Lotus

Endelig er min fantastiske kjole fundet og købt

29 indlæg i dette emne

En rigtig Lotus kjole

Til lagersalg hos Casa Lezar i går fandt jeg drømmekjolen til den fantastiske pris af 2500 kr. sat ned fra 10500 kr. Jeg elsker den, så vil lige dele nyheden med jer :loveshower: Den er 2 nummer for stor, så den sidder en smule løs. Modellen hedder Couture Lotus, Paris 11322 A W String. Hvis der er nogen, der skulle undre sig, så er min kjole Ivory med champagne-farvet blonde over hvorimod på den anden kjole er den champagne-farvet med Ivory blonde over, derfor de ser lidt forskellige ud i farven

post-61018-0-53336000-1367730130.jpg

post-61018-0-94163700-1367739012.jpg

post-61018-0-67659000-1367739018.jpg

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

tillykke med den! den er rigtig fin til dig, og når den passer helt bliver den jo helt perfekt. kan godt lide båndet der går om på ryggen. er der knapper på?

Ja kommer til at blive helt perfekt. Nej det er bindebånd, der er på ryggen, den er bare spændt helt ind, derfor man ikke rigtig kan se det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tillykke med den! den er rigtig fin til dig, og når den passer helt bliver den jo helt perfekt. kan godt lide båndet der går om på ryggen. er der knapper på?

Ja kommer til at blive helt perfekt. Nej det er bindebånd, der er på ryggen, den er bare spændt helt ind, derfor man ikke rigtig kan se det :)

åhhh..jeg mente knapper på kjolen...var der ikke det på den fra Køge? Synes virkelig at blonden her er lækker-og en dejlig farve!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tillykke med den! den er rigtig fin til dig, og når den passer helt bliver den jo helt perfekt. kan godt lide båndet der går om på ryggen. er der knapper på?

Ja kommer til at blive helt perfekt. Nej det er bindebånd, der er på ryggen, den er bare spændt helt ind, derfor man ikke rigtig kan se det :)

åhhh..jeg mente knapper på kjolen...var der ikke det på den fra Køge? Synes virkelig at blonden her er lækker-og en dejlig farve!

Nåh på den måde Nej ingen knapper på denne her og jo det var der på den fra Køge. Til gengæld er der små perler sat på blonden på hele kjolen, så den er meget mere detaljeret :biggrin: Da jeg så kjolen før jeg prøvede den var jeg en lille smule bane for farven, men elsker bare at kjolen har en varm glød.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med den :thumbsupsmileyanim: den er smuk

Tak :biggrin: jeg er også så tilfreds med den.

Hvor er den smuk - og med tilretning bliver det bare endnu bedre. SMUKT

Tusind tak :loveshower: . Jeg tror også bare den kommer til at bliver endnu smukkere, når den lige bliver rettet til, så den lige passer helt perfekt.

Hvor er den smuk til dig :)

Ih mange tak :lol:

Den er virkelig meget smuk - helt fantastisk! Suuuk... :heart:

:heart: Hvor er du sød.

Tillykke med kjolen, hvor er den bare yndig :c166:

Tusind tak :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer