Malene C

Gommens tøj - hvor og hvornår?

9 posts in this topic

Hej alle I dejlige kommende brude

Jeg skal giftes om to måneder med min skønne h2b. Min kjole er købt og betalt og er nu hos skrædderen. Altså det er der styr på.

Så er der h2b's tøj..... :rolleyes:

Jeg har overladt det til ham og hans forlover at finde tøjet - lidt a la "når han ikke må se min kjole, må jeg vel heller ikke se hans tøj". Nu synes jeg så vi nærmer os kraftigt og har manden været ude endnu og finde sit tøj? nej da! :pokey:

Han siger han gerne vil tabe sig lidt først, men nu er tiden da ved at være gået, er den ikke? Er der ikke nogle (hvis ikke mange) jakkesæt man får tilrettet - ligesom kjolen - og hvor lang tid tager det så?

Der må være nogle af jer derude der har været igennem det at købe tøj til gommen der kan fortælle mig, hvor lang tid i forvejen man bør reservere fra man går ud og finder tøjet til det er færdigrettet og man kan tage det med hjem?

Desuden: hvor vil I anbefale at han tager ud og kigger? Han leder efter jakkesæt i Københavns området. :)

0

Annonce ♥

Hej;)

Havde det samme med min H2B. Men lige pludselig havde han bestilt tid i Troelstrup, da han havde fået en mail, hvor han kunne få lavet et jakkesæt. Made to measure(tror jeg nok det hed).

Og jeg fik lov til at komme med. Det er så blevet specialsyet, efter hans mål. Men dengse rigtig mange fede jakkesæt derinde. Og de er så søde til at hjælpe. Kan varmt anbefale dem.

Det tog 7 uger efter første gang vi var derinde, men det skulle syes til ham. Og så en uge mere til skrædder, da der lige manglede det sidste.

Spørg endelig hvis du har flere spørgsmål.

0

vi var ude og kigge på tøj til min mand 2 måneder før, og så har han været til skræder en måned før

0

Hej;)

Havde det samme med min H2B. Men lige pludselig havde han bestilt tid i Troelstrup, da han havde fået en mail, hvor han kunne få lavet et jakkesæt. Made to measure(tror jeg nok det hed).

Og jeg fik lov til at komme med. Det er så blevet specialsyet, efter hans mål. Men dengse rigtig mange fede jakkesæt derinde. Og de er så søde til at hjælpe. Kan varmt anbefale dem.

Det tog 7 uger efter første gang vi var derinde, men det skulle syes til ham. Og så en uge mere til skrædder, da der lige manglede det sidste.

uha, så har han jo travlt hvis han skal nå det - hvis han kan nå det...

Men hvad giver I så for sådan et skræddersyet sæt? :)

0

Annonce ♥

Hej;)

uha, så har han jo travlt hvis han skal nå det - hvis han kan nå det...

Men hvad giver I så for sådan et skræddersyet sæt? :)

8000 kr. Men så er det total syet til ham, med silke for, tynd uld, men lækker kvalitet, og med initialer broderet i foret. Og så er fordelen han kan bruge det bagefter... Vi havde sat samme budget for ham som for mig.

Skjorten kommer han nok kun til at bruge en gang, med mindre vi skal noget meget fint de næste par år:)

Men man kan få nogle af deres sæt for meget mindre derinde. Og de er skide ærlige.

0

Jeg vil da sige at hvis det ikke skal skræddersyes, så kan han godt vente en måned endnu. Hvis det er alm. jakkesæt i går efter. Vi købte Jespers i fredags, og det kom retur fra skrædder i dag. De havde så glemt at lægge bukserne op, så det røg retur. Kommer fredag.

Men de fleste butikker er en uge om det, og i kan også være så heldige at de kan gøre det fra dag til dag. Det har jeg oplevet 2 gange før. Det var service.

Vi købte hans i Magasin. De har jo alverdens mærker. Men i er mere privilligeret i KBH. I har alle de fede butikker. Tiger, Boss, Sand og hvad har vi.

0

Jeg har overladt det til ham og hans forlover at finde tøjet - lidt a la "når han ikke må se min kjole, må jeg vel heller ikke se hans tøj". Nu synes jeg så vi nærmer os kraftigt og har manden været ude endnu og finde sit tøj? nej da! :pokey:

Desuden: hvor vil I anbefale at han tager ud og kigger? Han leder efter jakkesæt i Københavns området. :)

ÅÅh nej! Det er bare min H2B i en nøddeskal det der!

Jeg kigger lige lidt med - for regner også med at jeg skal til at have pisken frem :sm:

0

Jeg kigger lige lidt med - for regner også med at jeg skal til at have pisken frem :sm:

Haha.. ja de mænd altså...

Det lyder som om jeg må få ham til at tage i Troelsstrup. Det synes jeg at jeg har hørt godt om fra flere og det lyder som om de har mange muligheder, og det er jo godt..

0

Annonce ♥

Haha.. ja de mænd altså...

Det lyder som om jeg må få ham til at tage i Troelsstrup. Det synes jeg at jeg har hørt godt om fra flere og det lyder som om de har mange muligheder, og det er jo godt..

Da vi var inde og hente tøjet, hver der 2 andre gomme ind og prøve. Og selvom klokken faktisk blev efter lukketid, blev de ved til folk var tilfredse, og stressede slet ikke.

Made2measure er nogle tilbud de har engang imellem, og det kommer på i deres kundeklub, når de har det. Men der er så mange muligheder, og jeg har aldrig set så mange slips :)

0