kittygirl1984

sådan i tvivl om diadem vs. hårpynt

17 posts in this topic

Jeg tror jeg har fortrudt det diadem jeg har købt... men er i tvivl, håber måske på, at i kan hjælpe mig lidt...

Jeg vedlægger lige et billede af mig der har diademet på, og så nogle af de hårsmykker jeg har forelsket mig lidt i.. men ved dog ikke om det skal være det...

Jeg har jo kort hår, men skal have slør på, derfor skal det kun være noget der pryder mit ansigt lige der omkring.. ikke noget med slør foran ansigtet m.v.

Jeg er også bange for om det bliver for stort, om jeg skal holde mig til det enkle...

Hvad synes i kunne være flot til mig? :)

post-65243-0-10308700-1366834310.jpg

post-65243-0-69266500-1366834316.jpg

post-65243-0-42035700-1366834324.jpg

post-65243-0-88675200-1366834329.jpg

0

Annonce ♥

Jeg satser lidt på min frisure måske kunne komme hen i den stil her...

post-65243-0-05028700-1366834417.jpg

0

Jeg tror du kan få mange ting til at fungere rigtig godt, så det afhænger jo også af hvad der afspejler dig. Jeg kan specielt godt lide det første alternativ du viser efter dit eget diadem. Det vil give lidt ekstra og er meget mere tidssvarende. Desuden et netop den type nemt at arbejde med i kort hår - har selv kort hår og har haft en lignende hårbøjle på til konfirmation i weekenden (synes selv det så fantastisk ud)

0

Jeg tror du kan få mange ting til at fungere rigtig godt, så det afhænger jo også af hvad der afspejler dig. Jeg kan specielt godt lide det første alternativ du viser efter dit eget diadem. Det vil give lidt ekstra og er meget mere tidssvarende. Desuden et netop den type nemt at arbejde med i kort hår - har selv kort hår og har haft en lignende hårbøjle på til konfirmation i weekenden (synes selv det så fantastisk ud)

Det er faktisk også den jeg er mest "forelsket" i... jeg er bare nervøs for om det bliver for meget .... For et er, at den ser fantastisk ud på hende på billedet.. et andet er på mig...

0

Annonce ♥

Selvom det er større er det mere enkelt end det du har... Den bøjle jeg havde på her i weekenden var faktisk større med mere glitter og pynt - og jeg var ikke engang brud LOL. Jeg er sikker på at du vil blive mere glad for den bøjle end dit diadem

0

Jeg synes altså også det første alternativ du viser er SÅ flot, og det kan du sagtens bære.

Og som Miss-Lena skriver, er det lidt mere tidssvarende.

Jeg synes du skal gøre det :cheerleader3:

0

Jeg er helt enig med de andre, det første hårsmykke vil se super godt ud. Og jeg synes bestemt ikke det er for meget på nogen måde!

0

Puha.. det er der faktisk flere der siger, med det første hårsmykke..

Ville ønske jeg kunne prøve det på inden jeg købte det :/

Eller finde et alternativ her i DK, jeg kunne køre hen og prøve....

0

Annonce ♥

Prøv at tage i Glitter eller Accessorize og se om du ikke kan finde noget der minder om den... så kan du måske få en idé. Men jeg har personligt svært ved at se hvordan den ikke skulle blive flot på dig! :)

0

Jeg har desværre ikke noget der er magen til - men betaler du porto frem og tilbage kan jeg sende dig en bøjle med ca samme str dekoration som du kan prøve :)

0

Lana- hvor er du sød.

Og jeg holder bestemt også på den 1 af dine alternativer

:cheerleader3:

0

Det første efter billedet af dig tror hev ville være super smukt til dig!! :)

0

Annonce ♥

Jeg synes faktisk dit diadem er rigtig sødt.. Det rammer dit ansigt ind så man virkelig kan se dig.. Den anden hårpynt er også pæn men hælder nok mest til dit første køb

0

Jeg syntes også at diademet er flot til dig. Jeg er mere til det" prinsesse for en dag" look, end til hårbøjlen.

0

Hej

hvor har du fundet den fine hårbøjle med de hvide perle"blade" - den er SÅ fin!

Venligst Susanne

0

Susa, jeg ved hvor man kan få det meste (lidt en hårsmykke-hobby-skade), så hvis du fortæller mig hvilken en du tænker på, kan jeg måske finde det til dig

0

Annonce ♥

:-) Jeg har forelsket mig i hårsmykket på billede 2 og 3 (som Kittygirl refererer til) - Har googlet det mange mange gange, men desværre ikke fundet et sted det kan købes. Hvis du ved hvor det kan skaffes, vil jeg blive super glad.

0