Sisseldam

Hjælp! Hvor finder jeg disse perfekte sko?

4 indlæg i dette emne

Endelig finder jeg skoene der kunne være perfekte til mit bryllup, men aner ikke hvor de er fra?? Jeg ønsker en pastelfarvet sko/sandal med max 6-7 cm hæl samt en blomst af en art ved snuden ligesom de sko!! Kan i hjælpe mig

post-55953-0-26562600-1368104764.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan søge billedet op på google images, hvis du kopierer billedets url og søger på den. Det ser ud til at de er fra Etsy, men sælgeren er p.t. på ferie..? Sælgeren hedder 'b Poetic'.

Redigeret af msmountains
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan søge billedet op på google images, hvis du kopierer billedets url og søger på den. Det ser ud til at de er fra Etsy, men sælgeren er p.t. på ferie..? Sælgeren hedder 'b Poetic'.

Hmm... ved ikke lige hvordan du gør? men har søgt på sælgeren på esty og skoene kommer ikke frem:/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er nok fordi hun/han er på ferie, så er butikken lukket indtil vedkommende kommer tilbage. Men der er godt nok ingen sko-kategori, kun en med shoe-clips, så det ser ud til at det er nogle enkle sandaler som er pyntet med clip! Så skal du jo bare selv i gang med at være kreativ :)

For at søge i google: gå til googles billed/images-side. Klik på kameraet i søgefeltet, og så kan du enten uploade billedet, eller indsætte billedets url hvis det ligger et sted på nettet. (Et billeds url kopierer du nemt ved at højreklikke på billedet og vælge 'kopier url'). Det er super smart!

Redigeret af msmountains
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer