2014bride

Overvejer en kjole nr 2.. Nogen andre brude der gør det samme?

15 indlæg i dette emne

Jeg står i et dilemma..

Jeg har købt min kjole. Den er helt perfekt. Havfruefacon..

Jeg er bare bange for at den måske bliver lidt irriterende at feste i efter brudevalsen. Overvejer stærkt at købe en mere afslappet kjole til nattens strabadser-just in case..

I form af denne kjole uden sløjfen og med spaghetti stropper..

Den skal selfølgelig stryges. Jeg kan nemlig få den ret billigt.. Dvs 2000,-

post-63818-0-82392400-1367234502.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er flere der har købt dansevenlige kjoler til efter brudevalsen... Ofte er de dog korte :)/>

Så det er ikke unormalt..

Her på billedet er kjolen for lang.. Den skal kun lige nå tæerne.. Jeg vil gerne have en lang afslappet kjole som nr 2. Én hvor jeg evt kan have bare tæer til, da det er mit "varemærke" at smide skoene efter en festmiddag, så jeg kan danse igennem.. Det har jeg gjort til samtlige af vores venners bryllupper, og vi er de sidste til at blive gift..

Den skal kun bruges HVIS jeg bliver træt af den anden.

Kunne denne kjole så være passende..?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal i tea length kjole i forvejen, så jeg regner ikke med at købe dansekjole.

Jeg kan ikke lige se, at din anden kjole er nemmere at danse i, når den stadig er så lang, udover at der selvfølgelig er bedre plads til at bevæge knæene. Den er fin, men jeg synes på en måde at 2.000 kr. er mange penge til en kjole, som man ikke er sikker på overhovedet at bruge, til 3-5 timer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Flot kjole, bestemt :happy: Men synes nu heller ikke 2000 kr er billigt, det er næsten halvdelen af hvad min brudekjole har kostet :rolleyes::) Hehe!

Har set et par stykker her inde, har købt dansekjole, men jeg har ingen købt, og vil heller ingen have, vil nyde min kjole hele dagen og natten. :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som Lena ganske rigtigt siger er der mange som skifter brudekjolen ud med en kortere dansekjole lige efter brudevalsen. Mindes også at have set nogle hvor man kunne hægte sløret af. Der er nogle som har det godt med at danse rundt i en stor brudekjole og hos andre kan man næsten fornemme (og det siger de også) at de har det som at de danser med 2 andre. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er på fra mobilen, så kan ikke finde ud af at linke men jeg regner med at købe denne kjole

http://www.queeninyou.dk/shop/mayaadi-chiffon-kjole-18316p.html

Den kan fåes i flere farver end den viste, vist også hvid ;)

Jeg orker, som Diskobil skriver, følelsen af at danse med to ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vidst meget normalt :) min kjole er faktisk en anden bruds dansekjole :)

Jeg har også en backup - for tænk om man af en eller anden årsag er ved at dø i kjolen :) - så er det rart med noget lettere at tage på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde ikke en nr 2 kjole og det begrænsede mig lidt i at danse efter brudevalsen da når man skulle danse "bagud" så kunne jeg mærke jeg trådte på min kjole ganske let :td: ....det hjalp dog en del da jeg skiftede sko ud til en 2 cm højre model med kilehæl :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer