Knuzzet

Inddøres foto locationer i Randers

9 indlæg i dette emne

Hej

Er der nogen fra Randers og omg. som kender nogen gode indøres foto lokationer, hvis vi skulle være så uheldige, at det regner?

Vi har Gammel Estrup i baghånden, men det er bare 20 minutters kørsel, hvilket er lidt ked af.

Men nu har jeg spekuleret og spekuleret og kan ikke rigtig komme på andre steder, ud over Clausholm slot, men der må vi ikke tage billeder inden for.

Så kunne jeg være heldige, at der er nogen andre, som havde en lys ide? :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

under togbroen på stien bag regnskoven/naturskolen

Regnskoven

i Dronningborg ved det der skater sted

spørge dsb, om man må låne en af de gamle godsvogne og tage billeder derinde

togstationen - under sporene??

eller på togstationen under halvtagene ved sporene

Finde ud af, om man må komme ind og tage billeder i den gamle thor bygning

finde ud af, om det gamle grand teater stadig er "biograf", og om man må tage billeder derinde

Hotel randers

det er vores back ups :) - at vi så ikke liiiige har fundet ud af om man må, det er så en anden side af sagen (vi satser gevaldigt på godt vejr den 1 juni :) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ringet til Gl. Estrup, og det må vi gerne. =)

Uhh den gamle biograf, det kunne være fedt, hvis der stadig står en del tilbage.. :D Det samme med Thor bygningen..

Skal da lige have en snak med H2B, og have ham til at ringe rundt, hvis han synes det er lige så gode ideer..

Hvis det er godt vejer, hvor regner i så med, at skal have taget billeder? =)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nede bag gudenåcenteret ved jernbanen - det er efterhånden godt brugt det med togskinner, men vi er helt vilde med det :)

Og måske en tur på den blå bro og den gamle jernbanestation :)

Men vi har også overvejet:

Romalt enge - der er skøn natur, jernbane og vand - måske endda Romalt bakker, fordi det kunne være lidt sjovt på forhindringsbanen :)

Fussingø sø - ja det siger jo sig selv hvorfor :)

fugletårnet/vorup enge

I Allingåbro ved skinnecyklerne - men det er vidst lidt for langt væk :)

Havnen - for at få noget kontrast mellem det pussenussede og industrilooket

Hvad med jer?? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

under togbroen på stien bag regnskoven/naturskolen

Regnskoven

i Dronningborg ved det der skater sted

spørge dsb, om man må låne en af de gamle godsvogne og tage billeder derinde

togstationen - under sporene??

eller på togstationen under halvtagene ved sporene

Finde ud af, om man må komme ind og tage billeder i den gamle thor bygning

finde ud af, om det gamle grand teater stadig er "biograf", og om man må tage billeder derinde

Hotel randers

det er vores back ups :) - at vi så ikke liiiige har fundet ud af om man må, det er så en anden side af sagen (vi satser gevaldigt på godt vejr den 1 juni :) )

Super gode ideer :thumbsupsmileyanim:

Desværre er den flotte gamle del af Thor noget af det som blev raget ned da der skulle laves plads til biograf m.m. - der var ellers en super flot gammel trappe og total hyggelig stemning der :)

Eller vil jeg også sige at Regnskoven er et super godt sted at få taget fotos

Jeg ved ikke om Graceland kan være en mulighed?

Udendørs kan Doktor parken også være super flot hvis det er hvor alt står i fuld flor

Og hvis man er til fodbold så måske Auto C Park

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til udendørs, regner vi stærkt med Doktorparken. Der er bare SÅ smattet selvom, det er dagen i forvejen det regnede, så krydser finger for, at der er tørke i dagene op til og på dagen :P

For synes det kunne være SÅ fint, med et billed hvor vi står på den lille bro, og fotografen placeret på modsatte side af søen. Kunne jo være vi var SUPER heldige, at svanerne var på vandet samtidig. :D

Romalt bakker, den havde jeg enlig ikke tænkt på. Det er ellers også dejlig tæt på, nu når vi skal vies i den del af byen. Men har overvejet parken bag Clemens Kirken og Parken bag Elro Arena, som begge indbyder til nogen forskellige fede billeder. :)

Graceland, hvordan er deres lokale inden for? Det ser jo meget godt ud ude fra, men har ikke rigtig været indenfor.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til udendørs, regner vi stærkt med Doktorparken. Der er bare SÅ smattet selvom, det er dagen i forvejen det regnede, så krydser finger for, at der er tørke i dagene op til og på dagen :P

For synes det kunne være SÅ fint, med et billed hvor vi står på den lille bro, og fotografen placeret på modsatte side af søen. Kunne jo være vi var SUPER heldige, at svanerne var på vandet samtidig. :D

Romalt bakker, den havde jeg enlig ikke tænkt på. Det er ellers også dejlig tæt på, nu når vi skal vies i den del af byen. Men har overvejet parken bag Clemens Kirken og Parken bag Elro Arena, som begge indbyder til nogen forskellige fede billeder. :)

Graceland, hvordan er deres lokale inden for? Det ser jo meget godt ud ude fra, men har ikke rigtig været indenfor.

Selv om jeg har boet i Randers det meste af mit liv (flyttede for 3 år siden) så må jeg med skam indrømme at jeg aldrig har været på Graceland, så jeg ved ikke hvordan det ser ud inden for, men uden for ser det bare så hyggeligt ud der :)

Tror at en del brudepar som bliver viet i Sankt Clemens kirke bliver fotograferet i parken bagved :)

Tøjhushaven kunne måske også være en mulighed til udendørs billeder... har i hvert fald tidligere været en af de flotteste parker i byen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer