D+T

Københavnerbryllup 2. august 2014 - Baby on the way

587 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusinde tak for Jeres meget søde hilsner!

Det var simpelthen den bedste dag og vi er så glade for, at vi gik væk fra den store middag med selskabslokale og det hele.

Vi har jo ikke haft fotograf på hele dagen, men når vi får billederne fra fotografen, skriver jeg lige lidt mere om det hele - en slags miniberetning :)

Stort tillykke med dagen! :c166:()():loveboard:

Sad lige og tjekkede min facebookfeed, da ovenstående billede poppede op! Synes kjolen og buketten så underligt bekendte ud... Tænkte det næsten måtte være dig! Lidt mærkeligt, når bryllupsklar og den virkelige verden clasher...

I ser smukke og og glade ud :) Godt at høre, at det har været en dejlig dag :thumbsupsmileyanim:

Gud hvor pudsigt - men der er jo også virkelig mange, der har liket billedet, så et par fælles bekendte må der jo være et eller andet sted ;)

0

Bryllupsvideo <3

Ville lige dele en video, som min søde svigermor optog af os.

Min kærestes mands bedste ven ville ikke høre tale om, at vi ikke ville have en sang, så det fik vi - og sikke en dejlig overraskelse. De havde taget anlæg og alt muligt med, som spillede op, mens de alle sammen sang. Det siger nok lidt om, hvilket bryllup vi har holdt hæhæ.

Min mands kælenavn er ThokN, bare så I ikke bliver forvirrede ;)

VERS:Det er en ganske særlig dagMed søde folk og hjemmebagOg ThokN han har sat sit hårImens Denise barbered' lårOMKVÆD:For ThokN og Denise er giftSå de har budt os på en stiftOg deres kærlighed er storSå derfor synger vi i korMELLEMSPIL:[Her må der skåles mens ThokN danser vildt]VERS:Engang var ThokN ung og vildDenise en rigtig forstadssildDe fandt hinand'n en skønne dagOg hey, nu har de sgu sagt ja!OMKVÆD:Ja, ThokN og Denise er giftOg de har budt os på en stiftFor deres kærlighed er storOg derfor synger vi i korMELLEMSPIL:[Her skal der låles og skåles]VERS:Vi elsker alle T og DOg uanset hvad der vil skeJa, selv hvis ThokN får en vognEller Denise hun bliver med rognOMKVÆD:For ThokN og Denise er giftNu vil vi tømme vores stiftSå alle skål nu højt i korFor kærligheden er så stor
0

Annonce ♥

Rigtig stort tillykke, hvor ser I godt ud - og hvor er det en god sang han har lavet! Fin og sjov video! Så skønt! Beklager forsinkelsen, jeg er ikke lige så meget på BK for tiden. :)

0

Tak tak tak for Jeres søde ord! Jeg kan virkelig anbefale at blive gift - det er simpelthen så fantastisk en følelse!!

Synes lige I skal se det første billede, som fotografen har sendt os - det lover jo ret godt, må man sige.

Vanen tro, tog vi også nogle ret fjollede billeder, som jeg glæder mig til at se også! Forhåbentlig er de klar denne uge :a1221:

post-62978-0-73189700-1407251797_thumb.j

Og så havde Politiken lige en konkurrence, hvor man kunne indsende sin bedste tur i Cykeltaxa og gæt hvad vores forældre havde arrangeret af kørsel til os?! EN CYKELTAXA!

Så nu er der sendt en tekst og billede afsted og så må I da lige krydse fingre for, at vi vinder en dejlig rejse!

post-62978-0-18715400-1407251949_thumb.j

0

Annonce ♥

Hvor er det smukke billeder!! Glæder mig til at se mere:) Hvor fik i taget billeder henne?

Tak!!

Vi fik taget på Frederiksberg Rådhus, i bilen bagefter og til slut i Frederiksberg Have :)

Vi glæder os også til at se resten :D

0

Annonce ♥

Følelsen af evig honeymoon!

Er du vimmer, hvor er det fedt at være gift og være ægtefolk og dele efternavn og alt det andet! Jeg har aldrig været i tvivl om, at jeg ville giftes en dag, men det føles tusinde gange bedre, end jeg nogensinde havde forestillet mig.

Nu har vi jo være kærester i 7 år, så det er ikke fordi man er forelsket på samme måde, som a man mødte hinanden. Men der er stadig noget af følelsen. Mest af alt, er det ROLIGT! Det er fedt at vide, at vi aldrig skal planlægge et bryllup igen :cheerleader3:

Og det her med, at vi har lovet at være sammen for altid og at vi har lovet det foran alle vi elsker, er bare så vildt. Det her er uden tvivl, den helt rette hylde for os.

Nu kan vi så læne os tilbage og nyde livet sammen og så må vi se, hvornår næste skridt skal tages.

Vi fik desværre en kedelig nyhed om, at vi skulle ud af vores lejlighed, mens vi var på bryllupsrejse. Så de sidste 2 måneder er gået med at finde et nyt sted at bo og vi flytter den 1-12, så der er masser at se til lige for tiden. Alt det her med, hvornår vi så skal have børn, er vi helt rolige omkring. Den tid - den glæde. Vi aftale på rejsen, at vi ikke ville planlægge børn det første år, vi er gift. Det år ville vi have alene. Hvad der så sker senere, må vi lade være op til skæbnen!

Derudover er jeg lidt i tvivl, om jeg skal dele noget beretning... Der er nogle fine billeder fra hele dagen, men det var jo ikke ligefrem et bryllup, som minder om de andre herinde. Tænker, at det måske er lidt kedeligt at vise frem.

Anyway, jeg kan anbefale at blive gift og ikke mindst at være det! Det er så megafedt at dele så meget af sig selv med en anden og omvendt :a1221:

0

Jov vi vild da vildt gerne se billeder!! Dejligt at høre fra dig og at i stadig flyver på den lyserøde sky :biggrin: Må sige vi også nyder det ret meget! Vi venter også lidt med børn, selvom jeg synea at det at være gift skubber lidt til skruk-heden :lol: Inden brylluppet var jeg ellers anti-skruk!

0

Jov vi vild da vildt gerne se billeder!! Dejligt at høre fra dig og at i stadig flyver på den lyserøde sky :biggrin: Må sige vi også nyder det ret meget! Vi venter også lidt med børn, selvom jeg synea at det at være gift skubber lidt til skruk-heden :lol: Inden brylluppet var jeg ellers anti-skruk!

Hæhæ prøver at finde lidt frem blandt billederne.

Hvor er det dejligt at høre! Det er virkelig bare det bedste. Jeg synes jo det er fedt, at have overstået brylluppet alene og så kan vi se på, hvornår vi skal have børn. Det føles heller ikke som om vi er to på 21 længere ;) Nu forpligter det jo og så føler man sig mere voksen og mere sikker. Og mere klar til børn. Det gør jeg i hvert fald!

0

Annonce ♥

Så er der sgu beretning! LIGE HER!

Ej hvor er det en dejlig historie at læse.. Kæmpe tillykke selvom det er ved at være noget tid siden..

Nu har jeg læst alle de 29 sider og også din anden beretning. Jeg er kun lige blevet forlovet, men vi var allerede med det samme enige om at vi skulle giftes indenfor nærmeste fremtid. Jeres "rejse" i planlægningen minder bare så meget om vores egen og jeg kan allerede se for mig hvor mange gange vi kommer til at ændre mening. Lige nu står vi i den situation hvor min kæreste synes at der er rigelig meget bryllupssnak eftersom vi kun lige er blevet forlovet og hvor jeg til gengæld allerede har overvejet alt og har kigget pinterest tynd for ideer. Vi er også meget splittede omkring hvordan VI egentlig gerne vil have at dagen skal forløbe. Det eneste vi er 100 % enige om er, at det skal være borgerlig vielse, men hvor, hvordan og hvorledes aner vi ikke.

Derudover har jeg prøvet at slynge nogle datoer ud, nogle er blevet blank afvist hvorimod den sidste (28.11.2015) har fået kommentaren; "det er den bedst tænkelige dato jeg endnu har hørt". Så det bliver nok den dato selvom han ikke vil give sit endelige samtykke..

Jeg har forhåbninger om at vi ender ud med at finde den bedste løsning på dagen selvom vi stadig er på herrens mark. :)

0

Ej hvor er det en dejlig historie at læse.. Kæmpe tillykke selvom det er ved at være noget tid siden..

Nu har jeg læst alle de 29 sider og også din anden beretning. Jeg er kun lige blevet forlovet, men vi var allerede med det samme enige om at vi skulle giftes indenfor nærmeste fremtid. Jeres "rejse" i planlægningen minder bare så meget om vores egen og jeg kan allerede se for mig hvor mange gange vi kommer til at ændre mening. Lige nu står vi i den situation hvor min kæreste synes at der er rigelig meget bryllupssnak eftersom vi kun lige er blevet forlovet og hvor jeg til gengæld allerede har overvejet alt og har kigget pinterest tynd for ideer. Vi er også meget splittede omkring hvordan VI egentlig gerne vil have at dagen skal forløbe. Det eneste vi er 100 % enige om er, at det skal være borgerlig vielse, men hvor, hvordan og hvorledes aner vi ikke.

Derudover har jeg prøvet at slynge nogle datoer ud, nogle er blevet blank afvist hvorimod den sidste (28.11.2015) har fået kommentaren; "det er den bedst tænkelige dato jeg endnu har hørt". Så det bliver nok den dato selvom han ikke vil give sit endelige samtykke..

Jeg har forhåbninger om at vi ender ud med at finde den bedste løsning på dagen selvom vi stadig er på herrens mark. :)

Mange tak for de søde ord - det varmer virkelig!

Puha ja, det har godt nok været lidt af en rejse og jeg er måske én af de eneste, der har glædet mig mere til det var overstået end til selve dagen. Synes virkelig det har været hårdt, fordi ingen af os rigtig vidste, hvad vi ville og hvad der var vigtigt. Dagen endte jo heldigvis rigtig godt og det minder meget om det, som vi egentlig allerførst snakkede om, før vi overhovedet blev forlovet.

Havde vi vidst, at det var den slags bryllup vi ville have, så havde det også været meget nemmere. Og jeg kæmpede også en brav kamp for at få noget planlægning i gang med min mand. Det var jo ikke fordi han ikke var interesseret, men han kunne ikke rumme alle de valg, han skulle træffe.

Vi endte jo med at såre nogle enkelte, men oplevede desværre også, at vi selv blev såret, da nogle meldte fra, da de havde planlagt andre ting den dag, udover vores bryllup. Man finder i hvert fald ud af, hvor forskelligt man ser på den slags - både par, venner og familier i mellem.

Men jeg er sikker på, at I nok skal finde en løsning på det hele og ikke mindst en dato :) Det er en forvirrende periode og vi kom godt nok mange ting igennem. Vi havde en del skænderier om gamle ting, vi pludselig havde brug for at få en afklaring på - det er måske meget normalt.

Prøv for så vidt muligt at nyd de gode øjeblikke og så pas på med ikke at lade andres pres betyde for meget. Jeg/vi lod mig presse rigtig meget af andres meninger og holdninger og det har lagt en dæmper på meget af den glæde jeg havde undervejs også.

I skal nok få et rigtig dejligt bryllup og et dejligt ægteskab - for mit vedkommende overgår ægteskabet altså brylluppet ;)

0

Puha ja, det har godt nok været lidt af en rejse og jeg er måske én af de eneste, der har glædet mig mere til det var overstået end til selve dagen. Synes virkelig det har været hårdt, fordi ingen af os rigtig vidste, hvad vi ville og hvad der var vigtigt. Dagen endte jo heldigvis rigtig godt og det minder meget om det, som vi egentlig allerførst snakkede om, før vi overhovedet blev forlovet.

Havde vi vidst, at det var den slags bryllup vi ville have, så havde det også været meget nemmere. Og jeg kæmpede også en brav kamp for at få noget planlægning i gang med min mand. Det var jo ikke fordi han ikke var interesseret, men han kunne ikke rumme alle de valg, han skulle træffe.

Vi endte jo med at såre nogle enkelte, men oplevede desværre også, at vi selv blev såret, da nogle meldte fra, da de havde planlagt andre ting den dag, udover vores bryllup. Man finder i hvert fald ud af, hvor forskelligt man ser på den slags - både par, venner og familier i mellem.

Men jeg er sikker på, at I nok skal finde en løsning på det hele og ikke mindst en dato :) Det er en forvirrende periode og vi kom godt nok mange ting igennem. Vi havde en del skænderier om gamle ting, vi pludselig havde brug for at få en afklaring på - det er måske meget normalt.

Prøv for så vidt muligt at nyd de gode øjeblikke og så pas på med ikke at lade andres pres betyde for meget. Jeg/vi lod mig presse rigtig meget af andres meninger og holdninger og det har lagt en dæmper på meget af den glæde jeg havde undervejs også.

I skal nok få et rigtig dejligt bryllup og et dejligt ægteskab - for mit vedkommende overgår ægteskabet altså brylluppet ;)

Det er dejligt at høre. Og efter at have læst jeres historie er jeg sikker på at vi nok også skal finde en vej. Min kæreste er ved at tøe lidt op men det er nemlig også dét at han ikke kan rumme alt det planlægning og at det skal snakkes om det konstant.

Og så er det rigtig svært at kombinere at man ikke vil såre nogen men på den anden side gerne vil holde sig til et mindre bryllup med de gæster som faktisk betyder noget for én uanset om det er venner eller familie. Og så har vi også lidt problemer da min kæreste har en stor familie men som han faktisk ikke er mere knyttet til end at han ser dem til julefrokoster mm. Og jeg tilgengæld har en mindre familie men som jeg er meget knyttet til men som til gengæld har en masse stridigheder familiemedlemmer imellem. Og jeg vil jo gerne se alle mine men kan ikke overskue hvis der skal være intriger på dagen og jeg skal tænke og bryde mit hoved på grund af det.

0

Det er dejligt at høre. Og efter at have læst jeres historie er jeg sikker på at vi nok også skal finde en vej. Min kæreste er ved at tøe lidt op men det er nemlig også dét at han ikke kan rumme alt det planlægning og at det skal snakkes om det konstant.

Og så er det rigtig svært at kombinere at man ikke vil såre nogen men på den anden side gerne vil holde sig til et mindre bryllup med de gæster som faktisk betyder noget for én uanset om det er venner eller familie. Og så har vi også lidt problemer da min kæreste har en stor familie men som han faktisk ikke er mere knyttet til end at han ser dem til julefrokoster mm. Og jeg tilgengæld har en mindre familie men som jeg er meget knyttet til men som til gengæld har en masse stridigheder familiemedlemmer imellem. Og jeg vil jo gerne se alle mine men kan ikke overskue hvis der skal være intriger på dagen og jeg skal tænke og bryde mit hoved på grund af det.

I skal helt sikkert nok finde det, der passer Jer :)

Jeg læste meget herinde om, at en del andre også oplever det her med at skulle såre andre, fordi man ønsker noget andet for sit bryllup end ens familie f.eks. gør. Min far var heller ikke med til vores, da jeg ikke kan slappe af, når han og min mor er i samme rum, selvom de opfører sig meget fint, så har jeg det ikke godt med det og så måtte han desværre undvære invitation. Det er selvølgelig lidt mere nuanceret end jeg lige vil skrive om her, men der er bare nogle hårde valg og jeg vil også sige, at støtten nogle gange kommer fra uventede sider! Vores venner var bare så gode og havde gjort rigtig meget ud af det for os og snakker stadig om, hvor dejlig den dag var.

PÅ et tidspunkt tager I beslutningen og så ved I, hvad der føles rigtigt - prøv at vær så tro mod det, som muligt.

Held og lykke med det hele - det er virkelig dejligt at være gift :7himmel:

0