denmodne

Slap nu helt af

16 indlæg i dette emne

Min dejlige kæreste har friet på en ferie vi var på i sidste uge, det var en dejlig overraskelse og vi glæder os begge trods det er 2 gang for os begge samt vi er over 50 ...

Datoen er 7-9-13 netop fordi det er 2 gang og vi banker under bordet for at det er for resten af livet.

Men så begynder alle problemerne at melde sig.... Man skal åbenbart starte mindst 1 år før brylluppet med forberedelserne, folk går jo helt amok over vi er så "sent" ude..

At skulle købe en brudekjole 3 måneder inden begivenheden er åbenbart noget slemt for butikkerne vender nærmest det hvide ud af øjnene når man siger kjolen skal bruges om 3 måneder.... Jeg formår det ikke, du kan da købe en i Kina til levering om 3 uger max.... Så hvad er problemet , ja jeg fatter det ikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvor i landet du er fra, men da jeg købte min kjole hos Lucca Outlet i Aalborg fik jeg kjolen med hjem med det samme. :biggrin:

3 måneder virker også som rigtig kort tid, når de fleste brude inklusiv mig selv, begynder forberedelserne over 1 år i forvejen, men jeg er sikker på at hvis det virkelig er det I vil, så kan det sagtens lade sig gøre :lol:

Held og lykke med det i hvert fald, jeg krydser fingre for at I får et dejligt bryllup d.7.9.13 og at I får et lykkeligt liv sammen ()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er det så også anden gang for mig, og har lige rundet de 40.. Så tar det nok også ret roligt. ( holdt ikke fest osv første gang ).

Fra min kæreste friede til vores bryllupsdag, går der 4 mdr. Og helt ærligt, man kan sagtens nå det ( hvis ikke man vil en masse DIY projekter ). Efter den første måned var invitationer, kjole, kirke, feststedet osv på plads,

Men må så også sige jeg ikke orker nogle store gør det selv projekter, udover at sørge for indkøb til festen og så lave bryllupskage.. Hvilket jeg glæder mig til.. ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand friede til mig d. 30.11.2012 og vi blev gift d. 4. maj 2013.

Jeg nåede både at købe en brudekjole hos Casa Lezar og sammen med min mand fik vi stablet drømmebrylluppet på benene - mht. kjole havde jeg dog lige 2 mdr mere end dig, men pyt - det kan sagtens lade sig gøre. - jeg har i øvrigt en skide flot kjole til salg :biggrin:

Men, jeg mødte også de rullende øjne og spørgsmålet "hvordan kan du dog nå det???!!!" også fra kvinder som var blevet gift året forinden og havde brugt et år eller mere på forberedelserne. Og altså helt ærligt, det kan sagtens lade sig gøre, man behøver ikke et år til det. Jeg tror tidsforbruget kommer lidt an på hvem man er, og hvor travlt man har i hverdagen.

Men det er da hyggeligt at gå og rode med sådan noget bryllupsplanlægning og det kan man sagtens brug et år med at hygge sig med, men jeg er nu godt tilfreds med det hele :)

Tillykke med det - jeg ønsker jer et par hyggelige måneder op til og en fortryllende bryllupsdag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvor du er fra i landet, men min søster havde også noget der ligner 3-4 måneder at planlægge brylluppet og hos Fuhrmanns kjoler i Køge fandt hun kjolen. Og den nåede da hjem og det hele inden.

jeg har også købt min kjole der, og den kom da hjem ca. 3 uger før end forventet. Så det er bare med at snakke med dem og forklare situationen.

Held og lykke med planlægningen og fremtiden

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan altså nemt nå det.. :)

Jeg har planlagt vores drømme bryllup på 3 1/2 måned, gælder bare om at tænke logisk.

Vi har sørget for alt, kjole, tøj til min H2B, tøj til min far, frisør til min søster, svigermor, min stedmor og jeg. Mad 3 retter, musik, kage, kirke, navne ændring osv..

Sig endelig til hvis du har brugt for råd eller ligende..

For selv om det er anden gang er det jo stadig noget specielt..

Kæmpe tillykke herfra :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig kan man nå at planlægge bryllup på 3-4 måneder. Det handler vel bare om prioritering... :-)

Det er mere datoen der bekymre mig (på dine vejle), vi er nemlig MANGE der skal giftes den dag, så tror efterhånden du skal være heldig med at få fat i et feststed, musiker, kirke/rådhus, osv.

Men held og lykke, håber naturligvis at I får det lige som I drømmer om... :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal giftes 17 august og skal prøve kjole hos Askepot og Valentino i Tønder 1. juni - har fået at vide det er i god tid...

Vores bryllup bliver også planlagt på 3 måneder, så det er fra mit synspunkt rigeligt med tid :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan godt nå det. Kjolerne skal jeg ikke udtale mig om :lol: men vi har da kunder som har gjort det på betydeligt kortere tid end eksempelvis 3 måneder. Ikke mindst "TV-kunderne". Når vi taler 7/9 13 som er årets største bryllupsdag kan man dog rende ind i nogle forhindringer med hensyn til valg af feststed/lokaler, fotograf, musik. mv. Dvs. alt hvad der involverer ekstern bistand. Det kan lade sig gøre men man har nok ikke samme valgmuligheder som hvis man var startet tidligere med planlægningen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Grunden til at vi var ude i god tid var, at vi gerne ville holde festen et bestemt sted og så skal man nogle gange være ude 1 år inden, for at sikre sig stedet.

Som diskobil nævner, så tror jeg også at det med datoen er vigtigt netop fordi den dato I har valgt er så populær, at det ikke er sikkert der er så mange feststeder at vælge imellem.

Men det burde sagtens kunne lade sig gøre! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Takker for alle svar, i dag har vi fundet stedet hvor vi kan være alle 80 , kjolen er bestemt og bestilt (2 stk i Kina) så har jeg noget at vælge imellem, så nu går jagten på præsten ind... Menuen bestemmes løbende indenfor de næste par uger... Brudepiger er på plads, flere kjoler fra Kina.... Håber det går, på Den anden side har jeg aldrig set en brud med bar røv, så det skal nok gå det hele.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker for alle svar, i dag har vi fundet stedet hvor vi kan være alle 80 , kjolen er bestemt og bestilt (2 stk i Kina) så har jeg noget at vælge imellem, så nu går jagten på præsten ind... Menuen bestemmes løbende indenfor de næste par uger... Brudepiger er på plads, flere kjoler fra Kina.... Håber det går, på Den anden side har jeg aldrig set en brud med bar røv, så det skal nok gå det hele.

Fedt!

Og nej.. jeg har heller aldrig set en brud i bar røv :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil lige indskyde - min søster og svoger blev forlovet i august 2010, blev gift september 2010. Og oven i hatten skulle min nevø døbes samme dag! De havde lidt over en måned til at planlægge etc. - men det lykkedes! (tror dog også at min søster havde sved på panden under hele planlægnings forløbet)

Det var en kanon fest, som aldrig bliver glemt!

Så det kan sagtens lade sig gøre! :)

Og tillykke forresten :)

Redigeret af BeckHansen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med det kommende bryllup.

Vi har også planlagt bryllup på knap 4 måneder, og det kan hat været en travl men også dejlig periode, og vi har nået det hele.

Da vi først havde fundet ud af at vi ville giftes, kunne vi ikke vente flere år, så vi fandt ud af det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med det forestående bryllup... :)

Ja altså - jeg ville jo ønske at jeg kun havde haft 3-4 måneder til planlægningen - for hold nu op jeg synes ventetiden er lang når datoen først er sat... :)

Så klø bare på - du skal nemt nå det... Vi skal giftes 14/9-13 - og da jeg var ude at kigge på kjole i sidste uge, var der ikke nogen der rynkede på næsen over at jeg skulle være sent ude - tværtimod... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer