sally24

Six pence og i do klistermærke.

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan købe nogen af disse henne. Helst i dk da jeg ikke kan være sikker på det når at komme hjem ellers

Var ude og hente min kjole v/Kennedys i Sabro i sidste uge, der så jeg de havde blå i do klistermærker

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan købe nogen af disse henne. Helst i dk da jeg ikke kan være sikker på det når at komme hjem ellers

Var ude og hente min kjole v/Kennedys i Sabro i sidste uge, der så jeg de havde blå i do klistermærker

Øv der kommer jeg ikke lige ud.

Ej kan se du skal giftes i Ebeltoft.

Er det Ebeltoft kirke?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan købe nogen af disse henne. Helst i dk da jeg ikke kan være sikker på det når at komme hjem ellers

Var ude og hente min kjole v/Kennedys i Sabro i sidste uge, der så jeg de havde blå i do klistermærker

Øv der kommer jeg ikke lige ud.

Ej kan se du skal giftes i Ebeltoft.

Er det Ebeltoft kirke?

Vi bor i Ebeltoft, men skal giftes i Bregnet Kirke, da mine svigerforældre er blevet gift der, alle hans bedsteforældre er begravet der, han er selv blevet døbt der osv, bor du i Ebeltoft

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan købe nogen af disse henne. Helst i dk da jeg ikke kan være sikker på det når at komme hjem ellers

Var ude og hente min kjole v/Kennedys i Sabro i sidste uge, der så jeg de havde blå i do klistermærker

Øv der kommer jeg ikke lige ud.

Ej kan se du skal giftes i Ebeltoft.

Er det Ebeltoft kirke?

Vi bor i Ebeltoft, men skal giftes i Bregnet Kirke, da mine svigerforældre er blevet gift der, alle hans bedsteforældre er begravet der, han er selv blevet døbt der osv, bor du i Ebeltoft

Ej hvor sjovt.

Vi boede i Ebeltoft frem til 22 december, der flyttede vi til Balle hvor vi har købt hus.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan købe nogen af disse henne. Helst i dk da jeg ikke kan være sikker på det når at komme hjem ellers

Tjek denne hjemmeside: http://www.stoldaekdig.dk/bryllup-bruden-gommen-c-383_11_294.html

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan købe nogen af disse henne. Helst i dk da jeg ikke kan være sikker på det når at komme hjem ellers

Tjek denne hjemmeside: http://www.stoldaekdig.dk/bryllup-bruden-gommen-c-383_11_294.html

Tusinde tak den tjekker jeg lige ud :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skal i holde fest henne

På Karens Brasserie, hvad med jer

Det havde vi også oppe i vores overvejelser, men vi er endt med hoed kro.

Spændende, vi var så heldige at 14 dage efter vi havde reserveret var vi til havebryllup, hvor maden var fra Karens Brasserie, og det var heldigvis vildt lækkert :-). Så vi håber og krydser fingre for godt vejr, for så er der bare så smukt dernede. Må jeg spørge hvad i skal give pr. person

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor skal i holde fest henne

På Karens Brasserie, hvad med jer

Det havde vi også oppe i vores overvejelser, men vi er endt med hoed kro.

Spændende, vi var så heldige at 14 dage efter vi havde reserveret var vi til havebryllup, hvor maden var fra Karens Brasserie, og det var heldigvis vildt lækkert :-). Så vi håber og krydser fingre for godt vejr, for så er der bare så smukt dernede. Må jeg spørge hvad i skal give pr. person

De lover jo varmt vejr så håber vi bare at regnen holder sig væk ;) er du så helt klar?

Altså med velkomstdrink, forret, hovedret, kaffe med småkager og natmad samt øl, vin og vand ad libitum ender vi på en kuvert pris på 490 kr

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var billigt :-). Ellers er jeg ved at være klar, skal have ordnet negle og fødder i dag og ellers så bare vente til det bliver fredag før jeg kan ordne det sidste. Hvad med dig er du ved at være klar

De var de eneste der kunne gøre det til den pris, skulle vi i forsamlingshus ville det blive meget dyrere.

Uha det bliver spændende. Er sommerfuglene begyndt at melde sig?

Ja det er jeg. Skal lige have gjort en sang klar og få klistret bordplanen sammen. Så er vi der vist

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det var billigt :-). Ellers er jeg ved at være klar, skal have ordnet negle og fødder i dag og ellers så bare vente til det bliver fredag før jeg kan ordne det sidste. Hvad med dig er du ved at være klar

De var de eneste der kunne gøre det til den pris, skulle vi i forsamlingshus ville det blive meget dyrere.

Uha det bliver spændende. Er sommerfuglene begyndt at melde sig?

Ja det er jeg. Skal lige have gjort en sang klar og få klistret bordplanen sammen. Så er vi der vist

De er ved at melde sig :-) Vågner alt for tidligt hver dag, da jeg lige kommer i tanke om et eller andet ;-) men glæder mig mest, hva med dig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ved jeg ikke om du allerede har bestilt dem fra Borddækdig, men ellers tænker jeg, at man også burde kunne lave dem selv.

Jeg har i hvert fald bestilt dette ark med bogstaver fra Panduro hobby, og så burde der også være bogstaver nok til at kunne skrive "lucky me" eller "help me" på gommens sko. Et lille fif. Du behøver ikke at betale fragt, hvis du ringer til din lokale Panduro butik og bestiller dem til afhentning i butikken.

I lyseblå:

http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/30-Papir-Stempler/3020-Stickers/302045-Glitter/1/361646-Alfabet-kursiv-glimmer-Lgtblue

Håber du eller andre kan bruge tippet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var billigt :-). Ellers er jeg ved at være klar, skal have ordnet negle og fødder i dag og ellers så bare vente til det bliver fredag før jeg kan ordne det sidste. Hvad med dig er du ved at være klar

De var de eneste der kunne gøre det til den pris, skulle vi i forsamlingshus ville det blive meget dyrere.

Uha det bliver spændende. Er sommerfuglene begyndt at melde sig?

Ja det er jeg. Skal lige have gjort en sang klar og få klistret bordplanen sammen. Så er vi der vist

De er ved at melde sig :-) Vågner alt for tidligt hver dag, da jeg lige kommer i tanke om et eller andet ;-) men glæder mig mest, hva med dig

Kunne godt forestille mig at det vil være sådan i dagene op til. Hvis jeg tænker meget på det så er der mange sommerfugleså prøver at holde lidt igen med det ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nu ved jeg ikke om du allerede har bestilt dem fra Borddækdig, men ellers tænker jeg, at man også burde kunne lave dem selv.

Jeg har i hvert fald bestilt dette ark med bogstaver fra Panduro hobby, og så burde der også være bogstaver nok til at kunne skrive "lucky me" eller "help me" på gommens sko. Et lille fif. Du behøver ikke at betale fragt, hvis du ringer til din lokale Panduro butik og bestiller dem til afhentning i butikken.

I lyseblå:

http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/30-Papir-Stempler/3020-Stickers/302045-Glitter/1/361646-Alfabet-kursiv-glimmer-Lgtblue

Håber du eller andre kan bruge tippet :)

Var slet ikke nået så langt. Men det var da en god ide. Desværre ligger den tætteste i Århus og der kommer jeg nok ikke ind men så må jeg betale fragten. Det klaret jeg nok også :) bare et underlgt spørgsmål men er det ikke så tykt at man kan mærke man går på det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej igen.

Jeg har ikke fået mine stickers hjem endnu, men jeg kunne forestille mig at de har samme tykkelse som dem fra borddækdig.

Jeg skal nok give en melding og måske ligge et billede op, når jeg har afprøvet det :)

Det må du meget gerne. Tusinde tak :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer