Winn

Havebryllup DIY på budget - planlægning og beretning

1,147 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tænk engang der er allerede gået 5 måneder siden vi havde den meste fantastiske dag! Jeg fatter ikke, at vi ikke gjorde det noget før! Her får I lige et af fotografens pletskud - jeg kan ikke lige huske om jeg har vist det før. Synes det er sådan et fedt billede!

post-66035-0-01682900-1413147726_thumb.j

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uj et lækkert billede... :a1221:

Har du set min besked til dig ang. stempel?

Kh dorte

Nej, det har jeg ikke. Hvor har du skrevet henne - jeg er ikke herind så meget mere... Du kan sms på 23968687 Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uj et lækkert billede... :a1221:

Har du set min besked til dig ang. stempel?

Kh dorte

Nej, det har jeg ikke. Hvor har du skrevet henne - jeg er ikke herind så meget mere... Du kan sms på 23968687

Sæfølli er du ikk det :) DU ER JO FRUUUUE ❤️:lol:

Jeg har skrevet det i din salgstråd :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er blevet til en "rigtig" FRUE :)

Jeg har stadig stemplet, hvis du stadig mangler et.

Hvis stemplet duer vil jeg gerne købe det :)

Hvad sker der i øvrigt Dorte for dit mormor-bryllup, er planlægningen gået helt i stå?

Planlægning er gået ret meget i stå....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt fede TTD-billeder :loveshower:

Og så er jeg altså ret misundelig over, at du kan have kjolen hængende fremme :rolleyes:

Tak det var også den fedeste oplevelse!! Kjolen vækker stadig gode minder og smil på læben hver dag.

Jeg var så fræk at bygge mit eget walk-in i sommer mens manden var bortrejst til Polen for at arbejde - så der bestemmer jeg hvad der skal hænge fremme :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vildt fede TTD-billeder :loveshower:

Og så er jeg altså ret misundelig over, at du kan have kjolen hængende fremme :rolleyes:

Tak det var også den fedeste oplevelse!! Kjolen vækker stadig gode minder og smil på læben hver dag.

Jeg var så fræk at bygge mit eget walk-in i sommer mens manden var bortrejst til Polen for at arbejde - så der bestemmer jeg hvad der skal hænge fremme :-)

Ikke dårligt! Jeg skal vist snart have overtalt manden til en tilbygning :tunge: Redigeret af sle85
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer