Hauerslevlottes

L&D 26-04-2014 -- snart kun 4 mdr tilbage

37 posts in this topic

Efter 9 år og 2 dage valgte h2b at fri til mig - nogle ville mene at det var da også på tide - men for os har det ikke haft den store betydning om vi var gift når bare vi var sammen :heart:

Men ville jo gerne giftes og på vores 8 års dag snakkede vi om at inden vi havde været sammen i 10 år skulle vi i hvert fald være forlovet og det har vi jo så opfyldt nu :wink:

Og datoen var egentlig sat til sensommer 2014 (i håbet om bare lidt vart vejr) men h2b mente det var for længe at vente og vi gør det nu på årsdagen for forlovelsen som så også er vores 10 år og 2 dags dag <3

Jeg glæder mig til for alvor at komme i gang med planlægningen og ser dette forum som en oplagt mulighed til at få nogle af alle tankerne ned på skrift.

Og så er der jo en masse skønne bk'er som man kan låne ideer fra og inspireres af (begge dele er gjort lidt allerede :rolleyes: )

Index

• Farver

• Forlovelses ringen billede og historie findes her

• Vielses ringe er købt og holdes hemmelige (shh) men skriver snarest noget om hvor og hvad

• Kjolen er der lagt billeder op af :)

• Gommens tøj er købt og rigtigt fint. Kan ikke vente til at se ham i det på vores bryllupsdag (mums)

• STD billede findes her

• Favourbokse: basis er på plads og er ved at samle hjælpere til samling, men bliver først lidt tættere på brylluppet

• Invitationer er lavet og er ved at blive sendt ud - mere Info og billeder kommer snart

• Kirke mere info kommer snarest - men kirke er reserveret med blyant :wink:

• Reception tanker og ideer kommer snarest

• Fest: Skjalm Hvide i Slangerup her
Edited by Hauerslevlottes
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes at det var lidt skægt - knapt nok havde vi delt vores forlovelse på fb før der blevet skreget efter vi vil se bling ;) så det får i også lov til at se med det samme.

H2B har fået den special lavet med hjælp fra min mor der arbejder i guldsmed og H2B har hørt efter når vi har snakket ringe ;) den skulle dog have været i hvidguld men guldsmeden lavede den af en eller anden grund i gult guld men den er helt perfekt alligevel. Den er hamret og ridset så det ligner H2B selv har lavet den på værkstedet og så er der sorte brillanter i :D er totalt sucker for sorte brillanter :D

Men står desværre og skal aflevere den i morgen da den skal øges et 1/2 nr og synes det er lidt mærkeligt at skulle undvære den til på fredag. Men en ring der klemmer er bare heller ikke sjovt så det skal jo ordnes...

post-64258-0-03724700-1368388871.jpg

0

Sikke en fin ring!

Og kender ude mærket det med at måtte undvære! Jeg fik hamret min mod en kant (jeg er JORDENS største klovn til at gå med smykker der rager ud) - så stenen røg ud....... heldigvis har jeg reflekser som en ninja og øjne som en høg (HAHA?), så jeg fik fat i den.... og jeg måtte undvære min ring i en HEL UGE... iiih altså jeg var ved at gå til! :rolleyes:

0

Annonce ♥

Skøøønt med endnu en 2014 brud :cheerleader3: stort tillykke med frieriet og det kommende bryllup, og hvor er det bare en fin ring. Min forlovelsesring skulle gøres mindre, og jeg måtte undvære den i HELE 3 UGER!!! :boohoo:

Nå men jeg glæder mig til at følge med i din planlægningstråd :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Smuk ring!

Josephine

Sikke en fin ring!

Og kender ude mærket det med at måtte undvære! Jeg fik hamret min mod en kant (jeg er JORDENS største klovn til at gå med smykker der rager ud) - så stenen røg ud....... heldigvis har jeg reflekser som en ninja og øjne som en høg (HAHA?), så jeg fik fat i den.... og jeg måtte undvære min ring i en HEL UGE... iiih altså jeg var ved at gå til! :rolleyes:

Tusind tak - synes også den er helt perfekt :7himmel:

Det var da altid nooget du fandt stenen - jeg banker også altid ind i ting men har ikke endnu (knock on wood) slået en sten ud af nogen af mine ringe.... Frygter den dag det sker og jeg ikke har falke blik lige som dig :blink:

Tillykke med det kommende bryllup og velkommen her i på bk. Glæder mig til at følge dig - skønt med endnu en 2014 brud :-)

Julie <3

Tillykke med det kommende bryllup :balloons:

Hjertelig tillykke og velkommen herinde

Skøøønt med endnu en 2014 brud :cheerleader3: stort tillykke med frieriet og det kommende bryllup, og hvor er det bare en fin ring. Min forlovelsesring skulle gøres mindre, og jeg måtte undvære den i HELE 3 UGER!!! :boohoo:

Nå men jeg glæder mig til at følge med i din planlægningstråd :thumbsupsmileyanim:

Mange tak for alle tillykkerne - og har været inde og lurer på nogle af jeres andres tråde - det er jo altid spændende at se hvor langt andre 2014 brude er - og så behøver jeg heller ikke have dårlig samvittighed over at jeg ikke lige får nået noget bryllupsplanlægning de sidste par dag :thumbsupsmileyanim:

0

Uhh har altså helt dårlig samvittighed når jeg ser hvor mange søde kommentarer man får herind og alle lykønskningerne :unsure: men har simpelthen været så ophængt af budgetrul på arbejdet så der har kune været tal i mit hovede og ikke plads til noget som helst bryllups planlægning eller noget :angry:

Men nu er det heldigvis overstået og er blevet godkendt :balloon:

Så er det kun vores bryllupsbudget det gælder :rolleyes:

Ej synes vi er ret godt med:

- Som skrevet tidligere er kirken reserveret med blyant

- STD er delt ud til halvdelen (min famlie og de fleste af vores venner) så mangler vi bare H2B's familie - de får den altså bare pr mail har vi besluttet for dem skal vi ikek lige se inden for den nærmeste fremtid alligevel og portoen vil vi gerne spare på indtil de rigtige invitationer skal sendes ud.... Porto er jo en frygtelig dyr post på budgettet :angry:

I kan da lige få et billede af STD - det var hurtig beslutning da vi så et billede og så var det bare lige at være kreativ så den rigtige dato og vores farver kom på :happy:

post-64258-0-37347300-1368682956.jpg

Glæder mig nu bare til at have lang weekend lige om lidt så jeg kan få tid til at tænke på bryllups forberedelser og kan få nærlæst jeres andres tråde.

God dag herfra :tunge:

Edited by Hauerslevlottes
0

Vil lige melde mig til koret, og sige velkommen til og tillykke med det kommende bryllup :wink:

Flåååååt ring!! Novra altså.. Hvis jeg skal have ekstra sten i min forlovelsesring engang, så kunne det altså være flot med de sorte :heart:

0

Annonce ♥

Så røg der lige et par dage mere :p ikke sådan når solen endelig kommer ordentlig frem og man er total solhungrene efter en laaaaaaang vinter ;)

Men bryllupsplanlægning har bestemt ikke ligge stille af den grund - vi er nu ved at have sendt alle STD afsted til dem som vi i hvertfald gerne vil have med til festen om aftenen.

Brudepige, forlover og toastmaster er valgt og spurgt og de sagde alle ja :cheerleader3:

Så nu håber jeg basre at der snart kommer styr på opdaterings efter virkningerne og så har jeg afsat tid i eftermiddag til at opdatere og indeksere i min tråd.

Saty tuned og der kommer (forhåbentlig :tunge:) mere nyt senere i dag.

0

Kontrolfreaken tog over og jeg har nu lavet index i første indlæg af tråden. Flere ting bliver jo nok tilføjet og de fleste af tinegen er jo også ting som jeg ved jeg (og H2B selvfølgelig) kommer til at skulle tage stilling til inden for den nærmeste fremtid.

Lige nu synes jeg bare at tiden flyver af sted og kan ikke forstå at vi snart har været forlovet i en måned. Det virker rte surrealistisk når man tænker på at vi ahr været sammen i over 10 år og nu står vi ogs akl tage en hel masse vigtige beslutninger inden dagen som har så stor betydning for resten af vores liv. På den ene side tænker jeg at der er laaaang tid til at vi skal giftes og samtidig er jeg ved at få stress over jeg har så mange løse ender lige nu. :help:

Men mon ikke de løser ender begynder at samles lige så langsomt jo mere vi får tingene på plads og ned på papir. Jeg har jo allerede en masse klar jeg skal bare have lagt en plan for hvornår jeg skal gøre hvad. H2B er fantastisk - han tager det hele meget oppefra og ned og kigger bare på mig, smiller, giver mig et møs på næsen og siger "hvor er du sød" :loveshower::7himmel:

1

Så er prototypen til vores favourboxe/bordkort klar :) så er det bare om at komme igang ;)

Skabelonen er den som ser ud til at være favoritten fra Mette Holm.

Båndet var der en sød sælger på trendsales der kunne hjælpe med til en ordentlig pris og god kommunikation (ts vandt over ebay i denne runde)

Bordkortene er fundet i en boghandel - købte dem for et par måneder siden fordi de var fine og vidste egentlig ikke hvad jeg ville bruge dem til :p nu håber jeg bare de har flere pakker tilbage når jeg kommer forbi i næste uge :s

Bånd og bordkort er sat fast med en hjerte formet brad som er købt via en en dansk hobby hjemmeside. De klarede også karton, kniv, skæreunderlag, falseben og nogle andre ting til en god pris (ebay tabte igen ;) )

Planen er så at vi skriver navn med hvid eller sølv og så skal der rødt silkepapir inde i boksen så vi matcher vores farver :)

post-64258-0-01132200-1369492285_thumb.j

0

Annonce ♥

de er super flotte :) hvad er det for en hjemmeside du har købt de hjerte på.. de er rigtig søde :)

Mange tak :) tænker du mener hjerte brads'ne :) siden hedder www.cchobby.dk de kalder dem dekonitter og de findes i både sølv og guldfarvet :) de har virkelig mange fine ting derinde og til en god pris... Tror også de sælger til institutioner og butikke for der er nogen af tingene man også kan købe i virkelig store mængder og med display ;-)

Forsinket velkommen til og tillykke med det kommende bryllup :balloons:

Synes både favorbokse og STD er rigtig fine - og jeg er vild med din ring! Glæder mig til at se mere :)

Mange tak til det hele :) er også helt vild med ringen den er lige i min stil og så også fordi den viser at H2B virkelig har tænkt over den og har hørt efter hvad jeg har sagt når vi har snakket ringe ;-)

Må jo indrømme at jeg længe har læst med på din planlægning - er helt vild med rockabilly temaet og at det er så gennemført med diner billederne og er helt vild med jeres lp invitationer :)

0

Så er vi nået til den første milepæl: 1 måned siden vi blev forlovet og 11 måneder til vi siger ja til hinanden <3 <3

H2B proklamerede her til morgen at han glæder sig da vi sad og ordnede båndene til vores favourboxe - det synes jeg altså var kært <3 :)

0

Så er prototypen til vores favourboxe/bordkort klar :) så er det bare om at komme igang ;)

Båndet var der en sød sælger på trendsales der kunne hjælpe med til en ordentlig pris og god kommunikation (ts vandt over ebay i denne runde)

Bordkortene er fundet i en boghandel - købte dem for et par måneder siden fordi de var fine og vidste egentlig ikke hvad jeg ville bruge dem til :p nu håber jeg bare de har flere pakker tilbage når jeg kommer forbi i næste uge :s

Bånd og bordkort er sat fast med en hjerte formet brad som er købt via en en dansk hobby hjemmeside. De klarede også karton, kniv, skæreunderlag, falseben og nogle andre ting til en god pris (ebay tabte igen ;) )

Planen er så at vi skriver navn med hvid eller sølv og så skal der rødt silkepapir inde i boksen så vi matcher vores farver :)

Hvilken bruger på trendsales købte du silkebåndene af ? :wink: vil rigtig gerne have silkebånd med vores navne og bryllupsdato til vores indbydelser :biggrin:

0

Hvilken bruger på trendsales købte du silkebåndene af ? :wink: vil rigtig gerne have silkebånd med vores navne og bryllupsdato til vores indbydelser :biggrin:

Jeg har fundet brugeren på trendsales :wink:

0