Du og Jeg

Glamour i Odense

19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg var derinde og prøve kjoler i vinters og de var meget søde og venlige.

Jeg havde 2 veninder med, som de hentede stole til og tilbød the (det var en kold dag). De viste mig både kjoler udfra hvad jeg fortalte dem, men også nogle, som de lige synes jeg skulle give en chance, så det var faktisk rigtig godt.

Jeg endte dog med at købe min kjole brugt, men det havde ikke noget med dem at gøre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender en der har haft en dårlig oplevelse derinde, dem der har butikken kom hele tiden rendede og fik bruden til at føle sig anmasende. Hun blev til sidst så stresset at hun sagde til ekspedienten, at hvis de to der har butikken ikke holdt sig væk fra kjoleprøvningen, så ville hun gå et andet sted hen og prøve kjoler.

De holdt sig herefter væk og bruden fik en god oplevelse alligevel.

Min veninde og jeg var derinde sidste sommer og prøve kjoler da min veninde skulle giftes - vi ville bare se hvad de havde, men de tog sig tid til at stoppe hende i en kjole, selvom vi ikke havde bestilt tid. Jeg synes de var super søde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt min kjole derinde - jeg blev ekspederet af hende, som har butikken og jeg synes hun var rigtig sød og kom med en masse forskellige kjoler i forskellig stil, som jeg skulle prøve.

Ulempen ved Glamour er, at de kun har 1 kjole i hver størrelse, så hvis man forelsker sig i en kjole i str. 38 og man skal bruge str. 42, så går den ikke :)

Jeg fandt den smukkeste af alle kjoler derinde, så jeg er GLAD :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erfaringerne derinde fra er meget blandet.. Flere har spurgt. Men book da en tid der, og tag det som en oplevelse :tunge::lol: :fløjt: De bider ikke. Du går allerhøjst derfra med en virkelig mærkelig fornemmelse :wink:

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte min kjole derinde. Mén da jeg så 5 mdr efter havde fortrudt mit kjolevalg, sagde de at, jeg da sku finde en anden. Jeg skulle være glad for min kjole, sagde de. Så efter godt 2 timer den første gang, brugte de over en time på mig igen. De var så søde og hjælpsomme.

De havde dog ikk min str men den bestilte de bare hjem til mig. Så nu venter jeg spændt på at hun ringer og sir at den er kommet hjem. Jeg prøvede kjolen i en størrelsen større så jeg er sikker på at den nok skal passe mig.

Husk også på at de gratis tilretter og sørger for oplægning og opbevaring af kjolen. Til sidst bliver den strøget og kommer i en pose så den er klar til den store dag.

Jeg kan kun anbefale dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mand jeg kunne da slet ikke stave der... Det bliver da helt spændende så. Du må ikke tage billeder, så dem behøver vi så ikke at spørge efter... Jeg glæder mig til at høre hvad du syntes om dem - og ikke mindst kjolerne.

- af princip vil jeg slet ikke købe en kjole til fuld pris som 40 andre måske har haft på. Den skal bestilles hjem fra ny - og det gør de ikke.

Men som sagt, mange har gode erfaringer, og lige så mange har knap så gode erfaringer. Det er vel et temperamentsspørgsmål hehe.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var derinde i sidste uge, og synes de var rigtige søde, men de forstod ikke rigtig hvad det var jeg ønskede. Prøvede omkring 7 kjoler, men netop det med at de kun har en af hver og ikke i alle størrelser, det var lidt irriterende. Så jeg fandt overhovedet ikke noget, og var meget skuffet, da jeg jo havde hørt der nok skulle være en masse forskellige.

( synes kjolerne generelt var for hvide)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt min kjole hos dem. Da jeg er studerende havde jeg ikke det store budget til kjolen, men det var intet problem hos dem, da de hele tiden har nogle billige kjoler. Det eneste er bare at de enten er fra sidste kollektion eller et fejlkøb, og at man så selv skal betale for tilretningen. Men jeg var meget glad for dem. De opbevarer også kjolen. Og som en anden også har skrevet, så første gang jeg var der havde jeg heller ikke bestilt tid, men de havde lige tid til at putte mig i en enkel kjole (som jeg så endte med at købe efter jeg havde bestilt tid).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mand jeg kunne da slet ikke stave der... Det bliver da helt spændende så. Du må ikke tage billeder, så dem behøver vi så ikke at spørge efter... Jeg glæder mig til at høre hvad du syntes om dem - og ikke mindst kjolerne.

- af princip vil jeg slet ikke købe en kjole til fuld pris som 40 andre måske har haft på. Den skal bestilles hjem fra ny - og det gør de ikke.

Men som sagt, mange har gode erfaringer, og lige så mange har knap så gode erfaringer. Det er vel et temperamentsspørgsmål hehe.

Mon ikke de renser kjolerne når den er købt af en ny brud ?

I alm tøjbutikker kan 40 andre jo også have prøvet den bluse el.lign du køber ? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mand jeg kunne da slet ikke stave der... Det bliver da helt spændende så. Du må ikke tage billeder, så dem behøver vi så ikke at spørge efter... Jeg glæder mig til at høre hvad du syntes om dem - og ikke mindst kjolerne.

- af princip vil jeg slet ikke købe en kjole til fuld pris som 40 andre måske har haft på. Den skal bestilles hjem fra ny - og det gør de ikke.

Men som sagt, mange har gode erfaringer, og lige så mange har knap så gode erfaringer. Det er vel et temperamentsspørgsmål hehe.

Mon ikke de renser kjolerne når den er købt af en ny brud ?

I alm tøjbutikker kan 40 andre jo også have prøvet den bluse el.lign du køber ? :)

I en alm. tøjbutik koster tøjet vel heller ikke flere tusinde kroner :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mand jeg kunne da slet ikke stave der... Det bliver da helt spændende så. Du må ikke tage billeder, så dem behøver vi så ikke at spørge efter... Jeg glæder mig til at høre hvad du syntes om dem - og ikke mindst kjolerne.

- af princip vil jeg slet ikke købe en kjole til fuld pris som 40 andre måske har haft på. Den skal bestilles hjem fra ny - og det gør de ikke.

Men som sagt, mange har gode erfaringer, og lige så mange har knap så gode erfaringer. Det er vel et temperamentsspørgsmål hehe.

Mon ikke de renser kjolerne når den er købt af en ny brud ?

I alm tøjbutikker kan 40 andre jo også have prøvet den bluse el.lign du køber ? :)

I en alm. tøjbutik koster tøjet vel heller ikke flere tusinde kroner :)

Det afhænger vel om man handler i dyre mærkevare butikker :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan et enkelt almindeligt stykke tøj seriøst koste lige så meget som en brudekjole?

Oh yes! Jeg har stået i tøjbutik hvor jeg har solgt mærker som mulberry, red valentino og GianFranco Ferre. Bla. sidstnævnte kunne en cardigan koste 8.000,- og en jakke 13.000,- ... Og der var der altså ikke noget med at der var rabat fordi de var prøvet før... Selvfølgelig hvis den er møgbeskidt, så kan butikken tilbyde en rens. Men det er en ekstra service som butikken selv kan vælge at tilbyde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej den bliver ikke renset først. De sælger dem som de er. For de er jo ikke møgbeskidte. Jeg vil bare ikke købe noget nyt, der ikke er nyt. Tøj smider jeg i vaskemaskinen inden brug. Køber altid helt nye sko, dvs. som ikke har været prøvet. Ellers køber jeg dem ikke :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan et enkelt almindeligt stykke tøj seriøst koste lige så meget som en brudekjole?

Oh yes! Jeg har stået i tøjbutik hvor jeg har solgt mærker som mulberry, red valentino og GianFranco Ferre. Bla. sidstnævnte kunne en cardigan koste 8.000,- og en jakke 13.000,- ... Og der var der altså ikke noget med at der var rabat fordi de var prøvet før... Selvfølgelig hvis den er møgbeskidt, så kan butikken tilbyde en rens. Men det er en ekstra service som butikken selv kan vælge at tilbyde.

Shit...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer