cis

Corsage eller selvsiddende bh. Hvad gør I?

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

har I fundet et godt sted at købe så..

cool tror også bare at jeg skal have fundet en fin bh så :-) d

jeg tænkte mere på topmaven i en stramkjole..

Kender I det.. jeg har helt glemt hvordan kjolen sad på mig... men den var også lidt for stor så øhhhh

Men tak for input allesammen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså hvis kjolen var for stor... så er det da forhåbentlig ikke en stropløs? for stropløse kjoler skal jo sidde så tæt at det er på maven de holdes på plads... hvilket også gør at topmaven bliver holdt inde, ligesom ved en corsage :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville have corsage på også pga af maven, men det er ikke muligt.. Min krop er for lang og kan derfor ikke finde en i rigtig størrelse.. Har været hos flere special forhandlere, så her bliver det også en stropløs bh..

Mine stropper på kjolen hænger over skuldrene så en bh med stropper ville se dumt ud

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har valgt corsage (altså ikke et med snørrer, men bare som en bh der går ned over maven også)

Har svært ved at finde en stropløs bh, der ikke irriterer mig i løbet af en dag, så for mig er det bar mere behageligt med corsage, men det er nok en smagssag :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har valgt en stropløs bh fra Femilet.

Jeg synes at et corsage er rigtig flot, men jeg er glad for at jeg ikke har valgt det til at have under kjolen. For min brudekjole, har nemlig i forvejen stivere i siden. Hvis jeg tog et corsage på, tror jeg slet ikke at jeg ville kunne bukke mig ned, som allerede nu er lidt svært. Det ville nok også blive ubehageligt at side ned.

Hvis du er i tvivl så prøv begge dele med din kjole. i kjolebutikkerne har de ofte begge dele hængende. Så kan du jo se, hvad der sidder mest behageligt :)

Redigeret af Alblas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der opstrammende underbukser passer desværre ikke til min kjole. Havde ellers købt nogle, men da min kjole sidder tæt ind til kroppen helt ned til hoften, så er det umuligt at få underbukserne af uden at skulle have hele kjolen af... så den virker ikke hos mig :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have en tropløs BH på, synes min barm sidder lidt underligt uden BH på, er prøvet både med og uden, har snørreryg.
Men vil have det aller bedst med BH på, selvom de ingen steder ville falde uden, men ville føle mig nøgen uden bh, så :lol:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer