Hauerslevlottes

L&D 26-04-2014 -- snart kun 4 mdr tilbage

37 posts in this topic

Annonce ♥

Mange tak.. Hvad er det for en bruger med båndene for jeg kan ikke finde dem:(

brugeren hedder _møffe_ :wink:

Hvor er det godt i kan hjælpe hinanden inden jeg når at få fundet det frem :) og ja er lige præcis hende jeg har bestilt fra :)

0

Annonce ♥

Så er der sket en del siden sidst.

Vi har besluttet os for hvordan vores invitationer skal se ud og materialer er bestilt og på vej :)

Og så er kjolen købt :D

Tak til kjoledrømme i humlebæk for at holde udsalg i går og tak til min mor for at betale :D

Billederne bliver rettet til i størrelse og retning når jeg kommer på via pc sidder med iPad lige nu nemlig ;)post-64258-0-10687000-1370172086_thumb.j

post-64258-0-38289100-1370172101_thumb.j

0

Annonce ♥

neeeej, kan det virkelig passe, at jeg slet ikke har været inde og se din fine kjole endnu :oops: Hvor er den dog bare smuk og den klæder dig helt fantastisk! :super:

Stort tillykke med kjolen, det er vel dejligt at kunne krydse den post af på listen :lol:

0

Weee er alene hjemme og halv syg så nu endelig endelig ENDELIG tid til at være aktiv herinde igen :)

Første indlæg er om siderne til vores gæstebog - figurer lavet og sat op i Photoshop. Og så var det bare at benytte sig af et af de der del tilbud på en fotobog, designe forsiden udfra hvordan vores STD ser ud betale ca 150 for bog og porto og vupti 1 styk gæstebog er klar :)

post-64258-0-41125100-1386434179_thumb.j

0

Så er feststedet også på plads nu.

Vi havde egentlig booket Comwell i Holte, men der skete lige nogle ændringer i set-uppet hos dem samt at de ikke kunne garanterer værelser til vores gæster :s

Så lige et par dage før vi ville sende invitationerne i trykken var vi nød til at tage en drastisk beslutning og opsagde aftalen med Comwell.

Vi havde dog fået anbefalet Skjalm Hvide Hotel i Slangerup, og de havde plads til os OG værelser til ALLE vores gæster. Fandme fedt når det var et halvt år før!!

Og hurra for mine og h2b's evner for et stort logistisk overblik og evnen at kunne mærke i maven når der er noget som ikke er i orden :)

0

Annonce ♥