Sign in to follow this  
Followers 0
kilden

overtøj til den store dag-hvad gør I?

9 posts in this topic

Hvad havde i over jer, eller planlægger I at have over jer udendørs på den store dag.

Er det ikke rart at have noget at have på over bare arme?

Vi skal som mange andre giftes d. 7-9-13. Jeg har en ide om at det regner den dag ;-)

-Det ville være ironisk.

0

Annonce ♥

Jeg skal giftes på lørdag og har købt denne lille jakke: http://www.coast-stores.com/lucilla-cover-up/shrugs/coast/fcp-product/2151449806

Der er ret mange detaljer på min kjole, så jeg kan godt bære noget simpelt og klassisk. Den er lidt Jackie O-agtig og det passer mig rigtigt fint, og så er den foret, så jeg forhåbentlig ikke kommer til at fryse helt så meget på dagen.

0

Jeg har købt sådan en fjervest fra Lilly. Jeg ville helst have haft en bolero i strudsefjer men vil ikke give over 1000 kr for noget jeg ikke kommer til at bruge ret mange gange. Så det blev den i stedet. Satser på dejligt sensommervejr :-)

Josephine

0

Samme måned :) Jeg har købt en strik-cardigan fra Creme Fraiche.

0

Annonce ♥

Vi skal giftes den 21.09.13. Jeg har købt en blondebolero fra Lilly, og bliver det meget køligt, så har jeg en mørkebrun pelsstola fra min farmor, som jeg tager over, når vi er udendørs.

0

Ingen ting :happy:

Har samme dato, men jeg er en meget varm pige, hvis man kan sige det sådan :blush: Der skal en del til før jeg fryser ...

Så har ingen bolero eller lign. købt.

0

Jeg har valgt et Pashmina tørklæde i en sart rosa, som passer til vores farve tema. Jeg syntes det var svært at finde på noget der skulle marche alt det andet :)

0

Jeg skal have denne på

post-57379-0-58805800-1367607902.jpg

0

Annonce ♥

Jeg har bestemt, at det er varmt og solskin! Så det har jeg slet ikke overvejet :-D !

0