Garner

Med eller uden brudeslør ? Og hvorfor ?

39 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Med slør. For det er den eneste gang jeg kan iføre mig sådan et. Og for mig hører det bare med til at være brud, det der med slør.

Josephine

Redigeret af JosephineL
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde slør på. For mig satte det prikken over i'et og ja, så synes jeg det hører sig til.

Jeg havde både hårsmykke fra Jannie Baltzer og slør på og det var rigtig fint synes jeg. MEN det var rart at kunne tage sløret af, under middagen, og så kunne jeg jo lige tage det på igen til brudevalsen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Inden jeg købte kjole havde jeg egentlig ikke taget stilling til om jeg skulle have slør på, men da jeg prøvede det i butikken var det rigtig flot..Men er faktisk lidt i tvivl fordi jeg selv er til det enkle men nu er det købt så, må jeg se om det nu også bliver brugt..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ikke have slør på - mest fordi vi skal giftes udenfor og jeg synes at slør egner sig bedst til kirkelige vielser - jeg er måske snæversynet på dette punkt.

Jeg "retter op" på det med anden hårpynt (som dog ikke er helt på plads endnu :fløjt: )

Men mit råd: Vælg hvad du føler dig tilpas i og som klæder dig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have slør, af to årsager. 1) Man må ikke have bare skuldre i den kirke jeg skal giftes i og min kjole har ikke ærmer, så sløret kommer til at dække skuldrene. 2) Da jeg prøvede slør i butikken føltes det bare rigtigt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg troede ikke jeg skulle have slør, da vores bryllup skulle være en havefest og meeeget afslappet og jeg slet ikke skulle være en 'brud-med-det-hele', men så prøvede jeg et da jeg havde kjolen på - og hold da op hvor var det sjovt at have på! Så jeg endte med at gå all in :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde slør på, men det var ikke foran ansigtet som jeg tit har set på film ;)

Manden synes jeg skulle, jeg var ligeglad, men da jeg prøvede kjole, satte kjoledamen også slør i, helt naturligt, så jeg har ikke rigtig tænkt over det

Redigeret af Cg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ikke slør...min mand kan ikke lide det, og jeg synes også det hører lidt til en yngre mig ( jeg er 47) men smukt, det er det!

har så fået en kompromis hvor jeg har syet en kappe i slør-stof så jeg ikke har bare skuldre i kirken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Med slør i kirken, samt til receptionen... men uden til fotograferingen og festen om aftenen. Er egentlig ikke til slør, men kunne ikke lade være, da min mor kom med det slør hun bar for knap 40 år siden. samt min søster havde det på til hendes bryllup... Og er så heldig at have min frisør med til at sørger for håret :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har valgt ikke at have slør på, men et headpiece i stedet.

Jeg føler at det ville være malplaceret når vi ikke skal i kirke, og fordi jeg ikke vil betale så mange penge for noget jeg vil have på max en time og så aldrig gå med igen.

Men min kjole er også ret stor, så ville ligne en marengskage hvis jeg også skulle ha´et slør på :lol:

Men jeg syntes dog at det er rigtig smukt med slør, så kan godt forstå at mange vælger det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have slør, af to årsager. 1) Man må ikke have bare skuldre i den kirke jeg skal giftes i og min kjole har ikke ærmer, så sløret kommer til at dække skuldrene. 2) Da jeg prøvede slør i butikken føltes det bare rigtigt :)

Må man ikke have bare skuldre i kirken?? :o

Jeg skal først prøve kjoler d. 17 og 18.06, men jeg er overbevist om, at slør ikke er mig.

Kan læse, at jeg måske bliver omvendt, men vi skal da heldigvis tale med præsten før prøvningen, så må lige huske at spørge ham, om jeg skal have noget om skuldrene..

Hvor er der mange ting at tænke på, når man skal giftes... :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer