michelle24

Bryllupsrejse hvor?

30 indlæg i dette emne

Hej :)

Er der nogle af jer herinde, som har et godt forslag til hvor man kan tilbringe sin bryllupsrejse? Vi har et budget der hedder ca 25.000, og det er til rejse, hotel, og lidt af pengene skal også gå til lommepenge.. Vi skal afsted sidst i juli, og kan være væk i ca 10 dage..

Håber meget der er nogle der kan komme med forslag, da vi er totalt blanke på det her område, og ikke kan finde hoved og hale i noget som helst :help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt stramt budget- meeeeen det burde være muligt med 2 års all-inclusive til Thailand eller Egypten. Sydfrankrig, Santorini, Rom, Marokko eller Grækenland er også gode bud til de penge. Kommer meget an på, hvad I er til også- strand, storby, kultur, action etc...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt stramt budget- meeeeen det burde være muligt med 2 års all-inclusive til Thailand eller Egypten. Sydfrankrig, Santorini, Rom, Marokko eller Grækenland er også gode bud til de penge. Kommer meget an på, hvad I er til også- strand, storby, kultur, action etc...

heh, jeg tager gerne 2 års all inclusive for 25000 ;)

Jeg så på et tisdpunkt en annonce for bryllupsrejse på Seyschellerne... dét kunne jeg godt tænke mig. så vildt lækkert ud :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt stramt budget- meeeeen det burde være muligt med 2 års all-inclusive til Thailand eller Egypten. Sydfrankrig, Santorini, Rom, Marokko eller Grækenland er også gode bud til de penge. Kommer meget an på, hvad I er til også- strand, storby, kultur, action etc...

heh, jeg tager gerne 2 års all inclusive for 25000 ;)

Jeg så på et tisdpunkt en annonce for bryllupsrejse på Seyschellerne... dét kunne jeg godt tænke mig. så vildt lækkert ud :)

Ja, det ser super lækkert ud.. :) Vi har bare det store problem at, jeg vilgerne afslapning, strand og kolde drinks, men manden vil gerne se en masse historie, og opleve.. Så vi er måske nået frem til at vi kan få lidt af begge dele, hvis vi tager til Sicilien :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ah, vi har lidt samme problem ;) Vi tager så ikke på "stor" bryllupsrejse umiddelbart efter brylluppet, men har ønsket os penge til det :) Håber der kan blive en goooood ferie ud af det en gang :) Men jeg elsker sol, varme, vand og luksus. min B2B smelter i varme, og hun hader sand ;) Men har da haft hende lokket med til Florida to gange, så måske der er håb ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan VARMT anbefale Giardini/Naxos på Sicilien;

En ø hvis historie, kultur, arkitektur, gastronomi mv. er præget af såvel nordboere (Vikingerne), afrikanere, grækere, franskmænd og italienere fra fastlandet - hver del af Sicilien har sit eget særpræg. I Taormina og Giardini/Naxos ses den græske påvirkning meget tydelig i arkitekturen, men rejs selv til øen, og lad jer opsluge af magien :heart::heart:

Lækker mad :heart:

Dejlige strande

Sol og skyfri himmel fra morgen til aften

Keld og jeg boede på Naxos Beach Resort i Giardini/Naxos på Sicilien, og NØD vores ophold. Hotellet, kan tjekkes på www.startour/Sicilien, havde det hele, lidt til og meget mere :thumbsupsmileyanim:

Står man foran hovedindgang på hotellet, har man til venstre i horisonten den berømte vulkan, Etna, som er en temperamentsfuld dame, der er storryger :rolleyes:

Ser man til højre, ser man i horisonten byen Taormina, der klatrer op ad bjergsiden, og ser billedskøn ud.

Duftene på Sicilien, kan IKKE beskrives, de skal opleves, for det er en helt særlig duft, der præger den skønne ø neden under den italienske støvle.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan VARMT anbefale Giardini/Naxos på Sicilien;

En ø hvis historie, kultur, arkitektur, gastronomi mv. er præget af såvel nordboere (Vikingerne), afrikanere, grækere, franskmænd og italienere fra fastlandet - hver del af Sicilien har sit eget særpræg. I Taormina og Giardini/Naxos ses den græske påvirkning meget tydelig i arkitekturen, men rejs selv til øen, og lad jer opsluge af magien :heart::heart:

Lækker mad :heart:

Dejlige strande

Sol og skyfri himmel fra morgen til aften

Keld og jeg boede på Naxos Beach Resort i Giardini/Naxos på Sicilien, og NØD vores ophold. Hotellet, kan tjekkes på www.startour/Sicilien, havde det hele, lidt til og meget mere :thumbsupsmileyanim:

Står man foran hovedindgang på hotellet, har man til venstre i horisonten den berømte vulkan, Etna, som er en temperamentsfuld dame, der er storryger :rolleyes:

Ser man til højre, ser man i horisonten byen Taormina, der klatrer op ad bjergsiden, og ser billedskøn ud.

Duftene på Sicilien, kan IKKE beskrives, de skal opleves, for det er en helt særlig duft, der præger den skønne ø neden under den italienske støvle.

Nej hvor sjovt.. har netop siddetog kigget på Garadin-Naxos;)) Og tror faktisk næsten vi har bestemt os ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ah, vi har lidt samme problem ;) Vi tager så ikke på "stor" bryllupsrejse umiddelbart efter brylluppet, men har ønsket os penge til det :) Håber der kan blive en goooood ferie ud af det en gang :) Men jeg elsker sol, varme, vand og luksus. min B2B smelter i varme, og hun hader sand ;) Men har da haft hende lokket med til Florida to gange, så måske der er håb ;)

Det gode ved Sicilien er, at der åbenbart næsten ikke er sandstrande, ;) Jeg hader nemlig også sand.. Håber I får en fantastisk tur, når I skal på jeres bryllupsrejse

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov! Der skulle stå prs som i personer og ikke 'års' haha ;)

Sicilien lyder også godt.

Tvivler dog på, at man kan komme til Seychellerne/Maldiverne for 25000kr to mennesker! Det koster det nærmest for 1 prs uden mad.

Vi tager nok til Hawaii- der er både strand, action og kultur ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er rejsen næsten bestilt.. Turen går til Sicilien i Garadini-Naxos. Jeg tror lige det er noget for os.. Vi får begge vores vilje, Jeg med sol, vand og varme og manden kan opleve noget af den fantastiske historie og natur :) Perfekt match :cheerleader3:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har også valgt Maldiverne :cheerleader3: Hotellet hedder Six Senses Laamuu og her har vi valgt en 120 m2 watervilla med glasgulv og privat solterrasse, det bliver såååå nice :loveshower:

hvor har i bestilt det henne ? :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt stramt budget- meeeeen det burde være muligt med 2 års all-inclusive til Thailand eller Egypten. Sydfrankrig, Santorini, Rom, Marokko eller Grækenland er også gode bud til de penge. Kommer meget an på, hvad I er til også- strand, storby, kultur, action etc...

heh, jeg tager gerne 2 års all inclusive for 25000 ;)

Jeg så på et tisdpunkt en annonce for bryllupsrejse på Seyschellerne... dét kunne jeg godt tænke mig. så vildt lækkert ud :)

Ja, det ser super lækkert ud.. :) Vi har bare det store problem at, jeg vilgerne afslapning, strand og kolde drinks, men manden vil gerne se en masse historie, og opleve.. Så vi er måske nået frem til at vi kan få lidt af begge dele, hvis vi tager til Sicilien :)

Hvis det både er historie og afslapning i leder efter, så kan jeg helt klart anbefale Budapest. Med jeres budget vil I få meget luksus for pengene og byen har begge dele. Der er mange historiske steder og mange vildt lækre spa- friluftsbade - inde i selve byen. Min H2B og jeg har været der én gang og vi var helt solgt. Derfor tager vi også derhen på Bryllupsrejse. Vi glæder os rigtig meget

på denne hjemmeside kan I læse mere om spabadene. Det har både udendørs og indendørs

http://www.spasbudapest.com/

på denne side, kan I læse mere om de kulturelle tilbud i Budapest

http://www.ticket.info.hu/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder lækkert med det i har valgt..

Vi skal på 10 dages krydstogt i Carribien, det koster ca 17000 for os begge, og oveni det kommer flybilletterne, så vi er da næsten inden for jeres budget.. Vi endte på 25.500 for det hele, og så er krydtogtet all inclusive, så vi behøver ikke tænke på mad og drikke da det er med prisen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder lækkert med det i har valgt..

Vi skal på 10 dages krydstogt i Carribien, det koster ca 17000 for os begge, og oveni det kommer flybilletterne, så vi er da næsten inden for jeres budget.. Vi endte på 25.500 for det hele, og så er krydtogtet all inclusive, så vi behøver ikke tænke på mad og drikke da det er med prisen

Det lyder også super lækkert :) Synes det var lidt svært at bestemme sig, man vil jo gerne det hele ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder lækkert med det i har valgt..

Vi skal på 10 dages krydstogt i Carribien, det koster ca 17000 for os begge, og oveni det kommer flybilletterne, så vi er da næsten inden for jeres budget.. Vi endte på 25.500 for det hele, og så er krydtogtet all inclusive, så vi behøver ikke tænke på mad og drikke da det er med prisen

Det lyder også super lækkert :) Synes det var lidt svært at bestemme sig, man vil jo gerne det hele ;)

Ja mon ikke, vi havde også seychellerne, maldiverne, galapagos, biltur gennem usa, interrail.. Der er mange muligheder, men vi lovede hinanden at vi nok skal komme til at se en masse de næste mange år vi kommer til at være sammen :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer