Hauerslevlottes

Er det for tidligt?

15 indlæg i dette emne

Datoen er sat til 26 april 14 og har set den fineste kjole på nettet hos en butik der holder udsalg lige om lidt hvor den kjole kommer med i udsalget og den bliver meget billig (vi snakker 1500-2000 for kjolen :thumbsupsmileyanim: ) den ligger til omk 3500-4000 normalt.

Men men men.... jeg har jo slet ikke prøvet nogle kjoler endnu og der er jo stadigvæk lang tid til brylluppet.... Men da jeg så den kjole tænkte jeg bare yes der er den og så er der nogle enkelte detaljer der skal tilføjes og så er drømmekjolen som jeg har haft billede af i hovedet i flere år der lige pludselig foran næsen på mig.... tilretning bliver jeg jo selvfølgelig nød til at vente med er jeg godt klar over :wink:

Så: :help: hvad siger i andre?

Er det alt for tidligt at beslutte sig for en kjole?

Til jer der har købt kjole hvor tidligt var i ude og prøvede i mange før i valgte Kjolen?

Håber at i har nogle gode råd eller kommentarer for jeg er selv virkelig i tvivl om jeg bare skal gøre det.....

Hilsen Louise der egentlig ikke er kjole pige men som gerne vil have en stor fluffy kjole til sit bryllup :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg købte min i Sep. 12 og blev gift i April 13 skulle først have været gift i Sep 13 men det blev rykket frem...... så jo jeg købte min på tilbud havde 3 mdr til at fortryde købet og bytte den til en anden, men prøvede 5 i butikken og det var nr 5 som jeg faldt for viste så også hvad jeg ville have inden jeg købte og det var altså kun 1 butik så nej ikke for tidligt prøv den dog

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil sige at det kommer meget an på hvilken type person du er...

Læser konstant om nogen herinde der har fortrudt deres køb af kjole op til flere gange...

Jeg personligt vidste hvad jeg gik efter og ville have og da jeg så den 1 kjole som jeg endte ud med var jeg ikke et sekund i tvivl og har heller ikke været det efter...

Jeg købte min kjole i Oktober 2012 og skal giftes i September 2013 og er stadig lige lykkelig for mit køb...

Så hvis din person er lidt ala min så ville jeg helt sikkert "go 100% for it" eller i det mindste tage ned og prøve den, så finder du ud af om du får wow følelsen...

Håber det hjalp lidt til med hensyn til din usikkerhed...

/ Katja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er også det jeg tænker for jeg ved at jeg også ville ægre mig hvis den lige pludselig ikke kunne skaffes mere :s

Jamen jeg købte min i Sep. 12 og blev gift i April 13 skulle først have været gift i Sep 13 men det blev rykket frem...... så jo jeg købte min på tilbud havde 3 mdr til at fortryde købet og bytte den til en anden, men prøvede 5 i butikken og det var nr 5 som jeg faldt for viste så også hvad jeg ville have inden jeg købte og det var altså kun 1 butik så nej ikke for tidligt prøv den dog

Var lige inde og se din tråd og må da lige ønske tillykke med brylluppet :) og så kunne jeg ikke lade være med at smile da jeg så din kjole for den minder ret meget om den jeg kigger på bare med lidt andet sort blomstermønster og udskæring ;) Redigeret af Hauerslevlottes
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Købte min i den første butik jeg var i og den kjole som jeg egentlig var kommet for at prøve, den købte jeg..Jeg købte min i jan og skal giftes i sep.2013 og j eg elsker den..Men ja man læser tit herinde at folk fortryder.Men man kan sige at du har den rigtige fornemmelse og hvis du ikke er typen som tit ombestemmer dig så ville jeg ikke tvivle..

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har købt min for 14 dage siden og skal først giftes i april næste år :)

MEN vil lige sige at jeg også forelskede mig i en kjole jeg havde set på nettet og den sad bare SÅ dårligt på mig - så endte med en helt anden facon en troet.. så det er altså virkelig vigtigt og komme ud og prøve :)

Men jeg prøvede kjoler i ca 14 dage - og så blev kjolen købt...

Er helt fuldstændig forelsket i den og synes selv det er den smukkeste kjole i hele verden - og når man har den fornemmelse så slår man altså til ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er jeg glad for at høre om jeres kjolekøb og at det er ok at købe den i god tid hvis man bare får den der wauw fornemmelse :)

Og ja billeder kan snyde meget så selvfølgelig skal den prøves på og det kan jo også være at der er en kjole der er endnu pænere i butikken som siger endnu mere wauw :rolleyes:

Tusind tak for jeres feedback :BKSTREET: - og ved nu at jeg godt kan tage på kjolekøb inden for nær fremtid uden at folk synes jeg er helt dybt åndsvag :happy:

Mere feedback er selvfølgelig stadigvæk velkommen også :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte min kjole inden jeg havde en dato - kæresten havde dog friet. :wink: Jeg kunne simpelthen ikke vente med at komme ud at prøve kjoler, og havde heller ikke planlagt at købe en så tidligt. Men KJOLEN var der første sted, og endda på tilbud. Så den er købt i juli 2012 og skal bruges september 2013 - og jeg har ikke et øjeblik fortrudt. :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv den dog :) og mærk efter i maven... Er det den ved du det og så er der jo bare en ting mindre at bekymre sig om :)

Jeg var del tre steder, og valgte kjole fra det første sted.. En første forelskelse er klart værd at handle på...

Og en anden ting er, at man ofte slet ikke ender i den kjole man troede, så på med den inden den opnår en (måske ufortjent) stjernestatus, som ingen efterfølgende kjoler kan leve op til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så blev kjolen købt i går og den jeg havde forelsket mig i sad også perfekt men.... Så kom sælgeren med en joker og det sage bare bang da jeg fik den på. Fantastisk sælger der havde læst mig fuldstændigt på ingen tid og fik mig til at føle mig hjemme.

Så tjek kjolen er købt nu og så skal den rettes til når vi kommer nærmere og der skal tilføjes/ændres nogle småting (godt mor er ferm med nål og tråd ;) )

Tak til kjoledrømme i humlebæk for at holde udsalg i går så kjolen kun kostede 1500!! Og tak til min mor for kjolen <3

Og pyha det var varmt at prøver kjoler i 25 graders varme og undskyld hvis billederne er lidt store og vender forkert sidder og uploader fra iPad og det er ikke altid det nemmeste :(

post-64258-0-76103000-1370171607_thumb.jpost-64258-0-65271500-1370171630_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også det jeg tænker for jeg ved at jeg også ville ægre mig hvis den lige pludselig ikke kunne skaffes mere :s

Jamen jeg købte min i Sep. 12 og blev gift i April 13 skulle først have været gift i Sep 13 men det blev rykket frem...... så jo jeg købte min på tilbud havde 3 mdr til at fortryde købet og bytte den til en anden, men prøvede 5 i butikken og det var nr 5 som jeg faldt for viste så også hvad jeg ville have inden jeg købte og det var altså kun 1 butik så nej ikke for tidligt prøv den dog

Var lige inde og se din tråd og må da lige ønske tillykke med brylluppet :) og så kunne jeg ikke lade være med at smile da jeg så din kjole for den minder ret meget om den jeg kigger på bare med lidt andet sort blomstermønster og udskæring ;)

Ih mange tak ja det var min drømmekjole med det samme jeg så den ville have noget anderledes :a1221: og den hænger i skabet hjemme nu kan ikke skille mig af med den

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer