B*delicious

Hvad synes i? valget mellem 2 kjoler

33 indlæg i dette emne

Jeg er forelsket i to kjoler.

Egentlig havde jeg ikke forestillet mig en prinsesse kjole, men da jeg fik den første kjole på fra Lucca blev jeg helt forelsket og svævede på en sky.

den anden fra Luxus er mere det jeg havde forestillet mig fra starten, men nu er jeg blevet i tvivl. hvad synes i?

post-64860-0-79132000-1368529014.jpeg

post-64860-0-12591900-1368529028.jpeg

post-64860-0-79216400-1368529039.jpeg

post-64860-0-24414500-1368529049.jpeg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge kjoler er rigtig smukke. Jeg er mest til den første. Jeg synes, den er mest stilren. Jeg gad dog godt se et billede mere "ligepå" forfra.

Nr. 2 sidder rigtig godt på dig. Men jeg er ikke til den der tylslids.

Either or - så ser du skøn ud! Smuk!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har prøvet nr 2, dog med stropperne oppe. Og havde også et problem med den tylslids selvom kjolen i øvrigt er smuk.

Jeg prøvede aldrig nr 1 fordi den facon desværre ikke gør noget godt for mig. Men det gør den sandelig for dig. Du ser smuk smuk ud.

Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nr. 2 sidder fantastisk på dig - den gør virkelig noget godt for din barm og din krops smukke symmetri i øvrigt :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes, i modsætning til de andre at tylslidsen giver noget kant til de sukkersøde blonder.

(vil lige nævne at jeg selv bar en blanding af blonde og tyl, så jeg mener INTET ondt om de to)

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil helt klar sige nummer 1, den er flot, klassisk og elegant, og den sidder super godt på dig. Nummer 2 er rigtig flot, men synes egentligt den er for meget "Hokus pokus kjolen og detaljerne i fokus" forstået på den måde at kjole nummer 2 er smuk på dig, men i kjole nummer 1 er du smuk i kjolen. Du bære kjolen og ikke omvendt :c166: Du virker mere sofistikeret og elegant i nummer 1. :thumbsupsmileyanim:

Jeg stod selv i samme dillemma da jeg købte ved Lucca, to meget forskellige kjoler, som begge var smukke, men de udstrålede bare to vidt forskellige ting. Den ene var meget fin blondesag, og næsten lidt victoriansk i det, og jeg følte mig meget elegant og fin, den anden var en let frisk organza sag som virkelig bragte det eksostiske og lidt mere sexede frem i mig, hvilket jeg i en alder af 24 år egentligt slet ikke havde noget imod :thumbsupsmileyanim: :fløjt: Så i sidste ende er handler det også om den følelse og udstråling du får i kjolerne, og hvilke der afspejler din personlighed bedst :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg kan godt lide den slankere, blonde kjole. Du ser rigtig godt ud i den, og den fremhæver alt det gode ved dine former Men, nr.2 giver dig et flottere bryst, og markerer bedre din talje.

Tror at du skal finde ud af hvilken stil er mest dig, det mere stilrene ved nr 1, eller det sprudlende ved nr 2? er du egentlig til en stor kjole?

det er så nemt at forelske sig i alle mulige kjoler for der er så mange smukke, og så kan man godt fare lidt vild.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ikke folk der skriver at den ene kjole er mere "stilren" end den anden?? Forstår ikke "stilren" - mere ren i stilen? Hvilken stil? Brudekjolen? Er den anden så beskidt?

Rent fagligt er der ikke noget der hedder stilrent.....

Nå det var et sidespor :)

Jeg synes du skal tage nummer 1. Det var den der gav dig suget i maven. Det er den følelse du skal gå efter, og ikke efter hvilken kjole du havde tænkt på hjemmefra!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle indputene, jeg tror os jeg ender med vælge den først viste, som jeg, hvis jeg ser bort fra forelskelsen i kjolen på billed nr. 3,4, var den jeg følte mig best tilpas i, ikke så stiv og snørret og så er den stil jeg havde forestillet mig hjemme fra.

Her på billedet havde jeg ingen bh på, men det vil jeg have, da den ik er så fast og formstøbt, så tænker jeg os jeg får et bedre brystparti.

Jeg har en forestilling om at jeg kan skifte sach/bælte for at skifte udtryk.

Hvilken længde slør vil i synes passer her til? Af en eller anden grund prøvede jeg ik nogen og ekspedienterne gjorde heller ik noget for sælge det med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt klart nr 2. Den klæder din krop så meget bedre end nr. 1. Er slet ikke i tvivl (sorry to say), men synes ikke at nr. 1 gør noget godt :(

HEPPER på nr. 2. :biggrin:

Altså jeg er helt enig i den her.. Du er da for lækker i nr 2.. Nr 1 synes jeg heller ikke gør noget godt for dig. Men det kan selvfølgelig være den gør, når den blir rettet til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må også sige, at jeg KLART hepper på kjole 2.. Den sidder utrolig godt på dig og passer smukt til din figur..

1er også flot til dig, synes bare 2 "gør det" MEGET bedre!!!

Og man skal jo bestemt ikke undervurdere "behagelig", det er dælme vigtig, at den er god at have på, ellers bliver det en laaaang dag!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer