Lander

Vores bryllup d. 05.10.13 - Beretningen er igang

152 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jep alt er hjemmelavet. Boksen er tyvstjålet herinde fra. Så har vi selv klippet klistermærkerne ud og tegnet guldstreg på.

Inden i er der et stk chokolade, tandstik, hjerteformet pastil og 2 Panodil...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, det må have taget lang tid!!! :) må være så lækkert at kunne se det endelige resultat.

Det har taget mega lang tid, så derfor er det SÅ dejligt at se resultatet nu.

Redigeret af Lander
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke nok med jeg vandt den fineste paraply. Så havde Lisbeth Dahl simpelthen været overraskende søde og havde puttet en toilettaske med i pakken samt et kort hvori der stod tillykke med brylluppet.... :7himmel: Det er god stil :loveshower::cheerleader3:

Nå men I vil vel gerne se billeder :tunge:

1236549_10151881995669805_1064956690_n.j

1240427_10151881995769805_586892122_n.jp

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke nok med jeg vandt den fineste paraply. Så havde Lisbeth Dahl simpelthen været overraskende søde og havde puttet en toilettaske med i pakken samt et kort hvori der stod tillykke med brylluppet.... :7himmel: Det er god stil :loveshower::cheerleader3:

Nå men I vil vel gerne se billeder :tunge:

1236549_10151881995669805_1064956690_n.j

1240427_10151881995769805_586892122_n.jp

Iiiiiih en fin paraply!!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I går var jeg ude at hente min kjole. Uhhh kun 8 dage tilbage. Glæder mig som sindssyg. Kjolen kørte jeg ud til min mor, så kan den hænge der i trygge hænder :c166: .

Hvis man ikke er lettere stresset lige inden sit bryllup, så har vi herhjemme da fået en stor stressfaktor. Vores datter på 6½ år har siden juni haft daglig hovedpine anfald. Nu skal hun gennem en udredning for, hvad det kan skyldes bl.a. epilepsi og cluster hovedpine. Og de første undersøgelser skal være i næste uge. Nærmere betegnet torsdag. STRESS. Den dag skal jeg også have lavet negle og lavet mange andre ting færdigt. Hun skal være på sygehuset kl 7.30 og skal så undersøges hele formiddagen. Jeg skal have ordnet negle kl 11-13. Og min negledame kan ikke på andre tidspunkter af døgnet, da hun også har et kronisk sygt barn. Heldigvis har H2B fri men man vil jo aller helst være ved sit syge barn når hun skal igennem alt det.

Så jeg har virkelig dårlig samvittighed over, at skulle lade dem være på sygehuset alene. Men jeg skal jo også være færdig til brylluppet.

IHHH mit hoved har dilemma og stress :blink::boohoo:

Er jeg fuldstændig dum, hvis jeg tager ud og får ordnet mine negle?????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hmmm, først er jeg da ked af at høre at din datter lider sådan :( Mht. dilemmaet jeg syntes bestemt IKKE at du er dum hvis du får lavet negle men syntes at det lyder som om at du gerne vil være med på hospitalet, så kunne du måske se om der er en anden negledame der kan lave dine negle på et andet tidspunkt den uge? Mere for din egen skyld :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville glemme de negle hvis det er et problem i forhold til at kunne være hos datteren. Dvs. hvis det ikke kan ændres. Det er trods alt det vigtigste og hellere have uordnede negle end en måske dårlig samvittighed over ikke at have været med din datter.

Det med epilepsien får mig også lige til at advare i forhold til festen og evt. musik/dans og lys. Lavede et bryllup for en bruger herinde fra sidste år hvor de også ganske kort tid inden havde fået konstateret noget tilsvarende hos datteren men hvor man trods alt var kommet det lidt tættere og kunne sige at det ikke var sikkert at hun som skulle med til festen kunne tåle flimrende lys m.v.men det var ikke noget man kunne vurdere. Så vi blev enige om at tage det stille og roligt og prøve os frem, Hun var lidt ældre end jeres og jeg havde selv fat i hende flere gange (hun dansede konstant) for at høre hvordan hun havde det og ingen problemer: Hun dansede løs og hyggede sig. Men vær opmærksom på at der kan være nogle bivirkninger hvis hun skal med til festen eller skal ud til andre fester hvor der er discolys for hun er jo i en alder hvor hun ikke selv kan sige fra. Det er muligt at hun ikke skal med men så kan der være andre fester blandt jævnaldrende hvor man bør være opmærksom på problemet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det synes jeg helt er din egen beslutning hvad du vil. Du kender dit barn og ved hvordan hun har det med farmand og evt på et sygehus/hos lægen.

Jeg ser intet problem i at forlade far og datter sammen en formiddag, dog under specielle forhold til undersøgelse.. Du kan jo være der det meste af dagen, og hvis ikke det er så smart, ja så er far der jo.

I min familie ville jeg ikke tøve et sekund om at vælge farmand til at tage på sygehuset ved undersøgelser o.l.. Jeg tror bare jeg ville vælge enten så tager jeg med hele vejen eller så tager far hele tjansen. (fordi det kan være meget værre at blive "efterladt" end at mor aldrig var med) min erfaring er at det knytter bånd mellem far og datter (såfremt basis er der og det går jeg ud fra) Du kan jo komme til når du er klar i stedet eller bare lav noget andet som ville tage jeres familietid.

Kan være jeg hører udenfor normen, men jeg har oceaner af tillid til at mine tøsers far kan klare ALT med deres lægebesøg og det har han kunnet klaret i flere år nu (døtre 10 og 13 efterhånden). (Og ham er jeg skilt fra hihi)

Samvittighedskvaler er en forældres største hindring overfor godt samvær med familien. Derfor siger jeg at DU skal vælge hvad DU og DATTEREN vil have det bedst med. I min bog bliver man ikke en skidt forælder fordi man skal prioritere anderledes 2 dage før brylluppet. (Der kan selvf. opstå noget alvorligt ud over en undersøgelse som gør man bliver nødt til at prioritere anderledes.)

Mærk efter og beslut med god samvittighed UANSET om du tager med eller ej. Mavefornemmelsen kan vi andre nemlig ikke rådgive om. :loveboard:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

F*****ck kun 3 dage tilbage. Vi mangler en del endnu synes jeg.

Manden er på kursus i Aalborg fra i går til i aften. Og i morgen skal Isabella indlægges. Og så er der kun fredag til at blive klar.

Vores computerskærm er brændt sammen, så lige nu er billedet ført op til tv'et.

Problemet er jo bare at vi skal bruge computeren til festen. Alt vores musik ligger herpå og programmet H2B har hentet og lavet en playliste. Han har virkelig brugt mange timer på det. Vi har ikke fundet højtalere til min iPhone, så indtil videre har vi ingen musik i skoven , hvor vi skal vies = Krise + Stress :o:blink:

Egentlig tror jeg det er det sidste vi mangler. Men det fylder en del i mit hoved, så derfor føles det som helt vild meget.

Vi mangler også stadig vores ringe og butterflyes til begge drenge. De var i restordre. Dog tror jeg de havde glemt at bestille dem. Så meget godt jeg ringede og tjekkede op på det i mandags. Men vores ringe er ved at blive graveret lige nu. Hun ringede nemlig for kort tid siden for, at spørge til hvad der skulle stå :bunny_4:

Jeg håber på vi når det sidste i morgen, så vil jeg nemlig invitere min kære H2B i wellness på fredag. Total afslapning.

Ihhh 3 dage. Jeg glæder mig som sindssyg. Kan slet ikke vente med, at se min mand. Han skrev en besked i går aftes. "Jeg glæder mig til at bære dig over tærsklen" :a1221::7himmel::c166::a1093:

Glæder mig til at se alle gæsterne og til at se min datters øjne, når vi skal sende lanterner op i himlen. Det er hendes gave til hendes far siger hun. Fordi det er romantisk og kærlighed...

Jeg overvejer kraftigt, at når hun bliver udskrevet i morgen, at hun må få huller i ørerne. Hun har tigget og ønsket sig det i over 1 år. Og det er fandeme så synd for hende alle de pinsler hun skal igennem. Så for at få noget hun virkelig ønsker sig og hun måske kan glemme hendes pinsler lidt på lørdag. I går aftes da hun græd af smerte, spurgte hun om jeg kunne love hun ikke skulle have ondt til brylluppet :(:boohoo: Og det kan jeg ikke. Jeg kan nærmest love hende, at hun får ondt. Som hun har hver dag -hvilket jeg jo selvfølgelig ikke siger til hende. Hun siger nogle gange til mig, at hun ville ønske hun ikke var født, så hun ikke skulle have ondt :boohoo: Det er eder fisme hårdt som mor at høre. Jeg græder også bare ved tanken.

Nå men tidligere havde vi jo lidt overvejelser omkring, at invitere min venindes kæreste med, da hun havde det med at skifte dem ud efter lidt tid. Vi endte med, at invitere ham fordi de virkede seriøse og rigtig glade for hinanden. Jeg har lige fået en besked fra hende i dag, at han ikke kommer til brylluppet alligevel, da hun slår op i dag :rolleyes: Jeg synes faktisk det er en skam. Han passer meget godt ind i selskabet og så er han bare en fantastisk mand.

Til gengæld har min kære far bare inviteret en uden, at spørge os først. Så min papsøsters nye kæreste skal med. Vi har aldrig mødt manden og har først fået navnet af vide, da vi skulle lave bordkort. Og det er jo også fint nok. Holder det med dem, så er det jo fedt han er med til vores bryllup. Men eventuelt vi gerne lige ville vide det. Det var ved et tilfælde vi fandt ud af det for en uge siden. Jeg ringer til min far og han fortæller han er oppe at besøge dem. Jeg spørger om de er kærester og får svaret. " JA de kommer også begge to til brylluppet". Jeg tabte underkæben tror jeg...

Nå det var mine tanker her 3!!! dage inden brylluppet..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville glemme de negle hvis det er et problem i forhold til at kunne være hos datteren. Dvs. hvis det ikke kan ændres. Det er trods alt det vigtigste og hellere have uordnede negle end en måske dårlig samvittighed over ikke at have været med din datter.

Det med epilepsien får mig også lige til at advare i forhold til festen og evt. musik/dans og lys. Lavede et bryllup for en bruger herinde fra sidste år hvor de også ganske kort tid inden havde fået konstateret noget tilsvarende hos datteren men hvor man trods alt var kommet det lidt tættere og kunne sige at det ikke var sikkert at hun som skulle med til festen kunne tåle flimrende lys m.v.men det var ikke noget man kunne vurdere. Så vi blev enige om at tage det stille og roligt og prøve os frem, Hun var lidt ældre end jeres og jeg havde selv fat i hende flere gange (hun dansede konstant) for at høre hvordan hun havde det og ingen problemer: Hun dansede løs og hyggede sig. Men vær opmærksom på at der kan være nogle bivirkninger hvis hun skal med til festen eller skal ud til andre fester hvor der er discolys for hun er jo i en alder hvor hun ikke selv kan sige fra. Det er muligt at hun ikke skal med men så kan der være andre fester blandt jævnaldrende hvor man bør være opmærksom på problemet.

Hun reagere ikke som normale epilepsi patienter og hun kramper heller ikke. Hun får hovedpine anfald, som de så mener kan være en form for epilepsi.

Jeg er egentlig kommet frem til, at jeg ikke har dårlig samvittighed over, at få ordnet mine negle. Jeg er med fra en start under undersøgelserne. Hendes undersøgelser tager kun 1 time og resten af tiden, håber lægerne på hun får et anfald, så de kan måle værdier på hende. Og hendes far er jo lige så god som jeg er og han er derinde. Det var noget andet hvis det ikke kunne være en forældre der var ved hende. Så havde jeg droppet neglene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det lyder super at du har valgt at farmand også dur. God tur til negleteknikeren .

Og rigtig god tur til datteren også.

Om kort tid er det jo bryllupstid for jer. Stort Tillykke på forhånd. Jeg håber i får en skøn dag og at vejret også arter sig. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det lyder super at du har valgt at farmand også dur. God tur til negleteknikeren .

Og rigtig god tur til datteren også.

Om kort tid er det jo bryllupstid for jer. Stort Tillykke på forhånd. Jeg håber i får en skøn dag og at vejret også arter sig. :cheerleader3:

Tak :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er det i morgen. Det er slet ikke til at forstå. Jeg har været klar siden i mandags, hvor vi afleverede bordkort og bordplan på feststedet.

Jeg har nydt nogle dage med prøve håropsætning., negle tamtam, et sygehus besøg og en syg baby. Men det har ikke slået mig ud. Jeg er klar og ikke nervøs. Kan mærke sommerfuglene men ikke på en ubehagelig måde. Manden derimod er stresset og dårlig over talen.

Jeg skal være til frisør kl 7.30 i morgen tidlig, så skal tidlig op.

Lige inden jeg gik i bad for 1 time siden, kom der pludselig en bil op i indkørslen. Nogle døre smækkede og så begyndte de at hamre og larme. Vi har simpelthen fået den smukkeste æresport op om vores dør. Glæder mig helt til at vise den frem herinde. Den er noget så smuk. Vi stod lige og beundrede den i småregnen og mørket... :a1221:

Nå nu vil jeg i seng og sove lige til i morgen tidlig :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer