BeckHansen

Mr.&Mr.28.06.14 - 9 dage tilbage! Bryllup og eksamen!

293 posts in this topic

Annonce ♥

Det var smart! Jeg har netop smagt fondant for første gang... Uffff .... Det var ikke lige mig da!! Og jeg er ellers en rigtig sukkergris's der kan klare de fleste kalorier :-D

Ej øv..! Fordi jeg er nu ret vild med det.. :P Men jeg er også en enormt stor sukkergris, når jeg giver mig selv lov... :smiley-eatdrink026:

jeg elsker også fondant fremfor marcipan.

0

Annonce ♥

Borddækning - skitse (fordi jeg keder mig og har lyst til at planlægge!)

Har i dag siddet og leget lidt med borddækningen. Dog kun på min computer, indtil videre :)

Det skal være simpelt, men pænt og klassisk på samme tid.

På midten af bordet har jeg placeret alle mulige forskelligformede glas (sylteglas, flasker etc.), hvor der skal være blomster og grønt. Derudover skal der også være placeret nogle lys (evt. gule bloklys eller lys i glas). Ved siden af tallerkenen er der foldet en sort serviet med grønt og gult bånd omkring, hvori der hænger et polaroid billede af hver enkelt gæst og dennes navn (bordkort). Menukort/program er ikke tegnet på, da vi muligvis kan låne menu-standere af en veninde der blev gift sidste år.

Husk, det er "bare" en skitse, så det er ikke sikkert det er sådan det ender med at se ud :)

post-66340-0-89631200-1371569569_thumb.j

Edited by BeckHansen
0

Annonce ♥

Hvor er det genialt.

Elsker den simple stil, med den lidt sjove twist.. Og så er det billigt. Alle glassene er nogle vi samler ind, både fra os selv, men masser af familie og venner der hjælper til :)

Edited by BeckHansen
0

Var der ikke noget med, at du ledte efter en figur hvor en mand sad øverst på kagen og den anden var ved at kravle op? Tjek her :)

http://www.ebay.com/itm/Elegant-Gay-Climbing-Helpful-Grooms-Wedding-Cake-Topper-CAN-BE-CUSTOMIZED-/160830115933?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item257238d05d

Jo! Den er lidt sjov.. Men vi er faktisk gået helt væk fra idéen med topfigurer. "Toppen" bliver bare pyntet med fondant/marcipan butterfly/slips :) Men TAK! :)

0

Her har jeg da ikke kigget før... TILLYKKE! Og jeg æææælsger jeres (eller mest din, fornemmer jeg - haha) borddækning, det bliver så flot!! Men hvordan gør I det med polaroidbillederne? Skal de tages samme dag, og så er der nogen der skynder sig at få dem placeret inden middagen?

0

Annonce ♥

Her har jeg da ikke kigget før... TILLYKKE! Og jeg æææælsger jeres (eller mest din, fornemmer jeg - haha) borddækning, det bliver så flot!! Men hvordan gør I det med polaroidbillederne? Skal de tages samme dag, og så er der nogen der skynder sig at få dem placeret inden middagen?

Tusind tak! :)

Nej, ved endnu ikke om vi vælger at anskaffe os et polaroid kamera - men planen er at få taget billeder af hver enkelte person, inde for et år. Så enten rigtige polaroid billeder, eller også redigerer jeg dem selv og printer ud, så de ligner polaroid billeder. Vil helst at det er rigtig polaroid billeder, men gider heller ikke betale en formue for et kamera. Så hvis mine forældre stadig har deres gamle kamera, så vil jeg prøve mig med det. Ellers bliver det løsning nr. 2 :)

0

Kogekone eller ej?

Vi har lige været til sølvbryllup i dag, og der havde de brugt deres sædvanlige kogekone - og hun laver enormt lækker mad og hun laver MEGET af det. Problemet er bare at, vi skal giftes ved Herning, og hun er bosat i Løkken.. Så hende kan vi desværre ikke lokke til at lave mad ;)

Men jeg spørger så om; Er der nogle BK'er der kender til en kogekone, i eller i området af Herning, der laver enormt lækkert mad til en "fair" pris? Og nogen erfaringer, både gode og dårlige er også velkomne. :)

Edited by BeckHansen
0

Første milepæl! (råbt med en meget skinger stemme!)

Så kom dagen - nu er der 1 år tilbage at vi siger JA til hinanden. Hvordan den skal fejres? Jo ser du, jeg ligger hjemme med et knæ på størrelse med en pilates bold (overdrivelse fremmer forståelsen), så de vilde aktiviteter bliver det nok ikke. Lidt lækkert mad og hygge med film. Måske lidt kage (MUMS!). Og så, hvis mit knæ så har valgt at slappe lidt af med sit handicap, så skal vi feste med nogle venner/veninder i morgen (jeg leger at det er vores milepæl vi fejrer) :)

0

Kogekone eller ej?

Vi har lige været til sølvbryllup i dag, og der havde de brugt deres sædvanlige kogekone - og hun laver enormt lækker mad og hun laver MEGET af det. Problemet er bare at, vi skal giftes ved Herning, og hun er bosat i Løkken.. Så hende kan vi desværre ikke lokke til at lave mad ;)

Har du/I spurgt, om hun er til lokke til Herning? ;)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Kogekone eller ej?

Hehe. Både min mor og min moster var ret sikre på hun ikke kørte så langt :)

0

Kogekone eller ej?

Hehe. Både min mor og min moster var ret sikre på hun ikke kørte så langt :)

Men det er jo ikke det samme, som at spørge hende selv :) Hvis det var mig, så ville jeg ikke tøve med at spørge :) :) :)

0