kittygirl1984

sådan i tvivl om diadem vs. hårpynt

17 indlæg i dette emne

Jeg tror jeg har fortrudt det diadem jeg har købt... men er i tvivl, håber måske på, at i kan hjælpe mig lidt...

Jeg vedlægger lige et billede af mig der har diademet på, og så nogle af de hårsmykker jeg har forelsket mig lidt i.. men ved dog ikke om det skal være det...

Jeg har jo kort hår, men skal have slør på, derfor skal det kun være noget der pryder mit ansigt lige der omkring.. ikke noget med slør foran ansigtet m.v.

Jeg er også bange for om det bliver for stort, om jeg skal holde mig til det enkle...

Hvad synes i kunne være flot til mig? :)

post-65243-0-10308700-1366834310.jpg

post-65243-0-69266500-1366834316.jpg

post-65243-0-42035700-1366834324.jpg

post-65243-0-88675200-1366834329.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror du kan få mange ting til at fungere rigtig godt, så det afhænger jo også af hvad der afspejler dig. Jeg kan specielt godt lide det første alternativ du viser efter dit eget diadem. Det vil give lidt ekstra og er meget mere tidssvarende. Desuden et netop den type nemt at arbejde med i kort hår - har selv kort hår og har haft en lignende hårbøjle på til konfirmation i weekenden (synes selv det så fantastisk ud)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror du kan få mange ting til at fungere rigtig godt, så det afhænger jo også af hvad der afspejler dig. Jeg kan specielt godt lide det første alternativ du viser efter dit eget diadem. Det vil give lidt ekstra og er meget mere tidssvarende. Desuden et netop den type nemt at arbejde med i kort hår - har selv kort hår og har haft en lignende hårbøjle på til konfirmation i weekenden (synes selv det så fantastisk ud)

Det er faktisk også den jeg er mest "forelsket" i... jeg er bare nervøs for om det bliver for meget .... For et er, at den ser fantastisk ud på hende på billedet.. et andet er på mig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom det er større er det mere enkelt end det du har... Den bøjle jeg havde på her i weekenden var faktisk større med mere glitter og pynt - og jeg var ikke engang brud LOL. Jeg er sikker på at du vil blive mere glad for den bøjle end dit diadem

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha.. det er der faktisk flere der siger, med det første hårsmykke..

Ville ønske jeg kunne prøve det på inden jeg købte det :/

Eller finde et alternativ her i DK, jeg kunne køre hen og prøve....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at tage i Glitter eller Accessorize og se om du ikke kan finde noget der minder om den... så kan du måske få en idé. Men jeg har personligt svært ved at se hvordan den ikke skulle blive flot på dig! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes faktisk dit diadem er rigtig sødt.. Det rammer dit ansigt ind så man virkelig kan se dig.. Den anden hårpynt er også pæn men hælder nok mest til dit første køb

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer