vestus

Klare øjne?

14 posts in this topic

Jeg troede bare man skulle et smut forbi apoteket for at få fat på sådan noget stads til røde øjne - men det er så åbenbart udgået! Har søgt lidt omkring på nettet, men kommer simpelthen ikke forbi noget der umiddelbart skulle være til røde øjne.

ER bare jordens største tudefjæs og vil så nødig være helt rødsprængt den dag.. Er der nogen der har andre tips, eller kender til gode mærker + forhandlere? Så siger jeg mange tak!!

0

Annonce ♥

Jeg brugte Visiclear, og kan se at den er udgået pr. 15/4. Sikke en dum timing! Selv handler jeg meget på ebay (UK), og der kan du finne masser. Bare sørg for at købe fra et EU-land, så kommer der ikke told og afgifter på.

F.eks: http://www.ebay.co.uk/itm/VISINE-ADVANCED-REDNESS-IRRITATION-RELIEF-EYE-DROPS-30ml-VALUE-SIZE-/321110253711?pt=UK_Health_Beauty_VisionGlasses_Lenses_SM&hash=item4ac3a9a08f

0

Bare sørg for at købe fra et EU-land, så kommer der ikke told og afgifter på.

Og ellers kan du bruge ShopUSA :)

0

Ebay naturligvis! 😊 Tak.

0

Annonce ♥

Hjælper det på øjne der er røde pga. tårer? Der står at det er til "minor irritation of eyes caused by conditions such as smoke, dust, other airborne pollutants and swimming" samt at det fugter øjnene...

Har I erfaring med det?

0

Jeg fandt et andet produkt på eBay, studsede nemlig også over den der. Og så kunne jeg ikke finde en forhandler fra uk - og det er faktisk kun om 14 dage mit bryllup står!!! Shit altså... Men anyways, turde ikke løbe an på leveringstiden fra USA. Men desværre nej, har ikke selv erfaringer med produktet, men på apoteket sagde de altså det var til røde øjne. De havde den bare ikke.

Edited by vestus
0

Hov, nu læste jeg lige din besvarelse ordenligt, altså jeg forklarede på apoteket at jeg skulle bruge dem til mit bryllup netop pga forventet rørstrømskhed og deraf røde øjne, og det sagde de, at de skulle kunne bruges til. Så hvis du kan skaffe dem, tror jeg de kan gøre tricket, ellers er det da dårlig vejledning fra apoteket 😊

0

Jeg kender også til Scan som fåes på apoteket. (under 50 kr) men kig lige efter at du kan tåle alt i produktet inden du køber og test af før festen uanset hvilket produkt du ender med ;)

0

Annonce ♥

Hvad med øjenlæger eller optiker???

0

Nu døjer jeg meget med allergi, så tør absolut ikke komme noget i mine øjn. Men når jeg har meget allergi osv, hjælper det at komme saltvand i mine øjne.. Måske ikke så effektivt, som det andet... Men jeg synes det hjælper lidt i hvertfald..

0

Man kan købe nogle små saltvandsambuler hos optikeren:)

0

Jeg tænker lidt at hvis nu den hjælper når øjnene er røde pga. røg eller klorvand, så burde den også kunne klare tårer..?

Men ellers ser Scan da også ud til at kunne gøre det samme, og den har de tilsyneladende stadig på apoteket.

http://apoteket.dk/apo.Frontend/Pages/Produkt.aspx?vareFamilieId=NOMECO-215921

0

Annonce ♥

Man kunne før i tiden købe det produkt der hedder Eye Lite, som er blå øjendråber. De er desværre udgået!!

Du kan søge på eBay - blue eye drops.

Der har jeg fundet nogen som er det samme, som jeg har tænkte mig at købe når jeg har brugt mine op...

0

Jeg kan se at du skal giftes lige om lidt - hvor i landet bor du henne? Hvis du er fra Nordsjælland, må du gerne låne den ene af mine flasker. Jeg skal dog have den tilbage, da de som sagt er udgået. Så jeg værner meget om de sidste jeg har. Skriv evt en pm hvis du er interesseret :-)

0