BetinaSorensen

Møde med præsten

4 indlæg i dette emne

Hej alle skønne brude..

Vi skal til møde med vores præst om 2 dage..

Men er simpelthen sådan i tvivl hvad vi skal snakke med ham om.

Er der ikke noget med nogle salmer? Og nogle ord han skal finde for at kan skrive vores vielses ord? Eller er det mig der har misforstået noget...

Hvordan forgik jeres møde eller har i planlagt noget..

For må indrømme kan godt lide at vær forberedt.. :D

Tusind tak på forhånd :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her havde jeg valgt salmer på forhånd som jeg ringede og fortalte ham. Men ja ellers så er det salmer. Vi skulle også fortælle lidt om hinanden. Præsten snakker og spørger ind så du skal ikke som sådan forberede noget. Måske bare have kigget lidt salmer igennem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var til møde med præsten ifredags. Vi fik at vide at vi skulle forberede 4 salmer vi vil have og skrive navn + adresse på de 2 vidner

resten snakkede vi om. fx:

  • Hvornår gommen skulle ankomme,
  • Hvornår jeg måtte ankomme.
  • om man måtte tage billeder i kirken under vielsen
  • om der var styr på navneændring
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi have møde med vores præst i torsdags og hun havde sagt at vi skulle kigge på evt 4 salmer og hvilke 2 vidner som skal noteres i kirkebogen (eller hvor det er)

Da hun kom fik vi en kop kaffe og så kom vi hurtig ind på at snakke om os selv og hvordan vi mødtes, hvad vi kan lide ved hinanden, hvad vi laver i dagligdagen osv osv. Hun skal jo lave en personlig tale så derfor vil hun naturligvis høre om hvordan vi mødtes mm. Hun spurgte også hvilke 3-4 ord der beskriver H2B og omvendt.

Så fortalte hun hvordan min far og jeg skla gå ind og hvordan vi alle skal sidde oppe ved alteret.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer