Mode momse

Bridecilla el bare forvirret

8 indlæg i dette emne

Nu det 3 uger til brylluppet. Og kan mærke min krop er gået i noget af en tilstand.

Først var det valget mellem bh sæt. Det dyre el det Billige. Og mange tanker frem og tilbage. Vil manden nu syntes set er sexet osv😁endte med jeg måtte bytte det ene sæt i dag, for at få ro på.

Her til aften var det kjolen. Står i den situation at jeg har to kjoler.

Den brugte er herhjemme, den nye i butikken.

Den ene -(ny) som kun skal syes ind.

Den anden (brugt )og skal ha lavet snørre ryg, ligges ud og ligges op.

Havde egentlig bestemt mig for den nye kjole, men nu er jeg blevet i tvivl.

Skyldes nok mest at en kollega som har set den nye kjole , syntes jeg lignede en prinsesse og det gider jeg bestemt ik! Er meget mere til vintages stil.

Hold nu op med frustrationer- har dog endnu ik skældt nogen ud, men er da en kende forvirret.

Kender i andre til at neverne sidder uden på tøjet.?

Tak fordi i ligger øre til min bekymringer - hjalp faktisk lidt at skrive det ned 😘

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikkelandbrugsrelateret har det sådan, men tror nu det er ret normalt alligevel... Kan godt forstå du ikke gider ligne en prinsesse, men mange mennesker bruger det som kompliment uden at tænke over at det faktisk er lidt plat. Har du ikke billeder af kjolerne så vi kan se om du nu ligner en prinsesse eller ej.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror ikkelandbrugsrelateret har det sådan, men tror nu det er ret normalt alligevel... Kan godt forstå du ikke gider ligne en prinsesse, men mange mennesker bruger det som kompliment uden at tænke over at det faktisk er lidt plat. Har du ikke billeder af kjolerne så vi kan se om du nu ligner en prinsesse eller ej.

Ikkelandbrugsrelateret ?! :lol: ! Det er sgu sjovt!

Når det så er skrevet, vil jeg også gerne se billeder. Det er sikkert ikke, som du selv tror :).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja stavekontrol længe leve 😉

Kan man ligge billeder ind via mobilos ? Har ik rigtig fundet ud af det endnu.

Ringede til min skrædder i dag og hun vil gerne kigge på begge kjoler på torsdag , så måske jeg kan blive lidt mere roligt. Det hjalp i hvert fald at få snakket med hende.

Men lur mig om der ik blir en ny ting i næste uge, længe leve bryllupsnerver 😁😳

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har også prøvet at mærke til tvivlen. Det var så ikke lige med et bh-sæt, men med en natkjole. Jeg brugte 2 timer i magasin før jeg lettere omtumblet fik besluttet, at nu havde jeg altså fundet den natkjole, som jeg selv kunne lide og som min kæreste nok også ville blive glad for.

I nat drømte jeg så ,at jeg fik brudekjolen på, men at den blev ved med at skifte udseende. Så her til morgen var jeg helt rundtosset af alle de kjoler. Vi har endda 2,5 måned tilbage, så det er vidst meget normalt at nerver viser sig på det mærkeligste måder ;)

jeg vil også rigtig gerne se billeder, så skal vi nok hjælpe dig med at bedømme :)

Godt at det gjorde dig mere rolig at snakke og lave den aftale med skrædderen.

Redigeret af Alblas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg været til skrædder og hun gjorde bare min dag så go.

( kan ik finde ud af at ligge billeder ind fra mobilen)

Jeg fik prøvet begge kjoler og ende med at beslutte mig for at bruge min " gamle " kjole. Den gjorde bare noget for min krop og gav et sug i maven da den kom på.

Glæder mig sådan til på torsdag hvor den har fået lavet snørre i - så jeg rigtig kan se hvordan den sidder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer