mileye

vistaprint

19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej.

VI har lavet vores invitationer gennem Vistaprint og er ret tilfredse med den kvalitet de er i. Vi valgte med billede på, men vi fortryder dog, at vi ikke har valgt en glat overflade, men har istedet en mat - så hvis i skal have billede på vil jeg anbefale jer at vælge med glat overflade - men den mat er nu stadigvæk også fin. Bag på invitationen for neden står der med lille skrift Vistaprint.dk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

Vi har også fået vores invitationer lavet gennem Vistaprint, og vi er yderst tilfredse. Der er super god service. Vores invitationer er uden billede og en af deres skabeloner. Vores er også med mat overflade, som jeg synes fungerer fint. Derudover har vi via dem også lavet hjemmeside, i samme tråd som med indbydelsen, så det hele hænger sammen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bar fået lavet invitation samt reception indgydelser invitation i blanke sindssygt godt og de virker og er så lækre at rører ved og sådan. Reception kort i mat også ganske udemærket,!

vi har også fået lavet afsender klistermærker dette var også meget meget fint

Intet med deres navn

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg fik også lavet invitationer hos vistaprint og var godt tilfreds, deres navn står ikke på det du får lavet. Men jeg blev dog overrasket over leveringsomkostningerne. For den billigste levering var 100 kr. Det tog 14 dage. Set i lyset af at vores invitstioner kostede 250 var det en ret stor andel af prisen. Det er selvfølgelig stadig billigt, men man føler sig noget taget ved næsen når man først får oplyst en pris og derefter skal betale noget mere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bestilte på optimalprint godt nok, men har fået både mat og blank papir. Hvis i har billede på så vil jeg anbefale blank papir helt klart. Det andet ligner bare alm. karton. Stadig pænt, men knapt så lækkert at se på som den anden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan også altid tjekke anmeldelser om et firma på www.trustpilot.dk

Det er godt at høre at mange af jer her på forummet fik en god oplevelse, men jeg ville ikke selv turde handle hos dem efter det der står om den på hjemmesiden.

Undskyld hvis jeg er lidt af en lyseslukker.

http://www.trustpilot.dk/review/www.vistaprint.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte vores invitationer igennem Vistaprint. Der var godt nok tilbud så vi gav ca. 610 kr. for 30 invitationer på dansk, 60 på islandsk, rigeligt med konvolutter og klistermærker med vores navne og dato. Deres design med mat overflade, meget simpelt. Vi er meget tilfredse med resultatet. Det eneste var at forsendelsen var MEGET dyr i forhold til de varer vi bestilte, de leverer med GLS så hvis du ikke er hjemme, har du en chance for at være et bestemt sted i arbejdstiden, ellers skal du tage hele vejen til Glostrup, og så bliver jeg spammet med tilbud fra dem efterhånden. Alt i alt vil jeg bruge dem igen, men kun hvis jeg skulle bestille mange.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu skal man jo ikke tro alt, eller i hvert fald lægge for meget vægt på hvad der skrives på Trustpilot, da det altid vil være subjektive oplevelser. Så vidt jeg kan se er det kritikken mest går på fragtudgiften og spam. Der er nogle enkelte som skriver kritisk om kvaliteten men der kunne man have en formodning om at de måske ikke er helt neutrale og har personlig interesse i at nedgøre firmaet. Der ville jeg selv følge mig rimeligt tryg med de meldinger som er kommet frem her.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super, jeg tror jeg prøver lykken :) Det lyder jo rigtig godt.. håber bare virkelig at de holder hvad de lover at deres navn ikke er på invitationerne. Oplevede du det Ditte?? og hvad med kuverter?

Hilsen

Super, jeg tror jeg prøver lykken :) Det lyder jo rigtig godt.. håber bare virkelig at de holder hvad de lover at deres navn ikke er på invitationerne. Oplevede du det Ditte?? og hvad med kuverter?

Hilsen

Nej der var intet med deres navn ud over afsenderen på den pakke de kom i.

Konvolutten hos os var helt alm. Hvid.

Invitationer i tema farven og hverken på for eller bagsiden noget med navn på kun den tekst vi selv har lavet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan også kun tilslutte mig det med at tryksagerne er helt anonyme og at der ikke står vistaprint nogle steder. Ikke engang på bagsiden af bannerne. hvad fragtpriserne angår mindes jeg dem ikke som værende høje men det var heller ikke mig der betalte. :rolleyes: Der ville jeg bare kigge på den samlede pris inkl. fragt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer