Winn

Havebryllup DIY på budget - planlægning og beretning

1,147 indlæg i dette emne

Og næsten færdig...

H2b har malet nogle pinde sorte som skiltene skal sidde på - så nu er det bare at vente til malingen tørrer så skiltene kan monteres. Det nederste skilt er ikke blevet så pænt, så det har jeg lavet om og de sidste to skilte ligger på mit skrivebord og tørrer :-)

Super fede skilte! Det har du sgu gjort godt! :thumbsupsmileyanim: Generelt spændende DIY projekter du har gang i :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og næsten færdig...

H2b har malet nogle pinde sorte som skiltene skal sidde på - så nu er det bare at vente til malingen tørrer så skiltene kan monteres. Det nederste skilt er ikke blevet så pænt, så det har jeg lavet om og de sidste to skilte ligger på mit skrivebord og tørrer :-)

Super fede skilte! Det har du sgu gjort godt! :thumbsupsmileyanim: Generelt spændende DIY projekter du har gang i :)

Tak for de søde ord :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man har som bekendt et standpunkt til man tager et nyt!

Nu har h2b og jeg altså taget en rask beslutning og ændret i det oprindelige program! Vi havde først planlagt, at vi skulle fotograferes lige efter kirken, men er blevet enige om at tage til reception hjemme i haven i stedet og vente med at få taget billeder til bryllupskagen er skåret, så gæsterne har noget at hygge sig med mens vi er væk.

Alle de nylavede invitationer er forsigtigt åbnet igen, nye indstik er printet, sat i og kuverterne lukket sirligt igen. Damn sikke et arbejde... Hurra for vores (min) ubeslutsomhed :0)

De første invitationer skal deles ud i morgen og jeg glæder mig til at se deres reaktion!

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gæstebog

Jeg er ikke så meget for de traditionelle gæstebøger, så jeg har lige bestilt denne fine "fill in plakat-gæstebog". Synes den er rigtig sød og anderledes end hvad man ellers ser. Jeg regner med at den skal sættes på et stafeli med en plade eller lign. bagpå. Så får vi forhåbentligt et farverigt og personligt billede til væggen bagefter :-)

post-66035-0-28657400-1388791619_thumb.j

post-66035-0-03842000-1388791640_thumb.j

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drikkevarer og rispapirslamper

Så blev familien pakket i bilen og turen gik sydpå over grænsen for bl.a. at indkøbe drikkevarer. Først fik vi købt pærer til rispapirlamperne vi skal have hængende i loftet. Nu håber jeg at sikringerne kan klare de 20 rislamper jeg har købt! Behøver jeg sige at h2b ikke er særlig begejstret for udsigten til at skulle montere alle de lamper ;0)
Jeg vil gerne have lyskæder som vist på billedet og havde egentlig regnet med at de kunne findes til billige penge her efter jul, men jeg er ikke rigtig stødt på nogen endnu.

post-66035-0-46483700-1388859351_thumb.j


Vi fik købt rød og hvidvin, velkomst drik, bailey og vigtigst af alt grøn gajol ;0) Nu mangler vi bare øl, sodavand og lidt forskelligt til baren.
Zilla-stressen er efterhånden ved at melde sig, nu hvor der kun er er lidt over 4 måneder til den store dag. Jeg bliver så rastløs, hvis der går for længe mellem jeg får vinget noget bryllupsrelateret af på "to do-liste". Til gengæld føles det rart og befriende hvergang jeg kan vinge et punkt af.

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fed gæstebog! Sådan en kunne jeg da godt kreere - uuuuuuh, hvor den frister! hihi

Den er heller ikke så galt dyr. Den lille model koster 9 £ plus 9 £ i porto (grrr... hvorfor er det så dyrt at få noget sendt fra england?)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wauuuuuuuu en fed plakat! Rå og lækker! Wauuuuu

Skal vi ikke opdateres på jeres gildesal?

Opdate? Det kan I da sagtens få, det er jo en kombineret garage/gildesal vi er ved at lave... Jeg har godt nok ikke lige nogen nye billeder. Men en lille opdate kan I da godt få :wink:

H2b aka "min dejlige og yderst effektive håndværker" er lige blevet færdig med at sætte garageport i den kombinerede garage/gildesal og er ved at isolere loftet, så lige pt er der stilladser over det hele. Vi har fået støbt et nyt og fint gulv i efteråret og fået sat en brændeovn ind, så vi kan holde varmen. Der skal males igen til foråret (ligesom resten af huset) væggene er blevet noget nussede - jeg kan allerede mærke stressfaktoren for det skal gøres inden brylluppet i maj :shooter:

Der skal installeres en projekter, så de kommende teenagebørn også kan bruge rummet til filmaftener osv. Der er i øvrigt også kun 2 år til den første af i alt 3 konfirmationer. Det bliver SÅ godt!

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauuuuuuuu en fed plakat! Rå og lækker! Wauuuuu

Skal vi ikke opdateres på jeres gildesal?

Opdate? Det kan I da sagtens få, det er jo en kombineret garage/gildesal vi er ved at lave... Jeg har godt nok ikke lige nogen nye billeder. Men en lille opdate kan I da godt få :wink:

H2b aka "min dejlige og yderst effektive håndværker" er lige blevet færdig med at sætte garageport i den kombinerede garage/gildesal og er ved at isolere loftet, så lige pt er der stilladser over det hele. Vi har fået støbt et nyt og fint gulv i efteråret og fået sat en brændeovn ind, så vi kan holde varmen. Der skal males igen til foråret (ligesom resten af huset) væggene er blevet noget nussede - jeg kan allerede mærke stressfaktoren for det skal gøres inden brylluppet i maj :shooter:

Der skal installeres en projekter, så de kommende teenagebørn også kan bruge rummet til filmaftener osv. Der er i øvrigt også kun 2 år til den første af i alt 3 konfirmationer. Det bliver SÅ godt!

Hvem der bare havde egen gildesal :7himmel:

Hvor lyder det fedt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så lad gå da... Det er ganske vist nogle gamle billeder... :-)

Først lige et billede af vores hjem oppefra. I gårdspladsen i forlængelse af garagen/gildesalen, skal vi have et telt til receptionen og det er også der buffetbordet skal stå, så man kan gå gennem garageporten til teltet.

post-66035-0-56396600-1388948725_thumb.j

Og et billede taget fra gårdspladsen

post-66035-0-84173600-1388949482_thumb.j

Noget af gildesalen. Siden billedet er taget er der kommet et nyt fint gulv og h2b er ved at isolere loftet.

post-66035-0-88450700-1388949321_thumb.j

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, vi er også rigig glade for at bo her :-)

Faktisk "lejer" vi allerde ud. Vi har gjort en del i homeexchange og byttet bolig med en masse spændende mennesker fra både ind og udland i vores ferier ;0)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer