Sign in to follow this  
Followers 0
Sisseldam

Hjælp til brudeopsætning og hårpynt

19 posts in this topic

Hej tøser.

Har brug for hjælp til at finde hårpynt der passer til håropsætningen på billedet:) (nr 1)

Tror jeg er kommet frem til at skulle have denne hårpåsætning til mit bryllup, og synes faktisk hårpynten også er meget flot!:)

Jeg skal have et laaaaangt slør på, som i også kan se på billedet.

Har i nogle bud på hvor dette skønne hårpynt kan opstøves henne? Kom gerne med andre bud hvis det er.

Hårpynten kunne også være noget som på billedet nr. 2, er nemlig i tvivl om om det ville være pænt med hårpynt på siden af frisuren når jeg netop har sådan et langt slør på.

post-55953-0-21074900-1367951478.jpg

post-55953-0-52549500-1367951500.jpg

post-55953-0-91325300-1367951673.jpg

0

Annonce ♥

Ved ikke præcis hvor du kan finde den hårpynt, men har du prøvet at kigge på etsy, der er der helt sikkert noget der i hvert fald ligner... ellers så prøv at tjekke Gadegaard design eller miss Lena, de laver begge mange super flotte ting til håret. De kan begge finesse herinde men også på etsy....

0

Ved ikke præcis hvor du kan finde den hårpynt, men har du prøvet at kigge på etsy, der er der helt sikkert noget der i hvert fald ligner... ellers så prøv at tjekke Gadegaard design eller miss Lena, de laver begge mange super flotte ting til håret. De kan begge finesse herinde men også på etsy....

Okay tak:) jeg prøver

0

http://www.ebay.com/itm/1-piece-38B-4-White-Flower-Beads-Feather-Hair-Clip-Jewelry-XJW130315-/400482776316?pt=Fashion_Jewelry&hash=item5d3ea234fc

Denne her kom frem som noget af det første, da jeg søgte på feather hair piece. Kvaliteten tør jeg ikke sige noget om - men til den pris, er det måske værd at prøve... Det er nok ikke ligefrem det pureste guld - men måske den ser fin ud i en flot frisure :)

0

Annonce ♥

Syntes det ville være synd at gemme så smuk en opsætning væk..

kan desværre ikke lige komme med et bud på hårpynt :(

Tjaaa... men slør det skal jeg jo have på:) så lige meget hvilken frisure jeg skal have så kan man nok ikke komme til at se den 100%, andet end hvis jeg smider sløret på et tidspunkt.

0

Du kan evt vælge et slør som jeg havde... Det skjuler meget lidt.

Nå, men den du henviser er et design fra den Etsy sælger der lavede mit hårsmykke (det var inden jeg selv fandt på at lave hårsmykker). Sælgeren hedder EMbridal, der dog er på ferie nu kan jeg se, men smykket hedder deco devine

0

Annonce ♥

Skal sløret sidde oven på hovedet eller lige over knolden

Tusind tak for links, jeg kigger lige på det. Sløret er det jeg har på på billedet, og regner da med at sløret kommer til at sidde lige over knolden:)

0

Se evt denne fra Jannie Baltzer http://Janniebaltzer.com/lis

Hun er lidt dyr, men jeg havde selv et af hendes pieces på og 2,5 meter langt slør.

Vedhæfter billede så du kan se.

post-64489-0-56881800-1368006524.png

Edited by FrkJensen2300
0

Se evt denne fra Jannie Baltzer http://Janniebaltzer.com/lis

Hun er lidt dyr, men jeg havde selv et af hendes pieces på og 2,5 meter langt slør.

Vedhæfter billede så du kan se.

Uhh jaa, hun laver godt nok nogle flotte pieces!! Meen wow, en pris:/ fandt eller et jeg synes ville være perfekt - men 1700 kr. BUM, det er godt nok alt for dyrt til hvad jeg har lyst til at bruge desværre:/

0

Annonce ♥

Annonce ♥

hvis du trykker på billederne på jannies side, kommer der et let forstørret billede op. hvis du så øger zoom på siden, mens det er forstørret, til 200%, kan du bedre se det. billederne er i høj opløsning, så de kan godt tåle forstørrelsen. ellers kunne du jo skrive en mail til Jannie og spørge om du må se bedre billeder?

knus Sanne:-)

0

hvis du trykker på billederne på jannies side, kommer der et let forstørret billede op. hvis du så øger zoom på siden, mens det er forstørret, til 200%, kan du bedre se det. billederne er i høj opløsning, så de kan godt tåle forstørrelsen. ellers kunne du jo skrive en mail til Jannie og spørge om du må se bedre billeder?

knus Sanne:-)

Ja det kunne jeg selvfølgelig gøre, men når alt kommer til alt, synes jeg desværre prisen er lidt for peberet til mig desværre. Så må nok hellere se mig efter noget andet før jeg bliver alt for forelsket i disse smukke pieces:)

0

Blossom er den jeg har i håret.

Jeg håber snart at få nogle flere billeder, hvis der er et godt closeup kan jeg sende det til dig.

Gerne:) - det kan måske være du sælger?

0