (134-146) Der selvfølgelig skal have flot tøj på, på den store dag.

Hvor skal jeg kigge..?

Bor syd for køge, men kører gerne, for at finde det rigtige.

Vh Pernille

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Der har jeg også købt til min datter på 11 år - vi købte denne her :http://www.prinsesseskabet.dk/shop/pigekjole-sofie-hvid-8689p.html - hun så, så smuk du da hun prøvede den i deres showroom, at jeg kom til at fælde en tåre - faktisk var jeg mere rørt en da jeg købte min egen kjole :heart:

Derudover købte jeg tre habitter og sko til mine drenge :a1221:

Meget fin kvalitet alt sammen

0

Annonce ♥

Jeg køber kjolerne til mine piger online.

Til vores bryllup som ikke blev grundet sygdom bestilte vi herfra.

Vi fik meget glæde af de kjoler (købte 2 forskellige modeller til hver af pigerne) til andre lejligheder (der er mange store feste i min mands familie) og alle syntes de var så bedårende.

Efterfølgende har pigerne og deres veninder brugt dem til børnehave, klædudtøj m.m. (de skal jo bruges imens de kan passe dem). Nu er kjolerne godt plettet, men der er ikke røget en eneste søm eller andet. Kvaliteten er i top. De er lækre at røre ved og have på. puffer fint. :cheerleader3:

Så vi skal helt sikkert have derfra igen.

Denne gang er jeg helt vild lun på denne og syntes den går godt til min kjole. Så kan vi se, hvilken farve bånd der skal på... eller om vi skal have en anden type :wink: .

0

Jeg købte to jakkesæt til mine to drenge (Brudesvend), og koster kun 600 kr i alt. Men bestilte via Ebay.... Prøv at se mit tråd

Og jeg bestilte også kjole til min to brudepiger, via nettet. Du kan se mit tråd

Men før jeg bestilte kjole til min lillesøster på 17, vi smuttede tl Lilly og de andre butik, så kunne jeg fornemmere hvilke kjole det vil passe til hendes krop... Min lillesøster er meget slank og høj.

Når jeg bestilte kjole, så valgte jeg at måle søster s krop end købe en alm str. m, s, l. for jeg ikke vr så sikker på at de kjole vil passe til søster.

0