Thoca

Hjælp til makeup og hår Århus syd!

3 indlæg i dette emne

Kan du hjælpe mig?

Den anden dag bestilte jeg faktisk en tid ved en frisør- udelukkende fordi der var der min søster skal ha sat hår og det dermed kunne være lidt hyggeligt.. Men pigen i telefonen lød ikke særlig rutineret i brudehår, hun vidste ikke hvor lang tid hun skulle bruge, spurgte ikke til min længde af hår eller om det var med slør. Så nu har jeg faktisk fået kolde fødder. Derudover ønsker jeg egentlig at få lagt make-up og sat hår samme sted og aller helst hjemme hos mine forældre, kort fra kirken. Jeg har ikke boet i området i mange år og aner derfor ikke hvad der er af muligheder.

Kender du nogen der bare er super gode til det med hår (med slør) og make-up? Allerhelst en der tager ud, eller er i området tæt på Mårslet (århus syd)?? Det er ligemeget om det er privat eller en fra salon, bare jeg ved hun/han er rutineret.

Der er snart kun 3 mdr.til brylluppet og jeg får ondt i maven af at tænke på jeg endnu ikke har styr på det..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor også i Aarhus, og jeg har snakket lidt med Frisør Birthe Gleerup i Badstuegade. De er vant til opsætning af hår til bryllup og tager fast 825,- for en time inkl. opsætning af hår og fastgøring af slør. Tager det længere tid koster det 200,- per kvarter. Det er efter min mening lidt peberet, men jeg bliver altid klippet der, så jeg ved fra erfaring, at de er dygtige, og de booker gerne en konsulation nogen tid i forvejen, så man kan få afstemt forventninger.

Pyh det lyder dyrt. Vi har desværre i plads i vores budget til noget så dyrt og slet ikke til at man ikk ved på forhånd hvad det vil koste. Men tak for dit svar.

Håber stadig på at nogen kan hjælpe mig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer