Trunte73

Inspirationsaften m/Rikke Gudnitz i går

15 indlæg i dette emne

Var til inspirationsaften med Rikke Gudnitz i går aftes - skulle jeg aldrig have gjort, nu er jeg jo total forelsket i en kjole til kr. 17.000,- :huh: Åh` nu kan jeg igen ikke få lov til at lave et nyt afsnit :td: Først så jeg hendes kjoler hænge på giner, og det var ikke lige mig, herefter så vi et par kjoler på 2 modeller, og Rikke viste, hvordan man kan ændre kjolerne - det var helt vildt :cheerleader3: Jeg faldt for en enkelt model, hvor man så tog en blonde over og et bælte på :loveshower: Ser lige om ikke jeg kan få lagt en foto af den ind senere......men men synes god nok kr. 17.000,- er mange penge. Så også en anden kjolen, og så sprang prisen lige i mine øjne kr. 20.300,- :( Ih` altså, men glæder mig nu til jeg skal prøve kjoler den 06.05.13 :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.. Jeg var også sikker på at jeg skulle have en gudnitz kjole..

Undersøgte rundt omkring...

Vil bare lige sige at rigtig mange af hendes kjoler er til salg brugt og de bliver også solgt. Priserne er alt fra 5-10.000,- men de fleste omkring 6-7.000. De ligger på dba og trendsales.

En mulighed kunne jo være at købe brugt og en anden mulighed er at sælge din kjole bagefter.

Jeg ville nok vælge den første, hvis det var mig.

Så kan man feste igennem og ikke være så sart..

Hvad hedder modellen?

Jeg vil godt tjekke lidt rundt for dig. Er en haj til det..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her kommer så et foto af kjolen. Jeg kan ikke lige huske hvad selve brudekjolen hedder, men finder ud af det, når jeg skal ind og prøve den. Udenpå kjolen er der en blondekjolen, og det er med den, at jeg synes kjolen bliver sød, og så med det bælte til....... Har også selv tænkt på at købe kjolen brugt, og så købe blonden og bæltet som nyt, så ryger den nok kun op på kr. 9.000,-/10.000,-, og det er manden nok med på.....smil......Jeg vender stærkt tilbage, når jeg ved, hvad kjolen hedder, og hvilken str. jeg skal have, for tager mere end gerne imod hjælp til at finde den brugt - synes det er fantastisk, er der er så skønne mennesker til, at de vil hjælpe - TAK for det

post-43543-0-64540400-1367171515.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser ud til at være en Gudnitz bright brilliance, med blonde over. Du kan jo købe selv kjolen brugt, dem er der masser af - og så blonden fra ny :-)

Jeg er selv forelsket i en timeless tulle - har købt overdelen fra Gudnitz men nederdelen i et andet mærke - både pga. pris, men også fordi jeg forelskede mig i at kjolen blev tofarvet - nederdelen er mørk beige. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser ud til at være en Gudnitz bright brilliance, med blonde over. Du kan jo købe selv kjolen brugt, dem er der masser af - og så blonden fra ny :-)

Jeg er selv forelsket i en timeless tulle - har købt overdelen fra Gudnitz men nederdelen i et andet mærke - både pga. pris, men også fordi jeg forelskede mig i at kjolen blev tofarvet - nederdelen er mørk beige. :-)

Må jeg spørge hvilket andet mærke?

Jeg søger efter et alternativ til den også :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Louise G - Jeg har også en Rikke Gudnitz til salg. Det er str. 36-38 og det er den model der hedder Lovely Laze, dog med den franske Solstiss blonde, som er lidt "varmere" end den blonde hun ellers bruger.

Hvis du søger en Rikke Gudnitz - Bright Brilliance har jeg en der er i super fin stand. Jeg er en størrelse 38-40 og 160 høj. Havde dog hæle på. Skriv endelig. :)

Hvad skal du have for den?

Og hvor er du fra i landet?

Redigeret af Christinamoes
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer