BetinaSorensen

Hjælp til Sang til min kommende mand

5 indlæg i dette emne

Hej alle skønne brude. :)

Vi skal giftes her om ikke mindre end 19 dage..
Jeg har været så heldig at der er 2 veninder til min søster, der har meld sig til at synge en sang til min kommende mand i kirken denne dag.
Som en overraskelse til ham..

Så kommer problemet.

Skal jeg vælge den sang min kommende mand, hørte rigtig, hvor efter han kigger på mig og smiler hvor efter han siger den gir så meget mening for mig. Og derefter hør vi den næsten hver gang vi er ude og kør lang hver gang kigger han og smiler, eller tager mig i hånden når vi hør den.
Det er Rasmus Seebach - igen i dag.

Men vil gerne høre nogle alternativer. :)
Så håber i kan hjælpe mig..


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da den det skal være, det er som "jeres" sang.

Min mand har bestilt Alex Ambrose til at synge til vores vielse ( skulle ha været en hemmelighed men, han kunne ikke holde ud at holde det hemligt :-) han skal synge : Uden dig, teksten giver så meget mening :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da den det skal være, det er som "jeres" sang.

Min mand har bestilt Alex Ambrose til at synge til vores vielse ( skulle ha været en hemmelighed men, han kunne ikke holde ud at holde det hemligt :-) han skal synge : Uden dig, teksten giver så meget mening :loveshower:

Den er også super god.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da den det skal være, det er som "jeres" sang.

Min mand har bestilt Alex Ambrose til at synge til vores vielse ( skulle ha været en hemmelighed men, han kunne ikke holde ud at holde det hemligt :-) han skal synge : Uden dig, teksten giver så meget mening :loveshower:

Ja, jeg gad også godt høre hvor meget i skal give for Alex??? Vidste slet ikke at han tager ud til sådan noget...
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer