AugustBruden2013

Vandfast mascara uden parfume?

9 posts in this topic

Jeg er hyper-allergis overfor parfume, i hvert fald når det gælder øjnene :( Jeg har prøvet mange af de dye mærker, men de er bare proppet med parfume...

Den jeg bruger til daglig hedder Belavance fra La Biothestique, som je køber hos min frisør - den er super god til mig. Desværre har hun den ikke i vandfast, hvilket er meget nødvendigt til den store dag. Jeg har sgt og søgt på nettet, men kan ikke fide den i DK, Tyskland eller England :o

Hvilken vandfast mascara vil I anbefale til sarte øjne?

0

Annonce ♥

http://www.matas.dk/nilens-jord-mascara-volume-sort-788 Den her fra Nilens jord, jeg har den selv og den er okay. Ikke den bedste jeg har prøvet.

http://www.matas.dk/nilens-jord-mascara-extreme-volume-black Den her er også fra Nilens jord og den kan jeg bedre lide, end den anden, men det er jo smag og behag. Min erfaring er, at Nilens jord er gode til at undgå parfume og parabener. Og andre allergi fremkaldende stoffer :)

0

På Alun.dk kan du købe en mascara der hedder Mirenesse.

Den er fantastisk! Den er ikke vandfast, men den kan heller ikke grædes af. Når den skal fjernes gør man det med lunken vad og så "nulrer" man forsigtigt mascaraen af. Den kommer af i små rør.. Jeg kan absolut anbefale den, jeg er vild med den!

0

Annonce ♥

Pureshop i KBH sælger makeup uden parfume og andre tvivlsomme stoffer... Jeg har endnu ikke selv undersøgt om de har en vandfast - det skal jeg jo egentlig også selv bruge... Hmm... Men tjek deres webshop: Pureshop.dk :-)

0

Jeg har købt en mascara på apoteket, den er rigtig god.. ( også til allergi ) Om den er vandfast er jeg i tvivl om, men tror det.. For bruger den hver dag.. Og er aldrig sort omk øjnene..

0

Den øverste fra Nilens jord som Pernille Pjuske henviser til har jeg selv og den er super god. Den er ikke decideret vandfast (kan være man kan få en version af den der er) men den grædes heller ikke af..

0

Jeg er også meget allergisk og bruger Cliniques produkter uden problemer. De har lavet en ny High Impact mascara i vandfast udgave. Har købt den på Cliniques Webshop og den er rigtig god!

0

Annonce ♥