tgs

Svært at holde på en hemmelighed

14 indlæg i dette emne

PUHA! NU må jeg dele med jer andre...

Synes virkelig at det er svært at holde det hemmeligt hvordan kjolen ser ud. Jeg er vant til at dele alt med H2B.. Alt..

Vil så gerne fortælle hvor fin jeg bliver osv. osv.

Kunne selvfølgelig aldrig finde på at sige det...

Kæmper/kæmpede i andre med det samme??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gør, rigtig meget. Jeg er vant til at have min kæreste med ude når jeg skal købe tøj, for han har et rigtig godt øje for snit og detaljer. Så at købe en kjole og ikke fortælle noget er svært. Faktisk umuligt, for jeg har måttet slippe farven :) Og han har godkendt de stoffer jeg har købt til at lave underskørt af, så helt hemmeligt er det hele ikke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er det ikke kun mig ;-) .. synes bare at det er så svært for kan sagtens sidde hjemme og kigge på billeder af mig som prøver kjolen - og synes jo self. at jeg ser pisse godt ud ;-) Det vil jeg da dele..

Min kæreste er også med til at købe tøj og alt muligt andet og vi drøfter det meste..

Det er hemmeligheden og overraskelsen vs. ens natur ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅÅh jeg har det også svært! Vil så gerne fortælle ham om hvor flot den er, og hvor meget jeg glæder mig til at have den på!

Bliver hele tiden nød til at tage mig selv i ikke at snakke om "det lange slæb", eller mit slør (som han nok ALDRIG vil gætte på at jeg har købt - for jeg bryder mig ellers ikke om slør! Men det var så smukt!)

:fløjt: ÅÅÅh det er forfærdeligt svært!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ÅÅh jeg har det også svært! Vil så gerne fortælle ham om hvor flot den er, og hvor meget jeg glæder mig til at have den på!

Bliver hele tiden nød til at tage mig selv i ikke at snakke om "det lange slæb", eller mit slør (som han nok ALDRIG vil gætte på at jeg har købt - for jeg bryder mig ellers ikke om slør! Men det var så smukt!)

:fløjt: ÅÅÅh det er forfærdeligt svært!

Uhha ja også mig.. Er heller ikke til slør men faldt over et som var SÅ smukt..

Er glad for at det ikke kun er mig som kæmper.. Og der er bare stadigvæk 4 måneder til brylluppet.. Puha det er længe at holde på en hemmelighed. Men synes jo også at det skal være en overraskelse..

Kan dog sagtens forstå dem som har indviet deres H2B mere eller mindre.. For puha hvor er det dog svært.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ÅÅh jeg har det også svært! Vil så gerne fortælle ham om hvor flot den er, og hvor meget jeg glæder mig til at have den på!

Bliver hele tiden nød til at tage mig selv i ikke at snakke om "det lange slæb", eller mit slør (som han nok ALDRIG vil gætte på at jeg har købt - for jeg bryder mig ellers ikke om slør! Men det var så smukt!)

:fløjt: ÅÅÅh det er forfærdeligt svært!

Uhha ja også mig.. Er heller ikke til slør men faldt over et som var SÅ smukt..

Er glad for at det ikke kun er mig som kæmper.. Og der er bare stadigvæk 4 måneder til brylluppet.. Puha det er længe at holde på en hemmelighed. Men synes jo også at det skal være en overraskelse..

Kan dog sagtens forstå dem som har indviet deres H2B mere eller mindre.. For puha hvor er det dog svært.

Hæhæ! Det fedeste var, da jeg lige skulle vise H2B nogle billeder af et eller andet på min computer - og så vælger mine fede fingre bare at trykke på den forkerte mappe, og vi ender i den "HEMMELIGE" - hvor der var billeder af kjoleprøvningen!

Men min søde mand KASTEDE sig tilbage i sofapuderne og skreg NEJ NEJ - så han nåede ikke at se noget! :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HAHA .. Sådan .. det kræver også sin mand at sige fra ;-) ..

Jeg har dog vist min H2B nogle af de 'helt gale' kjoleprøvninger.. Han tager så den diplomatiske tilgang og nævner kun de ting som han synes er pæne ved div. kjoler.. sådan at han ikke fornærmer noget i tilfælde af, at min kjole har det samme :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det fuldstændig lige sådan. Jeg deler også alt med min H2B og han plejer at være med når jeg køber tøj. Hvilket også virkelig gjorde min beslutning om valg af kjole virkelig svær. Jeg havde lyst til at vise ham alle billederne af samtlige kjoler. Men men ... har selvfølgelig ikke gjort det. Er spændt på hvad han siger, for jeg har valgt en kjole uden slæb og uden slør og tror han forventer det. Men jeg har tabt mig 48 kg indtil nu og det gør at jeg gerne vil have at man ser på MIG og ikke slæbet .... det skal være mig der kommer med kjolen. Håber i forstår hvad jeg mener.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det helt på samme måde... Jeg har dog fortalt at kjolen har slæb og han ved også nogenlunde farven men virkelig svært ikke bare at fortælle ham hvordan den ser ud eller vise ham billeder af den

Han har også set sko og ved at jeg skal have slør på og så har han set det som jeg skal have på under kjolen for det vandt jeg i en konkurrence hvor han var med

Men ja virkelig virkelig svært at holde hemmeligt... Er glad for at jeg ikke har den her hjemme :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja har ldet ige som dig og alle jer andre ;-) vi deler også alle ting..Det er bare så svært. Forleden brød min kære mand sammen fordi han ikke kunne holde ud at have hemmeheder for mig og måtte indrømme at han næsten havde bestilt en til at komme og spille i kirken, det havde han altid drømt om, blev bare så glad...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer