nalu

Kjolen hjem, hvornår?

12 indlæg i dette emne

Skal til skrædder på tirsdag og synes det ligger i kortene at jeg får kjolen med hjem der. Men jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal hænge den, er så bange for at den skal blive krøllet.

Hvornår fik i andre jeres kjoler hjem???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min hjem i en papkasse, da jeg købte den over nettet. Der lå den i 6 måneder uden noget problem,

så kom den 1 måned ind i et skab og har nu hængt frit i 1 uge cirka hjemme ved min mor :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har bare ikke nogen steder hvor jeg kan hænge den frit, desværre.

Hos mine svigerforældre kommer vi jo begge en eller flere gange om ugen. Hos min mor bliver der nogle gange røget indenfor og hun bor i Holbæk og jeg på Stevns... det giver derfor ikke mening for mig at kører den op til hende (en tur på 5 kvarter) for så at skulle hente den hjem igen op til brylluppet... iiih det er ikke nemt :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Da vi blev gift fik jeg kjolen hjem 14 dage før og jeg fik at vide at hvis jeg havde mulighed for at ligge slæbet hen af et strygebræt ville det være rigtig godt og så tage et dobbelt dynebetrækket og lave et lille hul i så bøjle "krogen" kunne komme i gennem ( så betrækket var som en slags pose ) det virkede super godt og min kjole faldt perfekte 😍💕😘

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer