msjmbp

jeg tror bridezilla has arrived.

8 indlæg i dette emne

Jeg skal jo giftes på lørdag, og jeg glæder mig. Det er en livslang drøm der går i opfyldelse, og jeg har booket tider til hudklinik, spraytan, påsætning af negle håropsætning og make up.

Og her kommer bridezilla så. Min svigerinde har også booket tid til de her ting selvfølgelig, jeg føler hun vil tage rampelyset fra mig. Jeg føler det er nogen ekstra penge jeg bruger på at gøre mig "mere" lækker på end de andre. Jeg plejer normalt aldrig at være så egoistisk, men kan mærke jeg føler hun tager det fra mig som jeg troede jeg kun havde.

Så nu overvejer jeg om jeg skal finde på en ting indenfor skønhedspleje som hun ikke skal. så som tandblegning. For ellers tror jeg at jeg vil bruge hele min dag på at være sur på hende. Hvor dumt at have det sådan. Men sådan er jeg blevet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld men det er alså for langt ude efter mening.

Du skal da være total glad for at hun gider ligge så meget tid og penge i dit bryllup.

Der vil ALDRIG være nogen der kan tage fokuset fra dig og din H2b sådan er det bare :-D

Til vores bryllup var der en af kvinderne der kom i en hvid kjole men det gjorde mig intet for vi havde været sammen nogle uger for inde hvor hun havde fortalt mig at nu havde hun endelig fundet en kjole hun både synes var flot og hun følte sig tilpas og lækker i ;-D ( må da indrømme at da hun viste mig den tænkte jeg den er hvid ! )

Men hun var bare så glad for at hun havde fundet den at jeg slet ikke kunne være skuffet og kan også kun sige at hun på INGEN måde tog noget fra mig ;-D

Så mit råd slå kold vand i blodet og tænk på at det er skønt at hun gider bruge så mange penge på jeres bryllup ;-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er bruden - ingen tager fokus fra dig.

Ville du have det bedre hvis hun planlagde at komme med uklippet uvasket hår, iført sine ældste joggingbukser, med snavsede rande under neglene og uden at have været i bad for nylig?

Jeg synes du skal være glad for at hun vil gøre så meget ud af sig selv for at fejre dig og hendes brors bryllup. Lad være med at bruge ekstra penge på en tandblegning (medmindre du alligevel ville have gjort det). Tror du det vil få dig til at føle dig mere brudeagtig? Og hvem kigger i øvrigt på dine tænder sådan en dag, du kommer jo til at stråle i din fine kjole og være det absolutte midtpunkt. Personligt tror jeg jeg ville studse NOGET over en gæst der mødte op i hvid kjole til et bryllup - men helt ærligt, det ville nok ikke ødelægge min dag. Jeg tror man glemmer det i al festivitasen.

Stort til lykke med dit bryllup. DET ER JO LIGE OM LIDT! Nyd det, nyd alle dine lækre behandlinger og nyd hvor lækker du bliver. Nyd din skønne kommende mand og alle dine gæster som gør så meget ud at at komme og fejre jer og kommer for at få en dejlig fest.

Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må indrømme at jeg kan sgu godt lidt forstå dig!

men nu er jeg også typen som kun bliver klippet 2 gange om året, som aldrig har haft lange negle og som aldrig har prøvet at få lagt makeup og sat hår! og jeg må indrømme da min søster spurgte om jeg kunne spørge min frisør om hun også har tid til at sætte hår på min søster tænkte jeg lidt "nej det vil jeg faktisk ikke for det er MIN dag!", men nu har jeg også altid set det som en kamp hvor min søster og jeg er blevet sammenlignet og jeg har bare altid været lillesøster som halter bagefter - så jeg forstår dig så UDEMÆRKET godt!

Det er sikkert bare noget pjat men derfor kan følelsen alligevel godt være der

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må indrømme at jeg kan sgu godt lidt forstå dig!

men nu er jeg også typen som kun bliver klippet 2 gange om året, som aldrig har haft lange negle og som aldrig har prøvet at få lagt makeup og sat hår! og jeg må indrømme da min søster spurgte om jeg kunne spørge min frisør om hun også har tid til at sætte hår på min søster tænkte jeg lidt "nej det vil jeg faktisk ikke for det er MIN dag!", men nu har jeg også altid set det som en kamp hvor min søster og jeg er blevet sammenlignet og jeg har bare altid været lillesøster som halter bagefter - så jeg forstår dig så UDEMÆRKET godt!

Det er sikkert bare noget pjat men derfor kan følelsen alligevel godt være der

Årh jeg føler mig lidt lettet at nogen forstår mig. Min svigerinde og jeg har også lidt en kamp. Jeg kom først ind i familien og min svigerfar kalder mig derfor svigerdatter 1 og hende for 2 og hun vil bare være bedre end mig føler jeg nogen gange. Jeg får heller aldrig gjort nogen af de dele med skønhedspleje og det er derfor specielt for mig at gøre det. Hun har taget samme frisør som mig og samme spraytan, samme negle teknikker. Jeg er træt af den følelse, men den har jeg bare og den irretere mig derfor jeg skrev et oplæg herinde for at komme af med frustrationerne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må indrømme at jeg kan sgu godt lidt forstå dig!

men nu er jeg også typen som kun bliver klippet 2 gange om året, som aldrig har haft lange negle og som aldrig har prøvet at få lagt makeup og sat hår! og jeg må indrømme da min søster spurgte om jeg kunne spørge min frisør om hun også har tid til at sætte hår på min søster tænkte jeg lidt "nej det vil jeg faktisk ikke for det er MIN dag!", men nu har jeg også altid set det som en kamp hvor min søster og jeg er blevet sammenlignet og jeg har bare altid været lillesøster som halter bagefter - så jeg forstår dig så UDEMÆRKET godt!

Det er sikkert bare noget pjat men derfor kan følelsen alligevel godt være der

Årh jeg føler mig lidt lettet at nogen forstår mig. Min svigerinde og jeg har også lidt en kamp. Jeg kom først ind i familien og min svigerfar kalder mig derfor svigerdatter 1 og hende for 2 og hun vil bare være bedre end mig føler jeg nogen gange. Jeg får heller aldrig gjort nogen af de dele med skønhedspleje og det er derfor specielt for mig at gøre det. Hun har taget samme frisør som mig og samme spraytan, samme negle teknikker. Jeg er træt af den følelse, men den har jeg bare og den irretere mig derfor jeg skrev et oplæg herinde for at komme af med frustrationerne.

Jeg forstår dig fuldstændig - og specielt når det er HELT det samme som dig... havde hun så bare valgt andre steder at få det lavet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes umiddelbart det lyder til at der er noget der stikker dybere i jeres forhold end bare at hun gør det samme som dig i dette tilfælde og får lavet tingene af de samme mennesker - og I så fald kan jeg da godt forstå Zillaen viser sit grimme ansigt :wink:

Men helt ærligt: lige meget hvor meget hun gør ud af sig selv, så kommer hun ALDRIG til at overstråle bruden, så det skal du altså ikke bekymre dig om! Jeg tror ærligt ikke der er andre end jer to der vil kunne se, at hun har fået lavet de samme ting som dig, eller ved at det er sket hos de samme mennesker, så det kommer ikke til at betyde noget som helst på dagen.

Der er et ordsprog på engelsk: "imitation is the sincerest form of flattery" - det passer vel egentlig meget godt her; ligegyldigt om det er hendes hensigt eller ej, så er ville jeg i dit tilfælde tage det som smiger at hun "efterligner" dig og vælger at bruge de samme mennesker som dig - at hun stoler på din frisør, din negletekniker, din makeupartist osv. betyder vel, at hun ser det som en form for blåstempling at du har "godkendt" det?! Sådan ville jeg i hvert fald vælge at se på det :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Et bryllup er efter min mening og erfaring da en dag, hvor man netop ofte gør mere ud af sig selv. Jeg er slet ik i tvivl om, at til vores bryllup, vil flere af pigerne gøre sig totalt smukke.. Og det er da fedt.. Tænk på, at hun gør det pga hun vil fejre jeres bryllup :)

Og den dag er du da den smukkeste.. Ingen kan tage focus fra dig... Tænk dig bare, den udstråling du har denne dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer