D+T

Københavnerbryllup 2. august 2014 - Baby on the way

587 indlæg i dette emne

13.000 for 50 kuverter er 260 pr kuvert for buffet. Det er nok i den dyre ende for kun hovedret, men det er måske det værd i sidste ende. :)

Kan være man skulle høre ham om han har brug for en til at lave ham et nyt site... :floejt:

Lige præcis! Men vi sparer jo på alt andet, så det må bare være sådan. Er bare glad for, at det var så nemt at finde ud af hæhæ.

Spørg!! Det kan da være, at han liiiiige står og ikke ved, hvad han skal gøre ;)

Hej

Lyder som et dejligt bryllup :loveshower:

Jeg forstår dog ikke hvordan i kan nøjes med at bruge 2000 kr. på serveringspersonale :o

Hejsa :)

Hæhæ det håber vi, at det bliver i hvert fald! Det er fordi det skal være nogen vi kender. Hvis kokken tager sit personale med, skal vi betale 125 kr./timen pr. tjener og der skal bruges to stk. Men i og med, at vi kun skal bruge hjælp til en hovedret, så tror jeg sagtens, at vi kan klare os med nogen vi kender, som enten vil donere deres hjælp som tjenere eller have et symbolsk beløb for det. Resten af aftenen bliver en "hjælp-dig-selv-til-en-drink-og-lidt-kage" med hjælp fra folk til at sætte kaffe frem osv. Synes det er lidt fjollet at betale for mere end hjælp til maden, når folk står i kø for at hjælpe. Vil dog ikke have, at vores gæster skal lave noget under middagen, så det er derfor vi kun skal bruge til der.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjole-billed-spam-amok-vildt!

Jeg besøgte min mor i dag og det gav anledning til at prøve kjolen igen og få et øjeblik alene med den. Jeg prøvede den jo for første gang foran min mor, min bedste veninde og sælgeren og jeg kune jo mærke, at det var den, men jeg ville gerne prøve følelsen alene.

Og det fik jeg rig mulighed for i dag! Det var så dejligt at hoppe i den og når jeg nu ser den på billeder, kan jeg ikke se, hvordan jeg nogensinde skulle kunne vælge en anden kjole.

Jeg havde dog aldrig regnet med præcis hvor følelsesmæssigt det ville blive. Det her er kjolen jeg skal bruge mine sidste timer som kæreste og første timer som kone til min dejlige kæreste/kommende mand. Man kan tænke meget over alle de her følelser, men når de rammer, så kan man ikke beskrive dem!

Nå nok om mig og alle mine følelser ;) Her er en MASSE billeder af mig i den smukke kjole! Det er ikke mine sko - jeg havde i farten glemt at pakke dem ned i morges, så det er altså ikke dem, der skal på, på selve dagen. De fungerer slet ikke!

attachicon.gifIMG_3902.jpg attachicon.gifIMG_3907.jpg

attachicon.gifIMG_3922.jpg attachicon.gifIMG_3938.jpg

attachicon.gifIMG_3894.jpg

attachicon.gifIMG_3947.jpg

Wow den er flot - den må jeg da eje :loveshower: Dog ikke som brudekjole men forstår konceptet.

Hvornår den fra og er det en speciel kollektion?

Hæhæ ja meget! Men den er ikke til at få nogle stedet længere. Den er fra H&M og blev kun lavet i 1000 eksemplarer og sidst jeg så én blive solgt, gik den for 5.700 kr. og den koster altså 2.500 kr. da den kom i butikken. Så det er en meget dyr og meget sjælden kjole, hvis man ikke skal bruge den til noget særligt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

13.000 for 50 kuverter er 260 pr kuvert for buffet. Det er nok i den dyre ende for kun hovedret, men det er måske det værd i sidste ende. :)

Kan være man skulle høre ham om han har brug for en til at lave ham et nyt site... :floejt:

Lige præcis! Men vi sparer jo på alt andet, så det må bare være sådan. Er bare glad for, at det var så nemt at finde ud af hæhæ.

Spørg!! Det kan da være, at han liiiiige står og ikke ved, hvad han skal gøre ;)

Hej

Lyder som et dejligt bryllup :loveshower:

Jeg forstår dog ikke hvordan i kan nøjes med at bruge 2000 kr. på serveringspersonale :o

Hejsa :)

Hæhæ det håber vi, at det bliver i hvert fald! Det er fordi det skal være nogen vi kender. Hvis kokken tager sit personale med, skal vi betale 125 kr./timen pr. tjener og der skal bruges to stk. Men i og med, at vi kun skal bruge hjælp til en hovedret, så tror jeg sagtens, at vi kan klare os med nogen vi kender, som enten vil donere deres hjælp som tjenere eller have et symbolsk beløb for det. Resten af aftenen bliver en "hjælp-dig-selv-til-en-drink-og-lidt-kage" med hjælp fra folk til at sætte kaffe frem osv. Synes det er lidt fjollet at betale for mere end hjælp til maden, når folk står i kø for at hjælpe. Vil dog ikke have, at vores gæster skal lave noget under middagen, så det er derfor vi kun skal bruge til der.

Nåeh okay :)

Kjole-billed-spam-amok-vildt!

Jeg besøgte min mor i dag og det gav anledning til at prøve kjolen igen og få et øjeblik alene med den. Jeg prøvede den jo for første gang foran min mor, min bedste veninde og sælgeren og jeg kune jo mærke, at det var den, men jeg ville gerne prøve følelsen alene.

Og det fik jeg rig mulighed for i dag! Det var så dejligt at hoppe i den og når jeg nu ser den på billeder, kan jeg ikke se, hvordan jeg nogensinde skulle kunne vælge en anden kjole.

Jeg havde dog aldrig regnet med præcis hvor følelsesmæssigt det ville blive. Det her er kjolen jeg skal bruge mine sidste timer som kæreste og første timer som kone til min dejlige kæreste/kommende mand. Man kan tænke meget over alle de her følelser, men når de rammer, så kan man ikke beskrive dem!

Nå nok om mig og alle mine følelser ;) Her er en MASSE billeder af mig i den smukke kjole! Det er ikke mine sko - jeg havde i farten glemt at pakke dem ned i morges, så det er altså ikke dem, der skal på, på selve dagen. De fungerer slet ikke!

attachicon.gifIMG_3902.jpg attachicon.gifIMG_3907.jpg

attachicon.gifIMG_3922.jpg attachicon.gifIMG_3938.jpg

attachicon.gifIMG_3894.jpg

attachicon.gifIMG_3947.jpg

Wow den er flot - den må jeg da eje :loveshower: Dog ikke som brudekjole men forstår konceptet.

Hvornår den fra og er det en speciel kollektion?

Hæhæ ja meget! Men den er ikke til at få nogle stedet længere. Den er fra H&M og blev kun lavet i 1000 eksemplarer og sidst jeg så én blive solgt, gik den for 5.700 kr. og den koster altså 2.500 kr. da den kom i butikken. Så det er en meget dyr og meget sjælden kjole, hvis man ikke skal bruge den til noget særligt :)

WHAT! Det løgn - 5700 kr. brugt. Det for langt ude. Jeg gad godt give 2500 kr. men ja, for H&M er det da også lidt pebret - men det er så smuk :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er den i størrelsen og fik du så din i H&M?

Den er almindelig i størrelsen :) Min er en 36 og svarer til hvad jeg bruger normalt - dog kan den ikke give sig i livet.

Jeg fik min brugt sidste år, inden det gik helt amok med priserne!

Og den er nemlig suuuuupersmuk og så dejligt at have på!! Er så glad for, at jeg fik fingrene i den!

Redigeret af D+T
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan er den i størrelsen og fik du så din i H&M?

Den er almindelig i størrelsen :) Min er en 36 og svarer til hvad jeg bruger normalt - dog kan den ikke give sig i livet.

Jeg fik min brugt sidste år, inden det gik helt amok med priserne!

Og den er nemlig suuuuupersmuk og så dejligt at have på!! Er så glad for, at jeg fik fingrene i den!

Hvis du skal af med den bagefter - vil jeg give købe den.

Fandt den lige på deres hjemmeside, kan se at den har været på halv pris :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan er den i størrelsen og fik du så din i H&M?

Den er almindelig i størrelsen :) Min er en 36 og svarer til hvad jeg bruger normalt - dog kan den ikke give sig i livet.

Jeg fik min brugt sidste år, inden det gik helt amok med priserne!

Og den er nemlig suuuuupersmuk og så dejligt at have på!! Er så glad for, at jeg fik fingrene i den!

Hvis du skal af med den bagefter - vil jeg give købe den.

Fandt den lige på deres hjemmeside, kan se at den har været på halv pris :)

Jeg kan desværre med garanti sige, at jeg aldrig sælger den :) Mindet er vigtigere end at få nogle penge for den, men hvis jeg ombestemmer mig, skal jeg nok sige til :)

Den nåede aldrig på halv pris i butikken. Den blev udsolgt samme dag, som den kom frem og der er som sagt kun 1000 eksemplarer af den, så det er n sjældenhed og derfor, at de der så sælger den, får så meget for den.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan er den i størrelsen og fik du så din i H&M?

Den er almindelig i størrelsen :) Min er en 36 og svarer til hvad jeg bruger normalt - dog kan den ikke give sig i livet.

Jeg fik min brugt sidste år, inden det gik helt amok med priserne!

Og den er nemlig suuuuupersmuk og så dejligt at have på!! Er så glad for, at jeg fik fingrene i den!

Hvis du skal af med den bagefter - vil jeg give købe den.

Fandt den lige på deres hjemmeside, kan se at den har været på halv pris :)

Jeg kan desværre med garanti sige, at jeg aldrig sælger den :) Mindet er vigtigere end at få nogle penge for den, men hvis jeg ombestemmer mig, skal jeg nok sige til :)

Den nåede aldrig på halv pris i butikken. Den blev udsolgt samme dag, som den kom frem og der er som sagt kun 1000 eksemplarer af den, så det er n sjældenhed og derfor, at de der så sælger den, får så meget for den.

Det sgu vildt :)

På nettet står den på halv pris: http://www.hm.com/dk/product/09315#article=09315-A

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er den i størrelsen og fik du så din i H&M?

Den er almindelig i størrelsen :) Min er en 36 og svarer til hvad jeg bruger normalt - dog kan den ikke give sig i livet.

Jeg fik min brugt sidste år, inden det gik helt amok med priserne!

Og den er nemlig suuuuupersmuk og så dejligt at have på!! Er så glad for, at jeg fik fingrene i den!

Hvis du skal af med den bagefter - vil jeg give købe den.

Fandt den lige på deres hjemmeside, kan se at den har været på halv pris :)

Jeg kan desværre med garanti sige, at jeg aldrig sælger den :) Mindet er vigtigere end at få nogle penge for den, men hvis jeg ombestemmer mig, skal jeg nok sige til :)

Den nåede aldrig på halv pris i butikken. Den blev udsolgt samme dag, som den kom frem og der er som sagt kun 1000 eksemplarer af den, så det er n sjældenhed og derfor, at de der så sælger den, får så meget for den.

Det sgu vildt :)

På nettet står den på halv pris: http://www.hm.com/dk/product/09315#article=09315-A

Jeg så det godt dengang, men den blev udsolgt med det samme og der har aldrig været nogen kjole at købe på halv pris. Tror det er en computer generet ting der gør, at visse varer bare skal på halv pris - uanset om de så er til at købe eller ej.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ønskeliste!

Jeg havde ellers regnet med, at vi bare ville smide navnet på en gavekoordinator i invitationen, men hørte andre snakke om AddWish, så nu har vi sgu oprettet ønskeliste derinde!

Det er bare mega smart og I kan da lige se, hvad vi ønsker os, hvis I tør! http://addwish.com/augustbryllup

(hvad ønsker man sig, når man intet mangler?!)

Redigeret af D+T
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ønskeliste!

Jeg havde ellers regnet med, at vi bare ville smide navnet på en gavekoordinator i invitationen, men hørte andre snakke om AddWish, så nu har vi sgu oprettet ønskeliste derinde!

Det er bare mega smart og I kan da lige se, hvad vi ønsker os, hvis I tør! http://addwish.com/augustbryllup

(hvad ønsker man sig, når man intet mangler?!)

Hehe... Vi ønsket os også OXEL-lagner fra Ikea :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

5 måneder endnu!

Det føles noget uvirkeligt, at skulle giftes om 5 måneder - der er det jo sommer! Og der er hundrede år til det er sommer. Men folk er så småt begyndt at spørge ind til polterabend, gaveønsker osv.

Tænker at jeg lige kan lave en hurtig status over, hvordan planlægningen ser ud i skrivende stund:

Hvad vi har styr på:

Endeligt budget.

Lokalet.

Gæsteliste.

Noget nyt, noget gammelt, noget lånt og noget blåt.

Ønskeseddel.

Toastmaster

Menu

Adresser på gæster

Invitere venner fra kl. 22.00 (på Facebook)

Bryllupskage

Alt det lårt vi stadig mangler:

Invitationer

Ægteskabserklæring

Jakkesæt

Tilretning af kjolen

Købe undertøj

Hårpynt

Vielsen Vi venter angst på svar, om vi kan vies i Bibliotekshaven!

Bestille vielsesringene

Bestille bryllupsrejsen

Købe alkohol i Tyskland

Finde lokation til billeder

Brudevalsen

Tjekke op på anlæg og lav playliste

Prøvehår- og make up

Synes nu egentligt, at det går meget godt og må indrømme, at jeg tager det hele meget, meget roligt for tiden. Vi skal sgu nok nå det hele. Alle er informeret om, at de skal reservere den 2. august og så må de sgu lige væbne sig med tålmodighed, for vi sender ikke invitationer, før vi har vielsen på plads - det kommer den forhåbentlig næste uge :) Og indtil videre har vi både lokale og mad klar, så skal det nok gå det hele.

God søndag derude!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med milepælen:) Synes da i er meget godt med!

Mange tak! Det synes jeg egentlig også, men der også tjekket mange ting af den forgangne måned.

Føler mig helt fjollet over, at jeg har stresset så meget over alle de valgmuligheder, der har været undervejs :) Det går jo fint derudaf alligevel!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ændrede planer!

I går havde vi os lige en alvorssnak, fordi vi begge følte os lidt udmattede af bryllupssnak og planlægning. Det viste sig, at vi begge har været bekymret for brylluppet, fordi vi kom tættere og tættere på et bryllup, som ingen af os ville have.

Så vi snakkede alle mulighederne igennem igen og er nu endt med, at skære KRAFTIGT ned på gæster. Dvs. at vi bliver, ved hurtig hovedregning, ca 30 gæster i stedet for knap 50 til middag og 80 til fest om aftenen. Nu bliver vi så kun os 30 fra middag og til vi går hjem!

Hold kæft hvor det lettede og vi har begge fået fornyet energi og er straks gået i gang med alle hængepartierne.

Budget:

Vores budget for dagen er stadig på 30.000 kr. (se hvordan de bliver fordelt), men når vi bliver de færre, har vi i stedet besluttet at købe os til en bartender, der skal ud og lave nogle lækre drinks til os. Det betyder også, at vi tager en forret til maden.

Vielse:

Derudover har vi fået godkendt vielse i Det Kongelige Biblioteks Have kl. 13.00, så nu skal vi bare have hørt tilbage fra en giftefoged.

Invitationer:

Så snart vi har sendt ægteskabserklæringen af sted, sender vi også invitationerne. Min søde kæreste så mig kæmpe lidt (mod) med PowerPoint, hvor jeg har fedtet lidt med nogle udkast til invitationer og foreslog, at han da bare kunne lave dem i et smart computerprogram. Han er mega god til sådan noget, så det virker jo oplagt og samtidig fjollet, at jeg troede, at jeg skulle gøre det :oops:

Reception:

Vi har også besluttet at tage en kanalrundfart fra Københavns Havn efter vielsen, så ALLE kan komme og få et kram og et glas champagne (se tidsplan for dagen).

Bryllupsrejse:

På lørdag skal vi ind og lige høre mere om vores bryllupsrejse og DET glæder vi os dælme til!

På søndag har vi 7 års dag og det glæder vi os endnu mere til hæhæ :a1221: Vi skal ud og spise på Reef'n Beef, som vi har et gavekort til og en tur på Planetariet inden da. Good old fashioned 'dinner and a movie' årsdag!

Kjolen:

For nogle dage siden vaskede jeg kjolen herhjemme! Ja den fik sgu en tur på et hurtigt og mildt program i vaskemaskinen og den overlevede og nu er den ren og pæn og klar til at komme til skrædder! Jeg besøgte Den søde Hanne, der har skrædderiet Design by Kristensen på Nørrebro. Hun har lovet mig at kjolen kan lægges en lille cm ud i livet og at kjolen kan få underskørt og mere puf, så det glæder jeg mig virkelig meget til at se!! Vi prøvede lige med en omgang fyld under og bare det gjorde en kæmpe forskel. Den ender med at blive så fin!

Nu virker det hele meget nemmere at have med at gøre og meget sjovere også!

Så alt i alt kører det da bare derudaf! Synes virkelig vi har godt styr på det, udover at vi selvfølgelig lige skal have godkendt vielsen og ændre lidt i planerne hæhæ.

God dag derude!

:loveshower:

Redigeret af D+T
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder rigtig godt i fik snakket det igennem:) Vi kæmper også lidt med gæsteliste og hvad det egentlig er vi gerne vil, men tror endnu mindre jeg vil det drama der kommer, hvis vi skærer ned på gæstelisten. Sååå, indtil videre uændrede planer. Nu har vi jo også booket et sted, der lidt kræver, at man er mange mennesker.

Må man spørge om det er venner eller familie i har skåret fra? Og betyder det, at der nu er nogle, der ikke er inviterede, som i måske allerede har fået sagt til, er inviterede? Og hvordan vil i tackle det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ændrede planer!

I går havde vi os lige en alvorssnak, fordi vi begge følte os lidt udmattede af bryllupssnak og planlægning. Det viste sig, at vi begge har været bekymret for brylluppet, fordi vi kom tættere og tættere på et bryllup, som ingen af os ville have.

Så vi snakkede alle mulighederne igennem igen og er nu endt med, at skære KRAFTIGT ned på gæster. Dvs. at vi bliver, ved hurtig hovedregning, ca 30 gæster i stedet for knap 50 til middag og 80 til fest om aftenen. Nu bliver vi så kun os 30 fra middag og til vi går hjem!

Hold kæft hvor det lettede og vi har begge fået fornyet energi og er straks gået i gang med alle hængepartierne.

Budget:

Vores budget for dagen er stadig på 30.000 kr. (se hvordan de bliver fordelt), men når vi bliver de færre, har vi i stedet besluttet at købe os til en bartender, der skal ud og lave nogle lækre drinks til os. Det betyder også, at vi tager en forret til maden.

Vielse:

Derudover har vi fået godkendt vielse i Det Kongelige Biblioteks Have kl. 13.00, så nu skal vi bare have hørt tilbage fra en giftefoged.

Invitationer:

Så snart vi har sendt ægteskabserklæringen af sted, sender vi også invitationerne. Min søde kæreste så mig kæmpe lidt (mod) med PowerPoint, hvor jeg har fedtet lidt med nogle udkast til invitationer og foreslog, at han da bare kunne lave dem i et smart computerprogram. Han er mega god til sådan noget, så det virker jo oplagt og samtidig fjollet, at jeg troede, at jeg skulle gøre det :oops:

Reception:

Vi har også besluttet at tage en kanalrundfart fra Københavns Havn efter vielsen, så ALLE kan komme og få et kram og et glas champagne (se tidsplan for dagen).

Bryllupsrejse:

På lørdag skal vi ind og lige høre mere om vores bryllupsrejse og DET glæder vi os dælme til!

På søndag har vi 7 års dag og det glæder vi os endnu mere til hæhæ :a1221: Vi skal ud og spise på Reef'n Beef, som vi har et gavekort til og en tur på Planetariet inden da. Good old fashioned 'dinner and a movie' årsdag!

Kjolen:

For nogle dage siden vaskede jeg kjolen herhjemme! Ja den fik sgu en tur på et hurtigt og mildt program i vaskemaskinen og den overlevede og nu er den ren og pæn og klar til at komme til skrædder! Jeg besøgte Den søde Hanne, der har skrædderiet Design by Kristensen på Nørrebro. Hun har lovet mig at kjolen kan lægges en lille cm ud i livet og at kjolen kan få underskørt og mere puf, så det glæder jeg mig virkelig meget til at se!! Vi prøvede lige med en omgang fyld under og bare det gjorde en kæmpe forskel. Den ender med at blive så fin!

Nu virker det hele meget nemmere at have med at gøre og meget sjovere også!

Så alt i alt kører det da bare derudaf! Synes virkelig vi har godt styr på det, udover at vi selvfølgelig lige skal have godkendt vielsen og ændre lidt i planerne hæhæ.

God dag derude!

:loveshower:

Det lyder som den helt rigtige beslutning :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder rigtig godt i fik snakket det igennem:) Vi kæmper også lidt med gæsteliste og hvad det egentlig er vi gerne vil, men tror endnu mindre jeg vil det drama der kommer, hvis vi skærer ned på gæstelisten. Sååå, indtil videre uændrede planer. Nu har vi jo også booket et sted, der lidt kræver, at man er mange mennesker.

Må man spørge om det er venner eller familie i har skåret fra? Og betyder det, at der nu er nogle, der ikke er inviterede, som i måske allerede har fået sagt til, er inviterede? Og hvordan vil i tackle det?

Det var også dejligt! Det er virkelig også et af de sværeste steder at skære!!

Det må du i hvert fald! Det er familie faktisk. Vi har 10 venner/vennepar i alt, som vi under ingen omstændigheder vil undvære på dagen. Vi er begge skilsmissebørn og min kærestes fars side af familien er kæmpestor. Han ser dem virkelig sjældent, men de havde næsten inviteret sig selv uden at vi rigtig fik overvejet, om de skulle med. Så bare ved at skære dem fra, er vi altså gået fra 49 til 30!

Jeg tror bare, at min kæreste ringer til dem og fortæller, at vi altså har besluttet os for et lille bryllup, men at de velkomne til at møde os til kanalrundfart og hygge i forbindelse med vielsen. Det samme gælder de venner, som vi alligevel ikke inviterer med til fest fra kl. 22.

De venner er ganske vist inviteret officielt på Facebook, men det tror jeg ikke bliver noget problem at fortælle, at vi nu har ændret planerne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bryllupsrejsen!

Har vist skrevet om den før, men i dag var vi lige en tur for C&C Travel og høre mere om turen og blive enige om, hvor længe vi skal bruge hvert sted. Vi får prisen i næste uge :)

Rejsen kommer til at gå til Kina og Bali i alt 17 dages rejse inklusiv fly og andet transport :thumbsupsmileyanim:

Vi starter en 16 timers (!) flyvetur til Beijing, hvor vi skal være i 4 nætter. Herefter skal vi med tog til Shanghai, hvor vi også skal være 4 nætter. Herefter tager vi lige en 6 timers flyvetur tur til Bali, hvor vi skal bo i Ubud i 4 nætter!

Vi har aldrig været ude for EU sammen og har faktisk kun været på 4 ferier sammen på 7 år, så vi er ikke ligefrem erfarne i det med at rejse, så det bliver sgu ret spændende hæhæ. Tror vi bliver virkeligt gode til at rejse og flyve bagefter!

Det er altså virkelig en dejlig ting at gå og snakke om alle de ting vi skal opleve i Kina og hvor meget vi bare skal nyde og leve, når vi kommer til Bali! Det var jo også primært rejsen, vi helst ville have og så har bryllupsfesten lissom bare sneget sig med ind også :rolleyes:

Synes lige I skal have nogle billeder i tilfælde af, at I har glemt, hvad Kina og Bali er ;)

Beijing:

post-62978-0-35324400-1396798231_thumb.j post-62978-0-10545100-1396798244_thumb.j

Shanghai:

post-62978-0-12350400-1396798257_thumb.j

Ubud:

post-62978-0-14755300-1396798276_thumb.j

Redigeret af D+T
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lækkert ❤️ Vi skal på rundtur på Bali og Java - gælder mig så meget til Ubud.

Uh det lyder også som en dejligt tur!! Er helt vildt spændt på Ubud - selvfølgelig også Kina, men især Ubud! Tror vi ender med at komme tilbage dertil en anden god gang :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

4 måneder endnu!

Hvis det var underligt, at der var 5 måneder til, så er det sgu endnu mere underligt, at der er 4 måneder til. Min svoger spurgte forleden, hvorfor vi havde så travlt med at lave invitationer klar. Der var jo mere end et halv år til, at vi skulle giftes. Så måtte jeg jo pænt sige til ham, at der altså kun var 4 og så blev han helt overrasket, så det er ikke kun os, der synes, at tiden går stærk!

Vi er egentlig ikke kommet så meget videre, men har dog fået bekræftelse på, at vielsen gerne må foretages i Bibliotekshaven, så vi venter lige på svar på, hvem der så vil gøre det for os. Der er (naturligvis) havnefest i hele København den 2. august, så der var ingen ledige både til vores reception, så det må vi desværre bare undvære og sådan er det jo, når man lige finder på en god idé midt i det hele. Tænk at nogen stadig ikke forstår, at det tager lang tid at planlægge et bryllup!

Hvad vi har styr på:

Endeligt budget.

Lokalet.

Gæsteliste.

Noget nyt, noget gammelt, noget lånt og noget blåt.

Vielsen

Ønskeseddel.

Toastmaster

Menu

Adresser på gæster

Invitere venner fra kl. 22.00 (på Facebook)

Bryllupskage

Tilretning af kjolen Afleverer kjolen den 14. april til skrædderen! Uhhh

Alt det lårt vi stadig mangler:

Invitationer

Ægteskabserklæring

Jakkesæt

Købe undertøj

Hårpynt

Bestille vielsesringene

Bestille bryllupsrejsen

Købe alkohol i Tyskland

Finde lokation til billeder

Brudevalsen

Tjekke op på anlæg og lav playliste

Prøvehår- og make up

I april skal vi nå:

Invitationer

Ægteskabserklæring

Bestille bryllupsrejsen

Og det burde være lige til at klare! God forårsdag derude!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er I blevet enige om hvordan invitationerne skal se ud?

Det var en lang proces for os (den er stadig lidt i gang). Den foregik lidt sådan her: Jeg laver et udkast, Thomas siger: "Den er flot, men tror ikke det er "vores" invitation", gentag med nyt design... Haha... Men mit seneste indfald er han med på, så det holder jeg fast i indtil videre. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer