Guest Lis

Nu med halsbetændelse og forkølelse og 4 dage til bryllup!

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Altså jeg kan anbefale biostrat eliksir. Det købes både i Matas og på apoteket.

Jeg ligger med det samme lige nu. Gudskelov er der 18 dage til bryllup. Men skal have fat i biostrat så jeg ikke risikere sygdom til bryllup

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeeeeeeej det er altså bare vildt træls :(

Håber at det bare er en lille forbigående ting, som snart går over!

Har ikke rigtig nogle specifikke råd andet end at det er bedst at pakke sig meget ind (specielt halsen) og holde sig varm. Drikke en masse varm mælk med honning og spise varm mad.

Jeg sender varm karma til dig :) og regner med at se en glad og rask brud på lørdag :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hønsekødssuppe med masser af presset hvidløg i, det hjælper rigtig godt på halsbetændelse.

Varm mælk eller the med honning i er os godt. Ved ikk om du har feber men en gang hot panodil så du kan svede det ud. Håber du når og blive frisk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Panodil hot kan jeg også anbefale. Jeg laver også tit 'heksebryg' med ingefær, citron og hvidløg, men tror faktisk panodilen virker bedre - og smagen er mere behagelig :)

Det aller vigtigste - hold dig i ro, og sørg for at drikke meget og have det varmt så du får svedt skidtet ud. Hvis der er ting der skal gøres, så prøv at uddelegere opgaverne, også selv om du har det bedst med selv at ordne det.

Og selvfølgelig en tur til lægen for at tjekke om det er bakterielt, så kan antibiotika tage det i løbet af et par dage.

GOD BEDRING!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suppe og andre madvarer, krydret med chili, cayennepeber og hvidløg i massevis.

Kamilllete med honning.

Masser af varme bade - alle vinduer lukket i mens, sådan at der opstår en masse damp, damp er fantastisk for en syg hals og lungerne. Du kan få din kommende mand til at lufte ud på badeværelset bagefter.

Husk at lufte ud, sådan at luften ikke er fuld af bakterier. Få min. hver time gør underværker.

Vask hænderne hver gang du har pudset næse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det da bare synd for dig :td:

Jeg vil sige masser af stærk c-vitaminer (ved at nogen musikere spiser mange af dem ved forkølelse m.m.) og så hvidløgs tabeletter skulle vist også være godt

Håber at du finder noget som hjælper hurtigt - og ja så husk masser af hvile

God bedring :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh din stakkel føler med dig..

Hos mig plejer et varmt langt bad og hjælpe, virkelig sådan så det bliver som et dampbad på badeværelset..

Tager en stol med derind der kan tåle vand og lader så bare det varme vand massere på ryggen så lungerne bliver godt opvarmet og så løsner det alt det du gerne vil af med, evt en klud på stedet hvor vandet rammer så det ikke gør ondt hvis du er følsom overfor varmt vand og så kravl varm ind i seng med varm drikkelse.. Ikke noget med at blive kold først får så får du det hurtigt skidt igen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle de gode råd..

Jeg har taget en antiinflammatorisk hestekur og det har gjort kål på halsbetændelsen..

Hovedet.. Det er fuld af snot, men det er trods alt ved at løsne sig en smule.. (Altså snotten, ikke hovedet ) resten må klares med næsespray og kleenex, jeg er vel ikke den eneste der snøfter den dag.. :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer