brenholdt

Dine brudesko

15 indlæg i dette emne

Hej er sådan i tvivl om hvilke sko jeg skal vælge, har faktisk kun fundet et par hos min brudekjoleforhandler jeg kan lide. De koster bare 750 kr og det syntes jeg er dyrt. Så vil gerne vide hvor i har købt jeres ? Og til hvilken pris? Og evt billed ?? Håber i kan hjælpe 😊

Knus fra mig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også købt mine sko i brudekjoleforhandleren glamour i Odense. De kostede 1000 kr jeg synes også det var dyrt, men det er nogen jeg kan holde ud og gå i(da jeg normalt aldrig iføre mig høje hæle) og så er der en form for silikone i så de ikke irretere, og så kan de farves i en anden farve når jeg er færdig med dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke købt sko endnu, da min forlovede og jeg ikke en gang har fastsat en dato endnu. Men jeg synes også 750 kr. lyder som meget for et par sko!

Når jeg kommer så langt som dig, vil jeg nok prøve at finde nogle sko over nettet, da prisen tit er lavere. Bare sørg for at det er en online-butik med en ordentligt retur-service. Så kan du bestille sko over nettet og sende dem tilbage, hvis de sidder dårligt. Hos Zalando.dk er det f.eks. gratis at sende varer retur, så længe de ikke er blevet brugt.

Ellers kan du gå på jagt efter butikker, der sælger anden-sorterings-sko. Der er bl.a. en butik ved Kultorvet i København, der hedder Sko Feber, hvor alle sko i butikken koster enten 100 kr. eller 200 kr. Mon ikke du kunne finde et par flotte og billige sko derinde?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke købt mine endnu, men jeg kommer helt sikkert til at lægge en større sum for dem..! :blink:

- Jeg synes at købe sko man skal gå i en hel dag, og som ikke ødelægger dine fødder er virkelig vigtigt. Vi har faktisk kun et par fødder, og jeg vil helst kunne gå på dem dagen efter hi hi :happy:

Hvis du skal have et par gode sko, som er blevet "fremstillet" til at man skal gå godt, samtidig med at de er flotte, skal man som regel op i de der 800-1000,-

Respekt til jer der kan gå i de billige sko :thumbsupsmileyanim: Jeg forstår godt at man heller ikke vil lægge en formue på sko...

Men det tør jeg ikke udsætte mine stakkels fødder for... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bryllupssko.jpg

Jeg købte mine Poetic Licene sko fra Amazon. Jeg tror jeg gav ca. $100 for dem, men fordi de er så farverig kan jeg bruge dem igen og igen! :)

SÅ flotte.

Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer