Sign in to follow this  
Followers 0
Sisseldam

Hjælp! Hvor finder jeg disse perfekte sko?

4 posts in this topic

Endelig finder jeg skoene der kunne være perfekte til mit bryllup, men aner ikke hvor de er fra?? Jeg ønsker en pastelfarvet sko/sandal med max 6-7 cm hæl samt en blomst af en art ved snuden ligesom de sko!! Kan i hjælpe mig

post-55953-0-26562600-1368104764.jpg

0

Annonce ♥

Du kan søge billedet op på google images, hvis du kopierer billedets url og søger på den. Det ser ud til at de er fra Etsy, men sælgeren er p.t. på ferie..? Sælgeren hedder 'b Poetic'.

Edited by msmountains
0

Du kan søge billedet op på google images, hvis du kopierer billedets url og søger på den. Det ser ud til at de er fra Etsy, men sælgeren er p.t. på ferie..? Sælgeren hedder 'b Poetic'.

Hmm... ved ikke lige hvordan du gør? men har søgt på sælgeren på esty og skoene kommer ikke frem:/

0

Det er nok fordi hun/han er på ferie, så er butikken lukket indtil vedkommende kommer tilbage. Men der er godt nok ingen sko-kategori, kun en med shoe-clips, så det ser ud til at det er nogle enkle sandaler som er pyntet med clip! Så skal du jo bare selv i gang med at være kreativ :)

For at søge i google: gå til googles billed/images-side. Klik på kameraet i søgefeltet, og så kan du enten uploade billedet, eller indsætte billedets url hvis det ligger et sted på nettet. (Et billeds url kopierer du nemt ved at højreklikke på billedet og vælge 'kopier url'). Det er super smart!

Edited by msmountains
0

Annonce ♥