dorte s.

Pensioneret konditor på Fyn

15 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg vil lige fortælle at jeg har været til rund fødselsdag hos en der havde valgt at få lavet to smukke kager der nærmest lignede bryllupskager - bortset fra de var i et lag.

Fødselaren havde fået dem lavet hos en pensioneret konditor som går og hygger sig på Midtfyn med at lave smukke kager til en god pris.

Disse kager havde fødselarer givet 400 kr for pr stk. Der var sjask hammer lækker kage til mindst 60 mennesker!!! Spørg lige om han får en opringning når mit bryllup nærmer sig....

Nogen fynboer der er interesserede?

Jeg lægger ikke lige hans nummer ud her men sender det gerne hvis I er seriøst interesseret. Han er nok ikke glad for vildt mange forespørgsler som ikke er seriøse... Manden er jo pensionist :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne jeg godt være interesseret i, alt efter hvor hen af i på fyn det er, kommer selv fra Middelfart, så skal helst ikke være for langt at køre efter da vi jo nok har rigeligt at se til dagen før brylluppet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ups... Glemte lige at poste billeder på denne tråd. De er på min egen, så svedte det totalt ud. UNDSKYLD!

Det var ikke pensionisten der lavede disse kager. Han havde ikke tid. Så han henviste til en anden. Hun laver alle slags kager også i lag.

Hun hedder Hanne Andersen, bor i Kværndrup og har nr. 22551150.

Kagerne var gode, fine og MÆTTENDE. Folk vat meget begejstrede. Jeg er jo meget svær at gøre tilfreds (læs UMULIG), så jeg syntes måske at bundene var lidt tørre.

Der var Sarah Bernard creme/ jordbærcreme i den ene og toblerone creme/jordbærcreme i den anden. Forskellen var ikke vildt stor.

Det er rigtig marcipan på kagerne.

Jeg kom af med 900 for begge kager.

post-59524-0-32325500-1370331621_thumb.j

post-59524-0-50235600-1370331629_thumb.j

Redigeret af dorte s.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer