Sign in to follow this  
Followers 0
nalu

Kjolen hjem, hvornår?

12 posts in this topic

Skal til skrædder på tirsdag og synes det ligger i kortene at jeg får kjolen med hjem der. Men jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal hænge den, er så bange for at den skal blive krøllet.

Hvornår fik i andre jeres kjoler hjem???

0

Annonce ♥

Jeg fik min hjem i en papkasse, da jeg købte den over nettet. Der lå den i 6 måneder uden noget problem,

så kom den 1 måned ind i et skab og har nu hængt frit i 1 uge cirka hjemme ved min mor :loveshower:

0

Jeg har bare ikke nogen steder hvor jeg kan hænge den frit, desværre.

Hos mine svigerforældre kommer vi jo begge en eller flere gange om ugen. Hos min mor bliver der nogle gange røget indenfor og hun bor i Holbæk og jeg på Stevns... det giver derfor ikke mening for mig at kører den op til hende (en tur på 5 kvarter) for så at skulle hente den hjem igen op til brylluppet... iiih det er ikke nemt :unsure:

0

Min er ved skrædder nu og kommer hjem næste lørdag, mine forældre opbevarer den for mig. Har du ikke en veninde i nærheden som har den mulighed?

Edited by ceto2012
0

Annonce ♥

Jeg får min hjem 11 dage før. Eller den bliver kørt ned til min mor hvor vi skal giftes.

0

min "kjoledame" siger at den skal hænge fremme i nogle uger for at den "falder pænt til" :) men du kan jo altid hænge den i en pose

0

Kunne din kommende mand ikke få adgang forbudt i rummet hos dine svigerforældre, så den kunne hænge der? :)

0

Men skal den hænge fremme altså ude af posen, er der nogen der ved det?

0

Annonce ♥

altså så længe posen ikke krøller bunden tror jeg ikke den behøver - det er jo tyngden i kjolen der får den til og falde til

0

Jeg fik min hjem igår :)) jeg skal giftes næste weekend. Den hænger hos mine forældre og er tage ud af posen for ikke at krølle bunden og slæbet. :)

0

Jeg fik min hjem i sidste uge og skal bruge den på lørdag. Den hænger hos mine forældre og den er stadig i posen, dog er slæbet taget ud og ligger på gulvet så det ikke bliver krøllet.

0

Da vi blev gift fik jeg kjolen hjem 14 dage før og jeg fik at vide at hvis jeg havde mulighed for at ligge slæbet hen af et strygebræt ville det være rigtig godt og så tage et dobbelt dynebetrækket og lave et lille hul i så bøjle "krogen" kunne komme i gennem ( så betrækket var som en slags pose ) det virkede super godt og min kjole faldt perfekte 😍💕😘

0

Annonce ♥