Winn

Søn følge mor op til alteret?

19 indlæg i dette emne

Hej

Min mand og jeg skal velsignes i kirken. Egentlig havde jeg tænkt, helt traditionelt, at min far skal følge mig op til alteret. Men kom til at tænke på om det ikke giver mere mening, at de er vores søn der følger mig op. Han vil på det tidspunkt være 12 år, jeg mener med tre børn er det jo ikke en ung uskyldig brud ;0) Og tænker at det er en smuk tanke at søn giver mor væk til far.

Hvad tænker I?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da min mor blev gift for anden gang gav min bror hende væk - og vi andre børn var brudepiger og -svend. (Vi er 4). Jeg syntes at det var super fint. Og min ældste bror var meget rørt over at skulle give sin mor bort. Jeg håber at i får en fantastisk dag! Vh Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

har faktisk overvejet det samme,har godt nok stadig min far,men han bliver 78år gammel imorgen, og han har før skulle følge min søster op af kirkegulvet, men aflyste og er bange for, at han kunne finde på det samme til mit bryllup næste sommer, da han kan være lidt utilregnelig! :unsure:

0

Del dette indlæg

Jeg blev ført op af min søn, da jeg blev gift anden gang. Min far var også død og overvejede ikke engang min mor. Min søn på dengang 27 var så stolt. Han snakkede ikke om andet sagde hans venner. Så syntes du/i skal gøre det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres besvarelser. Sådan tror jeg det bliver og selvom jeg er eneste datter vil, min far nok næppe føle det store afsavn - han er ikke troende og går kun modvilligt i kirke :-) Tror min søn vil være stolt. Vores to piger (på det tidspunkt 4 og 9 år) skal være brudepiger.

0

Del dette indlæg

Jep milepæl i dag - 1 år vildt, der er laaaang tid endnu og jeg er allerede ved at få kuller :-) Selvom vi ikke skal holde det store prinsessebryllup og vi i forvejen har papirer på hinanden, så har vi (jeg) ventet på det i 10 år og vi har snakket om det 117 gange i årenes løb, men tidspunktet har bare aldrig været det helt rigtige (uddannelse, barslel, ombygning, nyt job, endnu en barsel osv.) Fedt nu at have en dato i kalenderen! Hehe.. h2b synes jeg er godt skør, når jeg allerede har taget hul på forberedelserne, tror han ville være fint tilfreds med at mødes helt uformelt med familie og venner til hottere og håndbajere efter kriken ;-p Har ellers joket med at en rigtig fest betyder lige så meget for mig, som han ønsker sig en ny garageport og så forstår han meget bedre :0)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hæ hæ kender det godt her da han også ved og få fnidder af det men dejligt og have noget og glæde sig til og syntes da det var være hvis han overhoed ik gad følgge med i det men tror mænd generalt bare lader os kvinder planlægge også kan de følge med når det hele er overstået og festdagen starter :)

0

Del dette indlæg

Jep milepæl i dag - 1 år vildt, der er laaaang tid endnu og jeg er allerede ved at få kuller :-) Selvom vi ikke skal holde det store prinsessebryllup og vi i forvejen har papirer på hinanden, så har vi (jeg) ventet på det i 10 år og vi har snakket om det 117 gange i årenes løb, men tidspunktet har bare aldrig været det helt rigtige (uddannelse, barslel, ombygning, nyt job, endnu en barsel osv.) Fedt nu at have en dato i kalenderen! Hehe.. h2b synes jeg er godt skør, når jeg allerede har taget hul på forberedelserne, tror han ville være fint tilfreds med at mødes helt uformelt med familie og venner til hottere og håndbajere efter kriken ;-p Har ellers joket med at en rigtig fest betyder lige så meget for mig, som han ønsker sig en ny garageport og så forstår han meget bedre :0)

Det tror jeg vi alle kender alt alt for godt... Hihi.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kunne ik´ være mere enig! :wink:

mig og h2b skal først giftes sommeren 2014, men er også allerede gået igang med planlægningerne og igår fik jeg endda bestilt mine bryllupssko! :lol:

min h2b syn´s jeg er tosset i hovedet, men glæder mig bare helt vildt og bliver mega rastløs af bare at sidde og trille tommelfingre for som sagt så er der laaaannngggg tid til d.26/7-14 endnu! :biggrin:

men hva´....,så er vi jo bare ude i go´ tid og skal bekymre os om mindre stress når først vi virkelig nærmer os datoen! :super:

0

Del dette indlæg

Nemlig, vi bliver da bare totalt bryllupsklare i god tid og uden stress :0) Desuden er en stor del af oplevelsen jo hele planlægningen og at glæde sig, uden det vil det hele jo ikke klappe som det skal på den store dag.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer