Krebsen83

Hvordan skal jeg holde min buket når jeg går alene?

10 posts in this topic

Hej piger,

Jeg skal giftes på lørdag, og er kommet i tvivl om hvordan jeg skal holde min buket når jeg (alene) går ind ad kirkegulvet? Hvis jeg holder den foran med begge hænder, tænker jeg det kan se sådan lidt lucia-agtigt-ud... Hvis jeg holder den i den ene hånd, hvad skal jeg så gøre af den anden? ;-) Hvad tænker I ville være bedst?

0

Annonce ♥

Jeg ville holde med begge hænder hvis jeg gik alene. Husk ikke at holde den for højt så tror jeg ikke nogen vil tænke på Lucia

Josephine

0

Jeg ville også holde den med begge hænder og med tomlerne ud for navlen, så buketten ikke kommer for højt op og begynder at ligne en slikkepind :)

Det med tommelfingeren og navlen får alle brude at vide i den kirke, hvor jeg synger :)

0

Tak for svar - jeg tager modellen med begge hænder - det vil nok også se mest harmonisk ud :-)

0

Annonce ♥

Ja jeg ville nok også foretrække begge hænder..

Evt prøve at holde den hjemme foran spejlet og se hvilken højde du foretrækker, og hvad der ser bedst ud

0

Det der med tomlen i navlen som goldrumble skriver er da liiige noget der er smart at skrive sig bag øret.. Jeg har hørt at mange har tendens til at trække den op op opad!!!

0

Jeg kom lige til at tænke på "The Sound of Music". Der går Maria jo også alene op ad kirkegulvet, se her:

img_02841.jpg

Sound+of+Music+-+maria+wedding+dress+down+the+aisle+closer.jpg

Edited by GoldRumble
0

Nej hvor fint med Sound of Music :-)

Jeg endte med at gå med buketten i begge hænder - jeg har ikke set billeder endnu, så jeg ved ikke om jeg holdt den langt nok nede, men det håber jeg. Jeg tænkte på 1000 andre ting, da først dørene gik op og en helt fyldt kirke kiggede på mig - men hold da op, en fantastisk oplevelse :-)

0

Annonce ♥

Tillykke med dit bryllup! :loveshower:

0

Stort tillykke med brylluppet..

Jeg er ikke i tvivl om at du så fantastisk ud :)

Edited by Daz
0