mileye

ønskeseddel online hjælp :)

8 posts in this topic

Hej smuk sakker :)

Jeg ved man kan lave en ønskeseddel på nettet, og gerne en hvor ønskerne udgår hvis de bliver købt (hvis det er muligt).

Det skulle også gerne være en hvor man ikke skal tilmelde gæsterne, men de kan finde os på denne hjemme side.

Anyone??

Mere for det skal jo stå i invitationerne............hjælp..............

Tak tak på forhånd :)

0

Annonce ♥

Den her kan måske hjælpe

http://min-oenskeseddel.dk/

Der kan også laves link til din ønskeseddel fra din facebook profil.. Er ikke helt klar over hvordan den virker for vi har gjort det på den traditionelle måde og fået en person til at stå for det som folk kan ringe eller skrive til.. Så kan hun krydse af efterhånden som folk køber det, og så bliver vi ikke fristet til at gå ind på siden og se hvad der er blevet købt.. Vil hellere overraskes :)

0

Annonce ♥

Jamen jeg tror hvis du laver listen nu, så får du et link til den og så kan du give den med i invitationen, du kan jo altid rette ønskelisten til senere..

Det er sådan jeg har forstået siden

0

Vi har selv lavet en på onskeonsker.dk. Det fungerer super godt! Man kan selv hele tiden redigere i ønskerne. Man modtager en gæstenøgle, som gæsterne skal bruge ved login, hvorefter de opretter deres egen bruger. Herfra har de adgang til ønskelisten, hvor de kan notere sig, om de har opfyldt ønske helt eller delvist (som er meget godt, hvis de fx kun har købt 2 tallerkener, men I ønsker jer 8).

0

Annonce ♥